Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia dlearning

Kurs uczy jak zaprojektować, wdrożyć i utrzymać Service Manager 2012. Uczestnikom przedstawiane są różne produkty System Center 2012 i wiedza na temat tego jak konkretnie Service Manager współpracuje z innymi elementami pakietu.

Szkolenie wyjaśnia jak dostosować środowisko użytkownika pod indywidualne potrzeby oraz jak zautomatyzować proces reagowania na żądania. Przekazuje również najlepsze praktyki dotyczące obsługi Service Manager 2012.

Dzięki ćwiczeniom uczestnicy mają szanse wypróbować zastosowanie określonych rozwiązań biznesowych w rzeczywistych warunkach pracy, tak aby po ukończeniu szkolenia umieć zmaksymalizować korzyści biznesowe uzyskiwane dzięki zastosowaniu Service Manager 2012.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do System Center 2012 Service Manager
    • Historia i rozwój System Center 2012
    • Pakiet produktów System Center 2012
    • Licencjonowanie System Center 2012
    • System Center 2012 Service Manager
  2. Informacje ogólne na temat ITIL and MOF (Microsoft Operations Framework)
    • Wprowadzenie do ITIL i MOF
    • Definiowanie roli serwis desk'u
    • Zastosowanie założeń ITIL i MOF w Service Manager 2012
  3. Aspekty dotyczące projektowania i wdrażania Service Manager 2012
    • Badanie architektury Service Manager 2012
    • Projektowanie Service Manager 2012
    • Analiza scenariuszy wdrożeniowych
    • Przygotowanie do wdrożenia Service Manager 2012
  4. Instalacja i konfiguracja Service Manager 2012
    • Instalacja Management Server
    • Instalcja Data Warehouse
    • Nawigacja w konsoli Service Manager
    • Rejestracja Data Warehouse
    • Praca z Management Packs
  5. Zarządzanie bezpieczeństwem w Service Manager 2012
    • Kontrola dostępu w bazie zdefiniowanych ról użytkowników
    • Weryfikacja aspektów bezpieczeństwa w Service Manager 2012
    • Konfigurowanie ról użytkowników w Service Manager 2012
  6. Łączniki dla Service Manager 2012
    • Przedstawienie Configuration Management Database
    • Rola łączników
    • Instalacja i konfiguracja łączników
    • Import danych z plików CSV
  7. Zarządzanie incydentami
    • Wprowadzenie
    • Konfiguracja ustawień do zarządzania incydentami
    • Konfiguracja ustawień do zarządzania problemami
    • Dostosowywanie list i widoków w zarzadzaniu incydentami
    • Tworzenie i stosowanie zgłoszeń, szablonów i przebiegów zdarzeń w zarządzaniu incydentami
  8. Zarządzanie zmianą i zarządzanie aktywnościami
    • Wdrożenie procesu zarządzania zmianą i zarządzania aktywnościami
    • Poznanie aktywności w Service Manager 2012
    • Dostosowywanie list i widoków w zarządzaniu zmianą
    • Tworzenie i stosowanie: zgłoszeń, szablonów oraz przebiegów zdarzeń w zarządzaniu zmianą i w zarządzaniu aktywnościami
  9. Zarządzanie zleceniami
    • Dostosowywanie list i widoków w zarządzaniu zleceniami
    • Tworzenie wpisów, szablonów i przebiegów zdarzeń w zarządzaniu zleceniami
  10. Zarządzanie poziomem jakości usług
    • Tworzenie nowego elementu w kalendarzu
    • Tworzenie nowego elementu pomiaru
    • Tworzenie nowego obiektu poziomu jakości (SLO)
    • Konfigurowanie powiadomień
  11. Używanie portalu samoobsługowego
    • Wprowadzenie do katalogu usług
    • Tworzenie ofert usług i zgłoszeń
    • Dostosowywanie portalu samoobsługowego
  12. Zarządzanie magazynem danych i raportowanie
    • Wprowadzenie do zagadnienia magazynu danych
    • Poruszanie się w obrębie obszarów roboczych magazynu danych
    • Określanie zadań magazynu danych
    • Poznanie różnych raportów
    • Konfigurowanie ustawień przechowywania danych
    • Stosowanie Windows PowerShell cmdlets
  13. Integracja Orchestrator 2012 z Service Manager 2012
    • Omówienie Orchestrator 2012
    • Interfejsy Orchestrator 2012
    • Tworzenie Runbooks
    • Praca z pakietami integracyjnymi
    • Współpraca Orchestrator 2012 z Service Manager 2012
  14. System Center 2012 Service Pack 1
    • Wprowadzenie do System Center 2012 Service Pack 1
    • Wdrożenie Service Pack 1
    • Poznanie Service Pack 1 i Service Manager 2012
  15. Integracja System Center 2012
    • Tworzenie Orchestrator 2012 Runbook
    • Praca z elementami runbooks
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania
  • wiedza z zakresu Windows Server 2008 R2.
  • wiedza z zakresu Active Directory Domain Services (AD DS).
  • wiedza z zakresu PowerShell and SQL Server Reporting Services.
  • pomocna lecz nie wymagana będzie również wiedza z zakresu: Service Manager, pozostałych produktów System Center 2012 oraz ITIL i MOF.
Poziom trudności
Certyfikat Uczestnicy szkolenia otrzymują autoryzowane certyfikat sygnowany przez Compendium Centrum Edukacyjne.
Prowadzący Microsoft Certified Trainer.
Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe Zajęcia prowadzone są w języku polskim, materiały źródłowe oraz oprogramowanie są w języku angielskim.
Zobacz więcej szkoleń Microsoft

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

3800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy