Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia

Zapoznanie z zagadnieniami określania i rozwiązywania problemów na różnych płaszczyznach systemu Windows 7. Zdobycie umiejętnosci pozwalających na określanie błędów i wskazywanie metod naprawy w środowisku Windows Client. Nauczenie wykorzystania wbudowanych narzędzi Windows w codziennej pracy z Windows 7.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Implementacja metodologii rozwiązywania problemów
    • wprowadzenie do roli osoby odpowiedzialnej za rozwiązywanie problemów ze stacjami roboczymi w przedsiębiorstwie
    • omówienie poszczególnych kroków w rozwiązywaniu problemów
  2. Rozwiązywanie problemów z błędów dotyczącymi uruchamiania systemu
    • omówienie środowiska Windows 7 Recovery Environment
    • konfiguracja i rozwiązywanie problemów z ustawieniami startowymi
    • rozwiązywanie problemów z usługami systemu operacyjnego
  3. Wykorzystanie zasad grupowych do centralizowania konfiguracji
    • omówienie Group Policy Application
    • naprawa błedów z niepoprawną konfiguracją klientów i błędami Group Policy Application
  4. Rozwiązywanie problemów z błędami wynikającymi z niepoprawnej pracy urządzeń, sterowników urządzeń oraz aspektów wydajnościowych
    • omówienie metodyki rozwiązywanie problemów sprzętowych
    • naprawa błędów fizycznych
    • monitorowanie niezawodności i wydajności
    • konfiguracja ustawień wydajności w Windows 7
    • rozwiązywanie problemów z błędami sterowników urządzeń
  5. Rozwiązywanie problemów z błędami połączeń sieciowych
    • określanie ustawień sieciowych
    • rozwiązywanie problemów z błędami połączeń sieciowych
  6. Rozwiązywanie problemów błędami połączeń zdalnych
    • naprawa błędów połączeń VPN
    • wykorzystanie pulpitu zdalnego
    • naprawa błędów użytkownika z wykorzystaniem usługi zdalnej pomocy
    • naprawa błędów NAP
    • naprawa błedów DirectAccess
  7. Rozwiązywanie problemów z błędami logowania i dostępu do zasobów
    • rozwiązywanie problemów z logowaniem użytkowników
    • rozwiązywanie problemów z profilami użytkowników
    • rozwiązywanie problemów z dostępem do plików
    • rozwiązywanie problemów z uprawnieniami systemu plików
    • rozwiązywanie problemów z dostępem do drukarek
  8. Rozwiązywanie problemów z zabezpieczeniami
    • odzyskiwanie plików zaszyfrowanych EFS
    • odzyskiwanie dysków zabezpieczonych BitLocker
    • rozwiązywanie problemów z błędami w Internet Explorer
  9. Rozwiązywanie problemów z błędami systemu operacyjnego i aplikacji
    • rozwiązywanie problemów z instalacją oprogramowania
    • rozwiązywanie problemów z działaniem aplikacji
    • instalacja aktualizacji oprogramowania
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania
  • znajomość podstaw TCP/IP i koncepcji sieci
  • znajomość zagadnień dotyczących Active Directory
  • znajomość podstaw Windows Server 2008 oraz Windows Client
  • znajomość pakietu Microsoft Office 2007/2010
  • ukończone szkolenie MS-6292 "Instaling and Configuring Windows 7 Client" lub równoważna wiedza i umiejętności
  • ukończone szkolenie MS-6420 "Fundamentals of Windows Server 2008" lub równoważna wiedza i umiejętności
Rekomendowane szkolenia
Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat Uczestnicy otrzymują po zakończeniu szkolenia zaświadczenie o ukończeniu autoryzowanego kursu Microsoft.
Prowadzący Microsoft Certified Trainer
Informacje dodatkowe Zajęcia prowadzone są w języku polskim, materiały oraz oprogramowanie są w języku angielskim.

Szkolenia powiązane tematycznieRozwiń listę

Systemy operacyjne


Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

2800 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin