Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia

Celem kursu MS-10965 IT Service Management with System Center Service Manager jest przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej wdrażania i administracji System Center 2012 SP1 Service Manager. Przy pomocy praktycznych warsztatów, uczestnicy uczą się między innymi:

  • gdzie jest miejsce Service Manager w pakiecie System Center 2012 SP1
  • jakie techniczne i biznesowe potrzeby można rozwiązać przy pomocy Service Menager
  • jak Service Manager pomaga we wdrożeniu dobrych praktyk ITIL i MOF
  • jak zaprojektować i wdrożyć architekturę Service Manager
  • jak podnieść środowisko z Service Manager 2010 do System Center 2012 SP1
  • jak konfigurować zarządzanie incydentami, problemami aktywnościami, zmianami i wersjami
  • jak zarządzać, konfigurować i używać Self-Service Portal
  • jak tworzyć raporty i analizy działania Service Manager

Kurs jest przeznaczony dla administratorów centrów danych i chmur, którzy są odpowiedzialni za wdrożenie i konfigurację Service Manager System Center 2012 SP1 w ich chmurze lub centrum danych.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do Service Management
    • wprowadzenie do Microsoft System Center 2012
    • przegląd kluczowych funkcji System Center 2012 SP1 Service Manager
    • wprowadzenie do ITIL i MOF
    • wdrożenie dobrych praktyk ITIL/MOF z wykorzystaniem Service Manager
  2. Instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager
    • architektura i podstawowe komponenty System Center 2012 SP1 Service Manager
    • wymagania sprzętowe oraz programowe
    • wymagania dotyczące bezpieczeństwa
    • procedura instalacji System Center 2012 SP1 Service Manager
    • aktualizacja do System Center 2012 Service Manager
  3. Konfigurowanie podstawowych ustawień w Service Manager
    • podstawowa konfiguracja System Center 2012 SP1 Service Manager
    • konfiguracja powiadomień
    • implementacja System Center 2012 SP1 Service Manager przy wykorzystaniu konektorów
    • konfiguracja Exchange Connector
    • konfiguracja usług biznesowych
  4. Konfigurowanie incydentów oraz zarządzanie problemami
    • definicja incydentu i problemu
    • zarządzanie incydentami
    • zarządzanie problemami
    • zarządzanie kolejkowaniem oraz podgląd incydentów i problemów
  5. Konfiguracja i zarządzanie aktywnościami, zmianami oraz wersjami
    • zarządzanie aktywnościami
    • zarządzanie zmianami
    • zarządzanie wersjami
  6. Konfiguracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
    • katalog usług
    • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
    • Self-Service Portal
    • obsługa środowisk wirtualnych z wykorzystaniem Cloud Services Process Pack
  7. Konfigurowanie zarządzania poziomem świadczenia usług
    • przegląd informacji SLA w Service Manager
    • tworzenie celów obiektów SLA
    • tworzenie celów do raportowania SLA
    • konfiguracja powiadomień SLA
  8. Dostosowywanie portalu Self-Service
    • komponenty Self-Service Portal
    • dostosowywanie portalu Self-Service
  9. Używanie raportów oraz analiza danych w Service Manager
    • uruchamianie zadań w System Center 2012 SP1 Service Manager
    • konfiguracja oraz uruchamianie zadań hurtowni danych.
    • analizowanie problemów oraz nie wykonanych zadań w hurtowni danych
    • kostki analityczne hurtowni danych
  10. Process Pack for IT GRC
    • przegląd opcji Process Pack for IT GRC
    • instalacja Process Pack for IT GRC
    • tworzenie Control Management Program
    • zarządzanie Control Management Program
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania
Poziom trudności
Czas trwania 4 dni
Certyfikat

Uczestnicy szkolenia MS-10965 IT Service Management with System Center Service Manager otrzymują autoryzowany certyfikat Microsoft.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Informacje dodatkowe

Zajęcia prowadzone są w języku polskim, materiały źródłowe oraz oprogramowanie są w języku angielskim.

Szkolenia powiązane tematycznieRozwiń listę

Wirtualizacja


Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 3400 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Zarezerwuj termin szkolenia
Terminy szkolenia dla angielskiej wersji językowej