Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Marketing mobilny stał się nieodłączną częścią każdej strategii marketingowej. Ruch z urządzeń mobilnych przekracza często 50% całości odwiedzin, dlatego nie może być ignorowany. Wzrost popularności urządzeń mobilnych, dzięki którym mamy dostęp do Internetu zawsze i wszędzie nieodwracalnie wpłynął na działania marketingowe jakie firma musi wykonać w obecnych czasach, aby sprostać wymaganiom swoich klientów.

Szkolenie zapoznaje uczestnika z najnowszymi trendami, narzędziami oraz strategiami stosowanymi w marketingu mobilnym.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych w tej tematyce.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Plan szkolenia:

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jakie są niezbędne czynności w  planowaniu, wdrażaniu oraz kompleksowym  zarządzaniu w marketingu mobilnym.

Na tym szkoleniu uczestnicy nauczą się:

  • co wyróżnia marketing mobilny oraz jak on się ma do całościowej strategii marketingowej firmy w sieci
  • jak planować, wdrażać oraz nadzorować kampanie mobile-marketingowe
  • jak zdobywać nowych klientów poprzez kanały mCommerce
  • jak określać wartość i przydatność technologii mobilnych takich jak gry, aplikacje, wiadomości mobilne I wideo w ramach swoich planów marketingowych

Szkolenie kierowane jest do:

Szkolenie Proffesional  Diploma in Mobile Marketing jest szkoleniem skierowanym do osób, które w zakresie swoich obowiązków mają za zadanie planowanie, wdrażanie oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi. Kurs jest przeznaczony również dla osób, które planują rozwijać się zawodowo w kierunku marketingu, a także dla właścicieli firm, którzy prowadzą marketing internetowy we własnym zakresie.

 

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do Mobile Marketingu
    • Wiadomości mobilne
    • Strony mobilne
    • Aplikacje mobilne
    • Reklama mobilna
    • Mobile Video
    • Marketing w grach mobilnych
    • Cross-kanał mobilny
    • Strategia i planowanie
  2. Wiadomości mobilne
    • Marketing za pomocą krótkich wiadomości tekstowych (SMS)
    • Marketing za pomocą wiadomości multimedialnych (MMS)
    • Rich Communication Services (RCS)
    • Dostarczanie treści Over-The-Top (OTT)
  3. Strony mobilne
    • Responsywność stron internetowych
    • Domeny najwyższego poziomu
    • Media społecznościowe na urządzeniach mobilnych
    • Zarządzanie budżetem reklamowym dla marketinu mobilnego
    • Przepisy prywatności i ochrony danych
  4. Aplikacje mobilne
    • Cechy i zalety natywnych aplikacji, aplikacje webowe i hybrydowe
    • Rozwój aplikacji mobilnych dla platform Social Media
    • Aplikacja mobilna Analitics
    • Trendy rozwoju aplikacji mobilnych
  5. Reklama mobilna
    • Reklama SMS
    • Reklama na stronach WWW
    • Reklama w aplikacjach
    • Reklama w grach
    • Mobile Coupon Advertising
    • Mobile Ad Networks
    • Proximity Marketing
  6. Mobile Video
    • Video Blogi (Vlogging)
    • Mobilne aplikacje Video
    • Mobilne formaty Video
    • Mobilna reklama Video
  7. Marketing w grach mobilnych
    • Cross-Screen Gaming
    • Formaty gier
    • Promowanie marki z wykorzystaniem gier mobilnych
    • Proces wdrożenia gier mobilnych i ich cykl życia
    • Analytics And Mobile Gaming Reporting (MAU And DAU)
  8. Handel mobilny
    • SoLoMo (Social/Local/Mobile)
    • Near Field Communications (NFC)
    • Kreowanie i tworzenie mobilnych stron internetowych
    • Technologie Mobile Point Of Sale (POS)
    • Mobile And Social Customer Relationship Management (CRM)
  9. Cross-Channel
    • Cross-Channel Consumer Journeys
    • Brand, Product And Service Messaging Cross-Channel
    • Measuring Analytics Cross-Channel
    • Cross Channel Campaign Tracking
  10. Strategia i planowanie
    • Analiza sytuacji
    • Cele kampani
    • Wybór platformy i narzędzi
    • Planowanie kampanii
    • Monitorowanie i analiza
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Szkolenie nie stawia przed uczestnikami wstępnych wymagań, oprócz umiejętności obsługi komputera oraz swobody poruszania się w sieci Internet. Professional Diploma nauczy Cię wszystkiego o mobile marketingu – od podstaw do wiedzy eksperckiej.

Poziom trudności
Certyfikat

Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Powyższy kurs przygotowuje także do egzaminu Professional Diploma in Social Media Marketing (PDSMM) dostępnego  poprzez centra testowe Pearson VUE http://www.pearsonvue.com/dmi/

Prowadzący Authorized Digital Marketing Institute.
Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe

Syllabus Advisory Council jest Radą Programową związaną czynnie z branżą marketingu internetowego, która określa, definiuje i testuje program kursów DMI. Tym samym Rada przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspierających edukację w zakresie marketingu internetowego oraz towarzyszącej jej certyfikacji. Więcej na temat Rady Programowej można przeczytać tutaj :

http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin