Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Szkolenie wprowadza uczestników w świat komunikacji internetowej i pomaga im w stworzeniu przemyślanej strategii spójnej z polityką ich firm. Na kursie zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat planowania i strategii stosowanych w marketingu internetowego, takich jak: wybór personelu, analitykę, zarządzanie reputacją i social mediami.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych w tej tematyce.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Cele:

Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz niezbędne umiejętności wymagane do planowania, implementacji i zarządzania wszechstronną i efektywną strategią marketingu internetowego.

Kurs Professional Diploma in Strategy and Planning pozwoli na zdobycie umiejętności wymaganych do:

  • Planowania, tworzenie i zarządzania efektywnymi kampaniami marketingowymi
  • Identyfikacji kluczowych aspektów, które winny zostać poddane analizie
  • Budżetowania kampanii, doboru personelu, analityki, zarządzania reputacją i social mediami

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób zaangażowanych w planowanie strategii marketingu internetowego oraz osób, które chciałyby zajmować się tą tematyką w przyszłości. Jest ono odpowiednie dla osób o różnych stopniu wiedzy i doświadczenia w tematyce marketingu internetowego. Zaprojektowane w taki sposób, aby kursant zapoznał się w szczególności z procesami planowania i tworzenia strategii w strefie szeroko pojętego marketingu internetowego.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do planowania i tworzenia strategii
    • Moduł wprowadza do tematyki marketingu internetowego i sposobów tworzenia przemyślanej strategii dostosowanej do wymagań rynku. Poruszane tematy zawierają optymalizacje dla wyszukiwarek reklamy pay-per-click, email marketing, search marketing, mobile marketing i inne. Celem modułu jest uzyskanie solidnych podstaw w kluczowych aspektach marketingu internetowego.
  2. Komunikacja tradycyjna
    • Mierzeni wydajności i potrzeb klienta w komunikacji tradycyjnej jest często trudne i problematyczne. W module tym zostanie pokazane jak komunikacja tradycyjna i cyfrowa się dopełniają i jak za pomocą ich integracji stworzyć najlepsze możliwe kampanie marketingowe.
  3. Komunikacja internetowa
    • Rozdział porusza tematykę optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO) i reklam pay-per-click (PPC). Dodatkowo omówiona zostaje tematyka email marketingu, reklam graficznych i marketingu w sieciach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter oraz LinkedIn. Celem modułu jest zapoznanie z uczestnika z powyższymi narzędziami, tak aby mógł je umiejętnie wykorzystywać w prowadzonych internetowych strategiach marketingowych.
  4. Kanały internetowy
    • Omówienie różnych form reklam w Internecie, ich wad i zalet oraz dopasowania do potrzeb kampanii. Moduł poruszą tematykę optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO), reklam pay-per-click (PPC), email marketingu oraz reklam graficznych.
    • Dodatkowo omówiony zostaje marketing w sieciach społecznościowych z uwzględnieniem Facebook, Twitter i LinkedIn. Celem modułu jest zapoznanie z powyższymi koncepcjami w celu ich implementacji w strategiach marketingowych.
  5. Obsługa klienta w sieciach społecznościowych
    • Implementacja sieci społecznościowych w planowaniu i tworzeniu strategii marketingowej oraz utrzymanie zaangażowania klienta. Omówienie sieci Facebook i Twitter dla potrzeb biznesowych i ich integracja z tradycyjnymi formami komunikacji.
  6. Budżet
    • Zapoznanie z technikami stosowanymi w marketingu internetowy, które są przyjazne dla budżetu jak na przykład social media. Omówienie różnych płatnych form promowania się w internecie i ich plusów i minusów. Dowiesz się również, że komunikacja internetowe jest wspierana przez silną analitykę.
  7. Personel
    • Zatrudnienie odpowiedniego personelu jest kluczowe, gdyż to od tych osób zależy jakość Twoich kampanii. Moduł omawia nowe role i zadania związane z marketingiem internetowym oraz wyzwania jakie stawiane są działowi HR.
  8. Zagrożenia i reputacja
    • W rozdziale omówione zostają najważniejsze zagrożenia, takie jak kradzież tożsamości, social engineering, oszustwa, nękanie, molestowanie seksualne, zniesławienie, jak również zagrożenia związane z bezpieczeństwem komputerowym, takim jak malware czy hacking. Dodatkowo uczestnicy zapoznają się z narzędziami i metodami monitorowania reputacji.
  9. Analityka
    • Ponadto omówione zostaną korzyści z adaptacji narzędzi do profesjonalnej analityki, rozpoznawanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) powiązanych z różnymi kanałami cyfrowymi i ich wykorzystaniem w analizie.
  10. Tworzenie strategii i planu
    • W tym rozdziale skupione zostają wszystkie poruszane dotychczas tematy w celu ukazania najlepszych praktyk pomyślnej strategii marketingowej.
    • Moduł opiera się na metodologii Digital Marketing Institute, która składa się z trzech komponentów:
      • Część 1 zawiera analizę sytuacji w oparciu o formalny proces gromadzenia informacji na temat aktualnych aktywności w komunikacji internetowej.
      • W części 2 utworzony zostaje zbiór jasnych i wyraźnych celów dla różnych zakresów z uwzględnieniem analizy w oparciu o informacje zgromadzone w części 1.
      • Część 3 kładzie nacisk na znaczenie ciągłej analizy i monitoringu komunikacji internetowej w firmie.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego niezależnie od posiadanego doświadczenia. Celem kursu Professional Diploma in Strategy and Planning jest zapoznanie uczestników z planowaniem i tworzeniem strategii w szerokim spektrum marketingu internetowego, niezależnie od tego czy jesteś właścicielem firmy, który chce przenieść marketing na wyższy poziom czy osobą, która chce rozwijać się zawodowo w tym kierunku. Jedynym wymaganiem jest zainteresowanie tematem marketingu internetowego.

Poziom trudności
Certyfikat

Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Powyższy kurs przygotowuje także do egzaminu Professional Diploma in Digital Strategy and Planning (PDDSP), który dostępny jest w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE w Compendium CE.

Prowadzący

Autoryzowany trener Digital Marketing Institute.

Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe

Syllabus Advisory Council jest Radą Programową związaną czynnie z branżą marketingu internetowego, która określa, definiuje i testuje program kursów DMI. Tym samym Rada przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspierających edukację w zakresie marketingu internetowego oraz towarzyszącej jej certyfikacji. Więcej na temat Rady Programowej można przeczytać tutaj: http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council

Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy