Szkolenia Micro Focus

Cel szkolenia

kod: UCMDB01SPA-103 | wersja: 10.3

Users will gain an understanding of the Universal CMDB 10.3 Browser and its functionality. They will also review the various ways to create a Service Model in the UCMDB Browser. The simulations in this course use UCMDB version 10.3. Upon successful completion of this course, you should be able to:

  • Access the UCMDB Browser and conduct a search
  • Review the widgets associated with a configuration item
  • Create a service model using the assisted modeling feature
  • Create a service model using the Automated Service Modeling (ASM) feature

 Audience/Job Roles

 All users of the UCMDB application

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Introduction to UCMDB 10.3 Browser
    • Introduction
    • Objectives
    • What is Universal Configuration Management Database (UCMDB)?
    • Log In to the UCMDB Browser *
    • Summary
  2. Using the UCMDB Browser
    • Introduction
    • Objectives
    • The UCMDB Browser Description
    • The UCMDB Browser Main Menu
    • The UCMDB Browser Settings Menu
    • Explore UCMDB Browser Settings *
    • Using the UCMDB Browser Help Menu
    • Access UCMDB Browser Help *
    • User Information Window
    • Performing a Search
    • Query Syntax
    • Using the Search Auto Complete
    • Filtering Results
    • Using CI Types
    • Search for a CI *
    • Summary
  3. Using the UCMDB Widgets
    • Introduction
    • Objectives
    • What is a Widget?
    • Overview Menu vs. Navigation Context
    • Navigate a Widget *
    • UCMDB Widget – Properties
    • UCMDB Widget – Environment
    • UCMDB Widget – Impact Simulation
    • UCMDB Widget – History
    • UCMDB Widget – Policy
    • UCMDB Widget – Stakeholder
    • UCMDB Widget – Dependent Services
    • UCMDB Widget – Discovery Progress
    • UCMDB Widget – Get Related
    • Other Widgets
    • View and Edit Modes
    • Update a Widget *
    • Summary
  4. Using Service Modeling in the UCMDB Browser
    • Introduction
    • Objectives
    • Definition of Service Modeling
    • Using the Service Model Dashboard
    • Using Assisted Modeling
    • The Service Model Created using Assisted Modeling
    • Create a Service Model Using Assisted Modeling *
    • Creating a Service Model with ASM
    • Creating a Service Model using URL Entry Point
    • Creating a Service Model using Running Software
    • Creating a Service Model using an Available Template
    • The Service Model Created from ASM
    • Create a Service Model Using ASM *
    • Summary
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

 To be successful in this course, you should have the following prerequisites or knowledge.

  • High speed Internet connection
  • Web browser (IE7+ or Firefox 3.5+)
  • Working knowledge of the Universal CMDB product
Poziom trudności
Czas trwania 1 dzień
Certyfikat

The participants will obtain certificates signed by Micro Focus (course completion).

Prowadzący

Authorized Micro Focus Trainer.

Pozostałe szkolenia Micro Focus | Service and Portfolio Management

Szkolenia powiązane tematycznie

ITSM

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 420 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 
Zapisz się na szkolenie
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

Najbliższe szkolenia Micro Focus

Harmonogram szkoleń Micro Focus