Szkolenia CIW

Cel szkolenia dlearning

Kurs Gaming Essentials skupia się na podstawach interaktywnego tworzenia gier komputerowych. Kursanci poznają proces projektowania gier, w tym kryteria i ograniczenia. Zapoznają się również z koncepcjami programowania komputerowego, w tym z modelowaniem rozwoju programu, tworzeniem kodu oraz wynikami pracy i modyfikacji.

Po szkoleniu kursanci będą potrafili:

  • Określać zasady gry
  • Opisywać proces projektowania i zastosować go do rozwoju gry oraz rozwiązywać najczęstsze problemy
  • Analizować istniejące gry
  • Opisywać koncepcje programowania oraz zastosować ją do rozwoju gry
  • Stworzyć podstawową, interaktywną grę

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do projektowania gier
    • Dlaczego gramy w gry
    • Proces projektowania i tworzenia gier
      • Etapy procesu projektowania gier
      • Dekonstrukcja gry do analizy
    • Narzędzia i umiejętności potrzebne do tworzenia gier
    • Identyfikacja kryteriów i ograniczeń
    • Proces projektowania – kroki
    • Quiz
  2. Wprowadzenie do programowania gier
    • Wprowadzenie do programowania gier
    • Języki programowania
    • Algorytmy
    • Struktury
    • Wprowadzenie do diagramów i pseudo-kodu
    • Najczęstsze błędy programistyczne
    • Aktywność : Follow the Leader
    • Aktywność : Get Inspired to Code
    • Aktywność : Logic Statement Flow Chart
    • Quiz
  3. Podstawowe koncepcje programowania
    • Wprowadzenie do programowania
    • Składnia
    • Zmienne, wyrażenia i operatory
    • Obiekty, metody i funkcje
    • Argumenty i parametry
    • Wydarzenia i procedury obsługi zdarzeń
    • Aktywność : Gdzie jest błąd?
    • Aktywność : Co jest nie tak z kodem? •
    • Quiz
  4. Tworzenie interaktywnych gier
    • Tworzenie gry
      • Pierwsze kroki
    • Tworzenie animacji
    • Aktywność : Going Bananas
    • Aktywność : Goint Bananas – Advanced
    • Aktywność : Scratch Step-It-Up Project
    • Aktywność : Scratch Level-Up Team Project
    • Analiza przypadku
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Poziom trudności
Informacje dodatkowe

Jednym z kluczowych elementów projektu „ICT Gaming Essentials” są zarówno częściowe testy, które na bieżąco sprawdzają przyswajaną wiedzę jak i końcowy egzamin certyfikacyjny. Testy częściowe będące elementami poszczególnych modułów danego szkolenia pozwalają instruktorowi na ocenę bieżących postępów uczestnika, natomiast końcowy egzamin stanowi podsumowanie i potwierdzenie opanowania danej technologii.

Testy sprawdzający

Testy sprawdzające są wykonywane pod nadzorem instruktora i stanowią one ocenę gotowości kandydata do egzaminu podsumowującego/certyfikacyjnego, który, co ważne, jest nadzorowany przez inną osobę niż ta, która prowadziła dane szkolenie. Instruktor na podstawie raportu podsumowującego wyniki testów sprawdzających może zidentyfikować osoby, które mogą potrzebować skorzystania z dodatkowych materiałów i ćwiczeń dotyczących określonego obszaru tematycznego. Uczestnicy szkoleń mogą powtarzać testy sprawdzające dowolną ilość razy w zależności od uznania instruktora.

Zobacz więcej szkoleń CIW

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

NETTO

Dostępne terminy

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin