Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Szkolenie wprowadza uczestników w świat komunikacji internetowej i pomaga im w stworzeniu przemyślanej strategii spójnej z polityką ich firm. Na kursie zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat planowania i strategii stosowanych w marketingu internetowego, takich jak: wybór personelu, analitykę, zarządzanie reputacją i social mediami.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych w tej tematyce.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Cele:

Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz niezbędne umiejętności wymagane do planowania, implementacji i zarządzania wszechstronną i efektywną strategią marketingu internetowego.

Kurs Professional Diploma in Strategy and Planning pozwoli na zdobycie umiejętności wymaganych do:

  • Planowania, tworzenie i zarządzania efektywnymi kampaniami marketingowymi
  • Identyfikacji kluczowych aspektów, które winny zostać poddane analizie
  • Budżetowania kampanii, doboru personelu, analityki, zarządzania reputacją i social mediami

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do osób zaangażowanych w planowanie strategii marketingu internetowego oraz osób, które chciałyby zajmować się tą tematyką w przyszłości. Jest ono odpowiednie dla osób o różnych stopniu wiedzy i doświadczenia w tematyce marketingu internetowego. Zaprojektowane w taki sposób, aby kursant zapoznał się w szczególności z procesami planowania i tworzenia strategii w strefie szeroko pojętego marketingu internetowego.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do planowania i tworzenia strategii
    • Moduł wprowadza do tematyki marketingu internetowego i sposobów tworzenia przemyślanej strategii dostosowanej do wymagań rynku. Poruszane tematy zawierają optymalizacje dla wyszukiwarek reklamy pay-per-click, email marketing, search marketing, mobile marketing i inne. Celem modułu jest uzyskanie solidnych podstaw w kluczowych aspektach marketingu internetowego.
  2. Komunikacja tradycyjna
    • Mierzeni wydajności i potrzeb klienta w komunikacji tradycyjnej jest często trudne i problematyczne. W module tym zostanie pokazane jak komunikacja tradycyjna i cyfrowa się dopełniają i jak za pomocą ich integracji stworzyć najlepsze możliwe kampanie marketingowe.
  3. Komunikacja internetowa
    • Rozdział porusza tematykę optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO) i reklam pay-per-click (PPC). Dodatkowo omówiona zostaje tematyka email marketingu, reklam graficznych i marketingu w sieciach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter oraz LinkedIn. Celem modułu jest zapoznanie z uczestnika z powyższymi narzędziami, tak aby mógł je umiejętnie wykorzystywać w prowadzonych internetowych strategiach marketingowych.
  4. Kanały internetowy
    • Omówienie różnych form reklam w Internecie, ich wad i zalet oraz dopasowania do potrzeb kampanii. Moduł poruszą tematykę optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO), reklam pay-per-click (PPC), email marketingu oraz reklam graficznych.
    • Dodatkowo omówiony zostaje marketing w sieciach społecznościowych z uwzględnieniem Facebook, Twitter i LinkedIn. Celem modułu jest zapoznanie z powyższymi koncepcjami w celu ich implementacji w strategiach marketingowych.
  5. Obsługa klienta w sieciach społecznościowych
    • Implementacja sieci społecznościowych w planowaniu i tworzeniu strategii marketingowej oraz utrzymanie zaangażowania klienta. Omówienie sieci Facebook i Twitter dla potrzeb biznesowych i ich integracja z tradycyjnymi formami komunikacji.
  6. Budżet
    • Zapoznanie z technikami stosowanymi w marketingu internetowy, które są przyjazne dla budżetu jak na przykład social media. Omówienie różnych płatnych form promowania się w internecie i ich plusów i minusów. Dowiesz się również, że komunikacja internetowe jest wspierana przez silną analitykę.
  7. Personel
    • Zatrudnienie odpowiedniego personelu jest kluczowe, gdyż to od tych osób zależy jakość Twoich kampanii. Moduł omawia nowe role i zadania związane z marketingiem internetowym oraz wyzwania jakie stawiane są działowi HR.
  8. Zagrożenia i reputacja
    • W rozdziale omówione zostają najważniejsze zagrożenia, takie jak kradzież tożsamości, social engineering, oszustwa, nękanie, molestowanie seksualne, zniesławienie, jak również zagrożenia związane z bezpieczeństwem komputerowym, takim jak malware czy hacking. Dodatkowo uczestnicy zapoznają się z narzędziami i metodami monitorowania reputacji.
  9. Analityka
    • Ponadto omówione zostaną korzyści z adaptacji narzędzi do profesjonalnej analityki, rozpoznawanie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) powiązanych z różnymi kanałami cyfrowymi i ich wykorzystaniem w analizie.
  10. Tworzenie strategii i planu
    • W tym rozdziale skupione zostają wszystkie poruszane dotychczas tematy w celu ukazania najlepszych praktyk pomyślnej strategii marketingowej.
    • Moduł opiera się na metodologii Digital Marketing Institute, która składa się z trzech komponentów:
      • Część 1 zawiera analizę sytuacji w oparciu o formalny proces gromadzenia informacji na temat aktualnych aktywności w komunikacji internetowej.
      • W części 2 utworzony zostaje zbiór jasnych i wyraźnych celów dla różnych zakresów z uwzględnieniem analizy w oparciu o informacje zgromadzone w części 1.
      • Część 3 kładzie nacisk na znaczenie ciągłej analizy i monitoringu komunikacji internetowej w firmie.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego niezależnie od posiadanego doświadczenia. Celem kursu Professional Diploma in Strategy and Planning jest zapoznanie uczestników z planowaniem i tworzeniem strategii w szerokim spektrum marketingu internetowego, niezależnie od tego czy jesteś właścicielem firmy, który chce przenieść marketing na wyższy poziom czy osobą, która chce rozwijać się zawodowo w tym kierunku. Jedynym wymaganiem jest zainteresowanie tematem marketingu internetowego.

Poziom trudności
Czas trwania 5 dni
Certyfikat

Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Powyższy kurs przygotowuje także do egzaminu Certified Digital Marketing Specialist – Strategy & Planning, który dostępny jest w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE w Compendium CE.

Prowadzący

Autoryzowany trener Digital Marketing Institute.

Informacje dodatkowe

Syllabus Advisory Council jest Radą Programową związaną czynnie z branżą marketingu internetowego, która określa, definiuje i testuje program kursów DMI. Tym samym Rada przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspierających edukację w zakresie marketingu internetowego oraz towarzyszącej jej certyfikacji. Więcej na temat Rady Programowej można przeczytać tutaj: http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council

Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







5800 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia