Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Szkolenie wprowadza uczestników w skomplikoway, wbrew pozorom, świat social media marketingu. Trener omówi dokładnie najważniejsze zagadnienia tej tematyki i przeprowadzi z uczestnikami wiele ćwiczeń oraz omówi kilka przykładów studium przypadku. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi technikami tworzenia contentu oraz sposobami wzrostu zasięgu w kanałach social media. Zdobędą praktyczną wiedzę w jaki sposób planować, projektować, przeprowadzać i analizować kampanie w kanałach social media, wykorzystując do tego zarówno narzędzia płatne (FB Ads) jak i bezpłatne (generowanie ruchu organicznego). Szkolenie skupia się na najnowszych trendach i dobrych praktykach w obecnym social media marketingu.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych z tej tematyki.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Plan Szkolenia:

Dzięki szkoleniu Professional Diploma in Social Media Marketing zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci na kompleksową obsługę marketingową kanałów Social Media takich jak Facebook, Google+, Twitter i inne.

Na szkoleniu zostaną omówione tematy:

  • Kreacja kontentu
    • Zaangażowanie i pozyskiwanie klientów za pomocą odpowiedniego kontentu
    • Rozróżnienie pomiędzy elementami marketing tradycyjnego, a marketing internetowego
    • Wdrażanie elementów marketingu internetowego do całościowej strategii marketingowej firmy
  • Facebook
    • Jak używać Facebooka w celach biznesowych
    • Facebook Ads
    • Planowanie i wdrażanie strategii reklamowej na Facebooku
    • Monitorowanie KPI, czyli jak sprawdzić czy działanie na Facebooku się opłaca
  • Twitter
    • Twitter w biznesie
    • Jak budować stargetowaną bazę obserwujących
    • Jak korzystać z #hashtag’ów
  • Strategia i planowanie w Social Media
    • Audyt Social media marketing
    • Wytyczne, target, budżety
    • Monitoring i raportowanie efektów kampani Social Media

Szkolenie kierowane jest do:

Professional Diploma in Social Media Marketing jest szkoleniem skierowanym do osób, które w zakresie swoich obowiązków mają za zadanie planowanie, wdrażanie oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi w kanałach social media. Kurs jest przeznaczony również dla osób, które planują rozwijać się zawodowo w kierunku marketingu, a także dla właścicieli firm, którzy prowadzą marketing internetowy we własnym zakresie.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do Social Media Marketingu
    • Ta część szkolenia przybliży Ci podstawowe zasady marketing internetowego, omówi też różnice w podejściu w marketing tradycyjnym, a internetowy. Dowiesz się w jaki sposób używać marketingu internetowego i w sposób efektywny połączyć go z całościową strategią marketingową firmy.
  2. Kreacja contentu
    • W tej części kursu dowiesz się jak tworzyć dobry, angażujący content, który zdobędzie dużo “lajków” I “szerów”. Dowiesz się jak korzystać z monitoringu sieci social media oraz jak dobrać rodzaj contentu do odpowiednich grup docelowych.
  3. Budowanie zasięgu
    • W tej części szkolenia nauczysz się jak promować content w sposób organiczny
  4. Facebook
    • Ten moduł skupia się na reklamach typu Facebook Ads. Nauczysz się planować i wdrażać strategię reklamową na Facebooku za pomocą “Facebook for business”, włączając w to analitykę oraz KPI
  5. Twitter
    • Ta część szkolenia zaznajomi uczestników z biznesowym zastosowaniem Twittera oraz z budowaniem konkretnego profilu Followersów
  6. LinkedIn
    • Ten moduł omówi zastosowanie biznesowego portalu LinkedIn w celach marketingowych firmy
  7. Google+
    • Ta część szkolenia przedstawi jak ważny w działaniach online marketingowych jest Google+ oraz jak promować swoje produkty czy usługi za pomocą tego narzędzia. Omawia takie zagadnienia jak Hangouts, Circles, Events.
  8. YouTube
    • Omówienie możliwości działań marketingowych na serwisie YouTube, drugim największym portalu społecznościowym świata.
  9. Trendy
    • Digital Marketing rozwija się bardzo dynamicznie. W jakim kierunku zmierzają social media? W tej części szkolenia omówimy trendy oraz kierunku marketingu social media – weźmiemy pod lupę także takie serwisy jak Thumbler, Pinteres, Instagram, Snapchat,.
  10. Stretegia i planowanie
    • Ten moduł szkoleniowy zapozna uczestników z metodologią DMI 9 kroków planowania i wdrażania strategii social media w firmie.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Szkolenie nie stawia przed uczestnikami wymagań, oprócz umiejętności obsługi komputera oraz swobody poruszania się w sieci Internet. Professional Diploma nauczy Cię wszystkiego o social media marketing – od podstaw do wiedzy eksperckiej.

Poziom trudności
Certyfikat

Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Powyższy kurs przygotowuje także do egzaminu Professional Diploma in Social Media Marketing (PDSMM) dostępnego  poprzez centra testowe Pearson VUE http://www.pearsonvue.com/dmi/

Prowadzący

Authorized Digital Marketing Institute.

Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin