Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: ITIL-DPI | wersja: 1.0

Szkolenie zapewnia praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia organizacji informatycznej „uczącej się i doskonalącej” o silnym i skutecznym kierunku strategicznym. Kurs ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve został zaprojektowany, aby zapewnić praktyczną i strategiczną metodę planowania i ciągłego doskonalenia z niezbędną sprawnością. Jest skierowany do menedżerów wszystkich poziomów zaangażowanych w kształtowanie kierunku i strategii lub rozwijanie ciągle ulepszanego zespołu. Obejmie zarówno elementy praktyczne, jak i strategiczne. Z pomocą pojęć
i terminologii ITIL® 4, ćwiczeń i przykładów zawartych w kursie, zdobędziesz odpowiednią wiedzę, aby przystąpić do egzaminu certyfikującego.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie mógł:

  • Zrozumieć kluczowe pojęcia dotyczące kierunku, planowania, doskonalenia.
  • Zrozumieć zakres tego, co ma być kierowane i / lub planowane, oraz umieć korzystać z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście.
  • Zrozumieć rolę GRC i wiedzieć, jak zintegrować zasady i metody z systemem wartości usług.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować kluczowe zasady i metody ciągłego doskonalenia dla wszystkich rodzajów usprawnień.
  • Zrozumieć wykorzystanie kluczowych zasad i metod komunikacji i zarządzania zmianami organizacyjnymi w celu ukierunkowania, planowania i doskonalenia.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować kluczowe zasady i metody pomiaru i raportowania w kierunku, planowaniu i ulepszaniu.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak kierować, planować i ulepszać strumienie wartości i praktyki.

Językiem wykładowym szkolenia jest polski. Materiały oraz egzamin dostępne są w wersji anglojęzycznej.

Grupa docelowa:

  • personel wsparcia IT,
  • konsultanci IT,
  • business Managers,
  • właściciele procesów biznesowych,
  • programiści IT,
  • •usługodawcy,
  • integratorzy systemów,
  • każdy, kto pracuje w zespole Devops.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Course Introduction
    • Let’s Get to Know Each Other
    • Course Overview
    • ITIL® 4Certification Scheme
    • Course Learning Objectives
    • Course Components
    • Course Agenda
    • Module-End Exercises
    • Exam Details
  2. Core Concepts of DPI
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Basics of Direction
    • Basics of Planning
    • Basics of Improvement
    • Other Core Elements
  3. DPI through Service Value Chain and Guiding Principles
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • DPI of the SVS
    • DPI of Guiding Principles
  4. Role of Direction in Strategy Management
    • Key Terms Covered in the Module
    • Introducing Startegy Management
    • Developing Effective Strategies
  5. Implementation of Strategies
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Managing Risks
    • Making Decisions through Portfolio Management
    • Directing via Governance, Risk, and Compliance (GRC)
  6. Introduction to Assessment and Planning
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Core Concepts of Assessment
    • Conducting Effective Assessments
    • Core Concepts of Planning
  7. Assessment and Planning through VSM
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Introducing VSM
    • Developing Value Stream Maps
    • Knowing More About VSM
  8. Measurement, Reporting, and Continual Improvement
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Measurement and Reporting
    • Alignment of Measurements and Metrics
    • Success Factors and Key Performance Indicators
    • Continual Improvement
  9. easurements and Continual Improvement through DImensions and SVS
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Measurements for the Four Dimensions
    • Continual Improvement of the Service Value Chain and Practices
  10. OCM Principles and Methods
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Basics of OCM
    • OCM throughout DPI and Service Value Chain
    • Resistance and Reinforcement
  11. Communication Principles and Methods
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Basics of Effective Communication
    • Communication with Stakeholders
  12. SVS Development Using Four Dimensions
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Organizations and People in the SVS
    • Partners and Suppliers in the SVS
    • Value Streams and Processes in the SVS
    • Information and Technology in the SVS
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Uzyskanie certyfikatu  ITIL4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Egzamin ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve jest w formie on-line. Podczas jego trwania można korzystać jedynie ze słownika języka angielskiego. Jest egzaminem jednokrotnego wyboru, składającym się z 40 pytań.

Czas trwania egzaminu to maksymalnie 90 minut dla wszystkich kandydatów zdających w ich ojczystym języku. Kandydaci przystępujący do egzaminu w języku, który nie jest ich językiem ojczystym lub językiem, którego nie używają na co dzień, mogą wystąpić o przyznanie im dodatkowego czasu (25%), czyli łączny czas egzaminu w takim przypadku to 113 minut.

Egzamin jest nadzorowany. Próg zdawalności to 70%, czyli należy udzielić prawidłowej odpowiedzi na minimum 28 pytań z 40.

Prowadzący

Autoryzowany trener AXELOS.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Intermediate

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie projektami

Szkolenia Biznesowe

Ład korporacyjny

ITSM

ITIL

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA OD 3900 PLN NETTO

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®