Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia

Celem kursu MS-10965 IT Service Management with System Center Service Manager jest przekazanie uczestnikom wiedzy dotyczącej wdrażania i administracji System Center 2012 SP1 Service Manager. Przy pomocy praktycznych warsztatów, uczestnicy uczą się między innymi:

  • gdzie jest miejsce Service Manager w pakiecie System Center 2012 SP1
  • jakie techniczne i biznesowe potrzeby można rozwiązać przy pomocy Service Menager
  • jak Service Manager pomaga we wdrożeniu dobrych praktyk ITIL i MOF
  • jak zaprojektować i wdrożyć architekturę Service Manager
  • jak podnieść środowisko z Service Manager 2010 do System Center 2012 SP1
  • jak konfigurować zarządzanie incydentami, problemami aktywnościami, zmianami i wersjami
  • jak zarządzać, konfigurować i używać Self-Service Portal
  • jak tworzyć raporty i analizy działania Service Manager

Kurs jest przeznaczony dla administratorów centrów danych i chmur, którzy są odpowiedzialni za wdrożenie i konfigurację Service Manager System Center 2012 SP1 w ich chmurze lub centrum danych.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do Service Management
    • wprowadzenie do Microsoft System Center 2012
    • przegląd kluczowych funkcji System Center 2012 SP1 Service Manager
    • wprowadzenie do ITIL i MOF
    • wdrożenie dobrych praktyk ITIL/MOF z wykorzystaniem Service Manager
  2. Instalacja System Center 2012 SP1 Service Manager
    • architektura i podstawowe komponenty System Center 2012 SP1 Service Manager
    • wymagania sprzętowe oraz programowe
    • wymagania dotyczące bezpieczeństwa
    • procedura instalacji System Center 2012 SP1 Service Manager
    • aktualizacja do System Center 2012 Service Manager
  3. Konfigurowanie podstawowych ustawień w Service Manager
    • podstawowa konfiguracja System Center 2012 SP1 Service Manager
    • konfiguracja powiadomień
    • implementacja System Center 2012 SP1 Service Manager przy wykorzystaniu konektorów
    • konfiguracja Exchange Connector
    • konfiguracja usług biznesowych
  4. Konfigurowanie incydentów oraz zarządzanie problemami
    • definicja incydentu i problemu
    • zarządzanie incydentami
    • zarządzanie problemami
    • zarządzanie kolejkowaniem oraz podgląd incydentów i problemów
  5. Konfiguracja i zarządzanie aktywnościami, zmianami oraz wersjami
    • zarządzanie aktywnościami
    • zarządzanie zmianami
    • zarządzanie wersjami
  6. Konfiguracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
    • katalog usług
    • zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
    • Self-Service Portal
    • obsługa środowisk wirtualnych z wykorzystaniem Cloud Services Process Pack
  7. Konfigurowanie zarządzania poziomem świadczenia usług
    • przegląd informacji SLA w Service Manager
    • tworzenie celów obiektów SLA
    • tworzenie celów do raportowania SLA
    • konfiguracja powiadomień SLA
  8. Dostosowywanie portalu Self-Service
    • komponenty Self-Service Portal
    • dostosowywanie portalu Self-Service
  9. Używanie raportów oraz analiza danych w Service Manager
    • uruchamianie zadań w System Center 2012 SP1 Service Manager
    • konfiguracja oraz uruchamianie zadań hurtowni danych.
    • analizowanie problemów oraz nie wykonanych zadań w hurtowni danych
    • kostki analityczne hurtowni danych
  10. Process Pack for IT GRC
    • przegląd opcji Process Pack for IT GRC
    • instalacja Process Pack for IT GRC
    • tworzenie Control Management Program
    • zarządzanie Control Management Program
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania
Poziom trudności
Czas trwania 4 dni
Certyfikat

Uczestnicy szkolenia MS-10965 IT Service Management with System Center Service Manager otrzymują autoryzowany certyfikat Microsoft.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Informacje dodatkowe

Zajęcia prowadzone są w języku polskim, materiały źródłowe oraz oprogramowanie są w języku angielskim.

Szkolenia powiązane tematycznieRozwiń listę

Wirtualizacja


Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

Administratorem danych osobowych jest Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Tatarska 5,30-103 Kraków, e-mail: compendium@compendium.pl

W sprawach związanych z Pani/a danymi można kontaktować się z powołanym Inspektorem Ochrony Danych, e-mail iod@compendium.pl, lub pisząc na adres korespondencyjny Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o. ul. Tatarska 5, 30-103 Kraków

Dane będą przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych, marketingowych oraz przesłaniu newslettera na podstawie wyrażonej zgody.

Dane mogą być udostępniane:

- pracownikom i współpracownikom Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o., którzy muszą mieć dostęp do danych osobowych aby realizować Pani/a zamówienie, lub usługę
- podmioty przetwarzające dane na zlecenie Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o., np. poczta, kurier, przewoźnik profesjonalny,
- uprawnione organy państwowe w tym organy nadzorcze w zakresie ich uprawnień.

Dane będą przechowywane przez okres realizacji zamówienia i usług posprzedażowych, a jeżeli tego okresu ustalić się nie da – do czasu wyrażenia przez Panią/a sprzeciwu.

Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych.

Informujemy, że Pana/Pani dane osobowe nie będą profilowane.

Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w sposób naruszający przepisy RODO.

CENA 3400 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
Terminy szkolenia dla angielskiej wersji językowej