Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Marketing w wyszukiwarkach internetowych jest kluczowym elementem marketingu internetowego. Z SEM, czyli search engine marketingiem każdy z nas spotyka się na co dzień, chociażby korzystając z wyszukiwarki Google. Jak to mówią “Jeżeli nie ma cię w “wyszukiwarce” to nie istniejesz. Kurs ten omawia szczegółowo jak znaleźć się na wysokich pozycjach w SERPach, omówi dobre i złe praktyki SEO, a także przedstawi PPC, czyli płatny ruch z wyszukiwarek. Na koniec zostaną umówione narzędzia, dzięki którym będzie można mierzyć efektywność naszych kampanii SEM.

Akredytacja

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych z tej tematyki.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Plan szkolenia:

    • SEO
      • Konfiguracja techniczna SEO w tym planowanie oraz testy
      • On-page i Off-page content marketing
      • Wyszukiwanie słów kluczowych
      • Audyt oraz optymalizacja strony
    • PPC
      • Konfiguracja i interakcja konta AdWords
      • Wyszukiwanie i wyświetlanie reklam na wielu urządzeniach oraz kanałach
      • PPC – monitorowanie oraz raportowanie wydajności
    • Analityka
      • Konfiguracja konta Analytics
      • Filtrowanie oraz raportowanie wielu domen oraz subdomen
      • Tagowanie kampani oraz analiza
      • Raport
    • Strategia i Planowanie
      • Audyt marketingu w wyszukiwarkach
      • Ustalanie budżetu oraz wyznaczanie KPI

Szkolenie kierowane jest do:

Professional Diploma in Search Marketing jest szkoleniem skierowanym do osób, które są odpowiedzialne za planowanie, realizację i wycenę kampanii marketingowej w wyszukiwarkach internetowych. Kurs jest przeznaczony dla uczestników z każdym poziomem umiejętności.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie
    • Zapoznanie z pojęciami technicznymi
  2. SEO – Konfiguracja
    • Moduł obejmuje podstawowe pojęcia i terminy używane w SEO, dostarcza uczestnikom wiedzy na temat różnych czynników w tym kodu źródłowego, architektury informacji, tagów, słów kluczy, botów, map witryn i linków które mogą prowadzić do częstych błędów w SEO
  3. SEO – content is the king!
    • Moduł omawia takie zagadnienia jak tworzenie treści przyjaznych wyszukiwarkom, tagi, nazwy plików, URL, alt-tags, meta-tags, CTR, hiperłącza oraz optymalizację prędkości witryny
  4. SEO – Analiza
    • Jak sprawdzić skuteczność naszych działań SEO? Uczestnicy zapoznają się z narzędziami do analizy przeprowadzanych działań SEO
  5. Reklama PPC w wyszukiwarkach
    • Pay-Per-Click – wprowadza podstawowe pojęcia reklamy PPC. Uczestnicy uczą się, jak skonfigurować konto AdWords oraz jak nim zarządzać.
  6. Reklama PPC w formacie Display
    • Uczestnicy dowiedzą się o sieci reklamowej oraz jak może ona być używana w celu zwiększenia świadomości marki. Kursanci uczą się jak dobierać odpowiednie formaty reklam dzięki czemu mogą znacznie poprawić zasięg oraz potencjał prowadzonych kampanii reklamowych.
  7. Reklama PPC – Wideo
    • Moduł omawia reklamę wideo od planowania do realizacji i wyceny, uczy uczestników przygotowywania orazi optymalizacji kampanii. Kursanci dowiedzą się jak zaplanować i wdrożyć kampanię reklamową wideo oraz jak korzystać z różnych narzędzi do tworzenia reklam AdWords w serwisie YouTube, w tym do tworzenia reklam graficznych. Ponadto omówione zostanie także kampanie wideo dla telefonów komórkowych.8. Analizy – definicja
  8. Google Analytics - konfiguracja
    • Kursanci poznają techniczne aspekty Google Analytics. Moduł wprowadza koncepcję filtrów w celu generowania odpowiednich raportów, uczy jak konto Analytics może być zorganizowane w celu dostarczenia sprawozdań z wielu domen oraz subdomen. Moduł wprowadza techniki segmentacji.
  9. Strategia i planowanie
    • Moduł łączy wszystkie poznane techniki oraz pokazuje jak je wykorzystać w celu stworzenia całościowego plany marketingowego w SEN.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania Szkolenie nie stawia przed uczestnikami wymagań, oprócz umiejętności obsługi komputera oraz swobody poruszania się w sieci Internet. Professional Diploma nauczy Cię wszystkiego o social media marketing – od podstaw do wiedzy eksperckiej.
Poziom trudności
Certyfikat Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Powyższy kurs przygotowuje także do egzaminu Professional Diploma in Social Media Marketing (PDSMM) dostępnego poprzez centra testowe Pearson VUE http://www.pearsonvue.com/dmi/

Prowadzący

Authorized Digital Marketing Institute.

Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń tego producenta

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin