Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia dlearning

Celem kursu jest przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej wdrażania i administracji System Center 2012 SP1 Service Manager. Przy pomocy praktycznych warsztatów, uczestnicy uczą się między innymi:

  • gdzie jest miejsce Service Manager w pakiecie System Center 2012 SP1
  • jakie techniczne i biznesowe potrzeby można rozwiązać przy pomocy Service Menager
  • jak Service Manager pomaga we wdrożeniu dobrych praktyk ITIL i MOF
  • jak zaprojektować i wdrożyć architekturę Service Manager
  • jak podnieść środowisko z Service Manager 2010 do System Center 2012 SP1
  • jak konfigurować zarządzanie incydentami, problemami aktywnościami, zmianami i wersjami
  • jak zarządzać, konfigurować i używać Self-Service Portal
  • jak tworzyć raporty i analizy działania Service Manager

Kurs jest przeznaczony dla administratorów centrów danych i chmur, którzy są odpowiedzialni za wdrożenie i konfigurację Service Manager System Center 2012 SP1 w ich chmurze lub centrum danych.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do Service Management
    • wprowadzenie do Microsoft System Center 2012
    • przegląd kluczowych funkcji System Center 2012 SP1 Service Manager
    • wprowadzenie do ITIL i MOF
    • wdrożenie dobrych praktyk ITIL/MOF z wykorzystaniem Service Manager
  2. Instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager
    • architektura i podstawowe komponenty System Center 2012 SP1 Service Manager
    • wymagania sprzętowe oraz programowe
    • wymagania dotyczące bezpieczeństwa
    • procedura instalacji System Center 2012 SP1 Service Manager
    • aktualizacja do System Center 2012 Service Manager
  3. Konfigurowanie podstawowych ustawień w Service Manager
    • podstawowa konfiguracja System Center 2012 SP1 Service Manager
    • konfiguracja powiadomień
    • implementacja System Center 2012 SP1 Service Manager przy wykorzystaniu konektorów
    • konfiguracja Exchange Connector
    • konfiguracja usług biznesowych
  4. Konfigurowanie incydentów oraz zarządzanie problemami
    • definicja incydentu i problemu
    • zarządzanie incydentami
    • zarządzanie problemami
    • zarządzanie kolejkowaniem oraz podgląd incydentów i problemów
  5. Konfiguracja i zarządzanie aktywnościami, zmianami oraz wersjami
    • zarządzanie aktywnościami
    • zarządzanie zmianami
    • zarządzanie wersjami
  6. Konfiguracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
    • katalog usług
    • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
    • Self-Service Portal
    • obsługa środowisk wirtualnych z wykorzystaniem Cloud Services Process Pack
  7. Konfigurowanie zarządzania poziomem świadczenia usług
    • przegląd informacji SLA w Service Manager
    • tworzenie celów obiektów SLA
    • tworzenie celów do raportowania SLA
    • konfiguracja powiadomień SLA
  8. Dostosowywanie portalu Self-Service
    • komponenty Self-Service Portal
    • dostosowywanie portalu Self-Service
  9. Używanie raportów oraz analiza danych w Service Manager
    • uruchamianie zadań w System Center 2012 SP1 Service Manager
    • konfiguracja oraz uruchamianie zadań hurtowni danych.
    • analizowanie problemów oraz nie wykonanych zadań w hurtowni danych
    • kostki analityczne hurtowni danych
  10. Process Pack for IT GRC
    • przegląd opcji Process Pack for IT GRC
    • instalacja Process Pack for IT GRC
    • tworzenie Control Management Program
    • zarządzanie Control Management Program
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania
  • doświadczenie w zarządzaniu platformami opartymi na Windows Server 2008 R2 i Windows Server 2012.
  • doświadczenie w zarządzaniu SQL Server 2008 R2 i SQL Server 2012.
Poziom trudności
Certyfikat

Uczestnicy szkolenia otrzymują autoryzowane certyfikat sygnowany przez Compendium Centrum Edukacyjne.

Prowadzący Microsoft Certified Trainer.
Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe

Zajęcia prowadzone są w języku polskim, materiały źródłowe oraz oprogramowanie są w języku angielskim.

Zobacz więcej szkoleń Microsoft

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

3600 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

4 dni

Dostępne terminy