Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Marketing w wyszukiwarkach internetowych jest kluczowym elementem marketingu internetowego. Z SEM, czyli search engine marketingiem każdy z nas spotyka się na co dzień, chociażby korzystając z wyszukiwarki Google. Jak to mówią “Jeżeli nie ma cię w “wyszukiwarce” to nie istniejesz. Kurs ten omawia szczegółowo jak znaleźć się na wysokich pozycjach w SERPach, omówi dobre i złe praktyki SEO, a także przedstawi PPC, czyli płatny ruch z wyszukiwarek. Na koniec zostaną umówione narzędzia, dzięki którym będzie można mierzyć efektywność naszych kampanii SEM.

Akredytacja

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych z tej tematyki.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Plan szkolenia:

    • SEO
      • Konfiguracja techniczna SEO w tym planowanie oraz testy
      • On-page i Off-page content marketing
      • Wyszukiwanie słów kluczowych
      • Audyt oraz optymalizacja strony
    • PPC
      • Konfiguracja i interakcja konta AdWords
      • Wyszukiwanie i wyświetlanie reklam na wielu urządzeniach oraz kanałach
      • PPC – monitorowanie oraz raportowanie wydajności
    • Analityka
      • Konfiguracja konta Analytics
      • Filtrowanie oraz raportowanie wielu domen oraz subdomen
      • Tagowanie kampani oraz analiza
      • Raport
    • Strategia i Planowanie
      • Audyt marketingu w wyszukiwarkach
      • Ustalanie budżetu oraz wyznaczanie KPI

Szkolenie kierowane jest do:

Professional Diploma in Search Marketing jest szkoleniem skierowanym do osób, które są odpowiedzialne za planowanie, realizację i wycenę kampanii marketingowej w wyszukiwarkach internetowych. Kurs jest przeznaczony dla uczestników z każdym poziomem umiejętności.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie
    • Zapoznanie z pojęciami technicznymi
  2. SEO – Konfiguracja
    • Moduł obejmuje podstawowe pojęcia i terminy używane w SEO, dostarcza uczestnikom wiedzy na temat różnych czynników w tym kodu źródłowego, architektury informacji, tagów, słów kluczy, botów, map witryn i linków które mogą prowadzić do częstych błędów w SEO
  3. SEO – content is the king!
    • Moduł omawia takie zagadnienia jak tworzenie treści przyjaznych wyszukiwarkom, tagi, nazwy plików, URL, alt-tags, meta-tags, CTR, hiperłącza oraz optymalizację prędkości witryny
  4. SEO – Analiza
    • Jak sprawdzić skuteczność naszych działań SEO? Uczestnicy zapoznają się z narzędziami do analizy przeprowadzanych działań SEO
  5. Reklama PPC w wyszukiwarkach
    • Pay-Per-Click – wprowadza podstawowe pojęcia reklamy PPC. Uczestnicy uczą się, jak skonfigurować konto AdWords oraz jak nim zarządzać.
  6. Reklama PPC w formacie Display
    • Uczestnicy dowiedzą się o sieci reklamowej oraz jak może ona być używana w celu zwiększenia świadomości marki. Kursanci uczą się jak dobierać odpowiednie formaty reklam dzięki czemu mogą znacznie poprawić zasięg oraz potencjał prowadzonych kampanii reklamowych.
  7. Reklama PPC – Wideo
    • Moduł omawia reklamę wideo od planowania do realizacji i wyceny, uczy uczestników przygotowywania orazi optymalizacji kampanii. Kursanci dowiedzą się jak zaplanować i wdrożyć kampanię reklamową wideo oraz jak korzystać z różnych narzędzi do tworzenia reklam AdWords w serwisie YouTube, w tym do tworzenia reklam graficznych. Ponadto omówione zostanie także kampanie wideo dla telefonów komórkowych.8. Analizy – definicja
  8. Google Analytics - konfiguracja
    • Kursanci poznają techniczne aspekty Google Analytics. Moduł wprowadza koncepcję filtrów w celu generowania odpowiednich raportów, uczy jak konto Analytics może być zorganizowane w celu dostarczenia sprawozdań z wielu domen oraz subdomen. Moduł wprowadza techniki segmentacji.
  9. Strategia i planowanie
    • Moduł łączy wszystkie poznane techniki oraz pokazuje jak je wykorzystać w celu stworzenia całościowego plany marketingowego w SEN.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania Szkolenie nie stawia przed uczestnikami wymagań, oprócz umiejętności obsługi komputera oraz swobody poruszania się w sieci Internet. Professional Diploma nauczy Cię wszystkiego o social media marketing – od podstaw do wiedzy eksperckiej.
Poziom trudności
Czas trwania 5 dni
Informacje dodatkowe Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin