Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

The Professional Diploma in Digital Marketing jest idealnym rozwiązaniem dla osób zaangażowanych w planowanie, realizację i wycenę strategii w ramach marketingu internetowego – lub dla każdego kto chciałby rozpocząć karierę w tej dziedzinie. Program The Professional Diploma in Digital Marketing jest odpowiedni dla profesjonalistów na wszystkich poziomach i przygotowuje do podjęcia bardziej wyspecjalizowanej roli w dziedzinie marketingu internetowego.

Panel Digital Marketing Institute posiada specjalnie skonstruowany program nauczania skupiający się na aktualnych trendach i najlepszych praktykach stosowanych w marketingu internetowym. Tworzy również innowacyjne strategie, dzięki którym można zyskać przewagę nad konkurencją.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych w tej tematyce.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

The Professional Diploma in Digital Marketing jest także zatwierdzony i akredytowany przez  Scottish Qualifications Authority na poziomie 8 w  Scottish Credit and Qualifications Framework (SCQF) oraz jest porównywalny do poziomu 5 w Europejskich Ramach Kwalifikacyjnych.

Plan szkolenia:

Na koniec tego kursu, zrozumiesz różne kanały i czynności niezbędne do planowania, wdrażania i zarządzania planem marketingu internetowego dla twojej firmy.

Nasz kurs Professional Diploma in Digital Marketing pomoże Ci :

  • Zrozumieć wartość marketingu internetowego i dlaczego jest to istotny składnik ogólnej strategii marketingowej
  • Planować, tworzyć i skutecznie zarządzać kampanią marketingową
  • Zintegrować swój plan marketingu internetowego z ogólną strategia marketingowaą
  • Zwiększyć ruch na Twojej witrynie, w tym ruch nowych odwiedzin, poprawiając jednocześnie współczynniki konwersacji
  • Zrozumieć jak marketing internetowy może Ci pomóc w rozwijaniu biznesu na rynku krajowym i międzynarodowym
  • Identyfikacji różnych aplikacji i zasobów online, które mogą pomóc w budowaniu efektywnych i dochodowych stron internetowych
  • Mierzyć i analizować ruch odwiedzających, aby stale rozwijać i doskonalić Twoje działania w ramach marketingu internetowego.

Szkolenie kierowane jest do:

Osoby odpowiedzialne za opracowanie i wdrożenie strategii online w swojej organizacji:

  • Profesjonaliści, którzy potrzebują zrozumieć marketing internetowy, lub chcą wyciągnąć z niego więcej
  • Marketerzy, którzy chcą rozwinąć swoją ścieżkę kariery w tematyce marketingu internetowego lub poprawić swoją pozycję na rynku
  • Właścicieli małych firm, którzy chcą zmaksymalizować kanały online do rozwijania swojego biznesu
  • Studentów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowym

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do marketing internetowego
    • Omówienie metody DMI
    • Struktura DMI
    • Punkty Jakości DMI
    • Główne założenia do marketing internetowego
    • Marketing internetowy a marketing tradycyjny
    • Nowe możliwości marketingu internetowego
    • Market Research vs. Market Reality
  2. Pozycjonowanie, czyli Search Engine Optimisation (SEO)
    • Głowne założenia SEO
    • Pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP)
    • Dlaczego muszę być na 1. Stronie?
    • Kim są internauci którzy mnie szukają?
    • Mechanizmy wyszukiwania
    • Optymalizacja On-site i Off-site
    • Insight konsumencki
    • Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe?
    • Wygląd i kontent
    • Meta Tagi
    • Mapa strony
    • Narzędzie webmastera (Webmaster Tools)
    • Off-page Optimisation
    • Ranking
    • Inbound Links i Link Building
    • Analityka
  3. Pay Per Click Marketing
    • Główne założenia reklamy PPC
    • Planer słów kluczowych
    • Kampanie PPC w wyszukiwarkach
    • Jak tworzyć skuteczną treść reklamy
    • Landing Pages
    • Targetowanie reklam PPC
    • Ustalanie budżetu oraz harmonogramu kampanii
    • Sieci partnerski
    • Zarządzanie kampanią oraz mierzenie konwersji / CPM, CPA, CTR
    • Analityka
  4. Email Marketing
    • Głowne założenia email marketingu
    • Projektowanie kampanii
    • Segmentacja bazy kontaktów
    • Email Design
    • Analiza odbiorców: demograficzna i behawioralna
    • Jak skonstruować poprawny mailing: treść, wygląd, CTA
    • Analityka, czyli badanie skuteczności kampanii, testy A i B
  5. Digital Display Advertising
    • Główne założenia kampanii PPC w sieci display
    • Jak zaprojektować skuteczną reklamę display? Formaty i rodzaje reklam
    • Jak zaplanować skuteczną kampanię w sieci display?
    • Targetowanie kampanii oraz ustalanie budżetu
    • Analityka I optymalizacja
  6. Mobile Marketing
    • Główne założenia do marketing mobilnego
    • Trendy w mobile’u
    • Urzędzenia mobilne
    • SMS Marketing: treść i strategia
    • Reklamy skierowane na urządzanie mobilne
    • Aplikacje mobilne
  7. Analityka intrnetowa
    • Czym jest analityka internetowa?
    • Google Analytics od podstwa
    • Zidentyfikuj swoje KPI
    • Jak poprawnie mierzyć ruch w witrynie
    • Sposoby zwiększenia odwiedzin na www
    • eCommerce
    • Real Time Reporting
  8. Social Media Marketing
    • Główne założenia strategii w Social Media Marketingu
    • Cele w Social Media Marketingu
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Google+
    • Analityka skuteczności działań w Social Media Marketingu
  9. Stwórz swoją kampanię marketingową w Internecie
    • Główna strategia i pomysły
    • Planowanie
    • Analiza sytuacji
    • Zbieranie informacji
    • Grupa docelowa
    • Wyznaczanie celów
    • Dobór narzędzi
    • Ustalanie budżetu
    • Pomiar i analityka
    • Optymalizacja
    • Przykłady i case studies
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Aby wziąć udział w kursie Professional Diploma in Digital Marketing nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza.  Celem szkolenia jest umożliwienie kursantom zdobycia wszelkiej potrzebnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, tak aby mogli oni rozpocząć ekscytującą karierę w tej dziedzinie. 

Możesz być właścicielem firmy chcącym ulepszyć swoje działania w ramach marketingu internetowego lub możesz być kimś chcącym rozpocząć karierę. Jedynym warunkiem jest zainteresowanie marketingiem internetowym.

Poziom trudności
Certyfikat

Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Kurs ten pomaga również w przygotowaniu się do podejścia do egzaminu Professional Diploma in Marketing (PDDM) dostępnego  poprzez centra testowe Pearson VUE http://www.pearsonvue.com/dmi/

The Digital Marketing Institute’s Professional Diploma in Digital Marketing jest uznawany za wzorzec w marketingu interentowym. Przyznawane przez  Digital Marketing Institute certyfikat gwarantuje, że posiadacz uzyskał dogłębną wiedzę oraz umiejętności  niezbędne do planowania, opracowywania, wdrażania i pomiaru skuteczności marketingu internetowego.

Prowadzący

Authorized Digital Marketing Institute.

Lokalizacje Kraków - ul. Tatarska 5, II piętro, godz. 9:00 - 16:00
Warszawa - ul. Bielska 17, godz. 9:00 - 16:00
Informacje dodatkowe Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń tego producenta

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy

  • 2017-06-26 - Warszawa
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Forma szkolenia
    • Szkolenie stacjonarne
    • Szkolenie dlearning
    • Zarezerwuj termin
  • 2017-10-09 - Warszawa
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Forma szkolenia
    • Szkolenie stacjonarne
    • Szkolenie dlearning
    • Zarezerwuj termin