Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Szkolenie wprowadza uczestników w skomplikoway, wbrew pozorom, świat social media marketingu. Trener omówi dokładnie najważniejsze zagadnienia tej tematyki i przeprowadzi z uczestnikami wiele ćwiczeń oraz omówi kilka przykładów studium przypadku. Uczestnicy zapoznają się z najnowszymi technikami tworzenia contentu oraz sposobami wzrostu zasięgu w kanałach social media. Zdobędą praktyczną wiedzę w jaki sposób planować, projektować, przeprowadzać i analizować kampanie w kanałach social media, wykorzystując do tego zarówno narzędzia płatne (FB Ads) jak i bezpłatne (generowanie ruchu organicznego). Szkolenie skupia się na najnowszych trendach i dobrych praktykach w obecnym social media marketingu.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych z tej tematyki.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

Plan Szkolenia:

Dzięki szkoleniu Professional Diploma in Social Media Marketing zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci na kompleksową obsługę marketingową kanałów Social Media takich jak Facebook, Google+, Twitter i inne.

Na szkoleniu zostaną omówione tematy:

  • Kreacja kontentu
    • Zaangażowanie i pozyskiwanie klientów za pomocą odpowiedniego kontentu
    • Rozróżnienie pomiędzy elementami marketing tradycyjnego, a marketing internetowego
    • Wdrażanie elementów marketingu internetowego do całościowej strategii marketingowej firmy
  • Facebook
    • Jak używać Facebooka w celach biznesowych
    • Facebook Ads
    • Planowanie i wdrażanie strategii reklamowej na Facebooku
    • Monitorowanie KPI, czyli jak sprawdzić czy działanie na Facebooku się opłaca
  • Twitter
    • Twitter w biznesie
    • Jak budować stargetowaną bazę obserwujących
    • Jak korzystać z #hashtag’ów
  • Strategia i planowanie w Social Media
    • Audyt Social media marketing
    • Wytyczne, target, budżety
    • Monitoring i raportowanie efektów kampani Social Media

Szkolenie kierowane jest do:

Professional Diploma in Social Media Marketing jest szkoleniem skierowanym do osób, które w zakresie swoich obowiązków mają za zadanie planowanie, wdrażanie oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi w kanałach social media. Kurs jest przeznaczony również dla osób, które planują rozwijać się zawodowo w kierunku marketingu, a także dla właścicieli firm, którzy prowadzą marketing internetowy we własnym zakresie.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do Social Media Marketingu
    • Ta część szkolenia przybliży Ci podstawowe zasady marketing internetowego, omówi też różnice w podejściu w marketing tradycyjnym, a internetowy. Dowiesz się w jaki sposób używać marketingu internetowego i w sposób efektywny połączyć go z całościową strategią marketingową firmy.
  2. Kreacja contentu
    • W tej części kursu dowiesz się jak tworzyć dobry, angażujący content, który zdobędzie dużo “lajków” I “szerów”. Dowiesz się jak korzystać z monitoringu sieci social media oraz jak dobrać rodzaj contentu do odpowiednich grup docelowych.
  3. Budowanie zasięgu
    • W tej części szkolenia nauczysz się jak promować content w sposób organiczny
  4. Facebook
    • Ten moduł skupia się na reklamach typu Facebook Ads. Nauczysz się planować i wdrażać strategię reklamową na Facebooku za pomocą “Facebook for business”, włączając w to analitykę oraz KPI
  5. Twitter
    • Ta część szkolenia zaznajomi uczestników z biznesowym zastosowaniem Twittera oraz z budowaniem konkretnego profilu Followersów
  6. LinkedIn
    • Ten moduł omówi zastosowanie biznesowego portalu LinkedIn w celach marketingowych firmy
  7. Google+
    • Ta część szkolenia przedstawi jak ważny w działaniach online marketingowych jest Google+ oraz jak promować swoje produkty czy usługi za pomocą tego narzędzia. Omawia takie zagadnienia jak Hangouts, Circles, Events.
  8. YouTube
    • Omówienie możliwości działań marketingowych na serwisie YouTube, drugim największym portalu społecznościowym świata.
  9. Trendy
    • Digital Marketing rozwija się bardzo dynamicznie. W jakim kierunku zmierzają social media? W tej części szkolenia omówimy trendy oraz kierunku marketingu social media – weźmiemy pod lupę także takie serwisy jak Thumbler, Pinteres, Instagram, Snapchat,.
  10. Stretegia i planowanie
    • Ten moduł szkoleniowy zapozna uczestników z metodologią DMI 9 kroków planowania i wdrażania strategii social media w firmie.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Szkolenie nie stawia przed uczestnikami wymagań, oprócz umiejętności obsługi komputera oraz swobody poruszania się w sieci Internet. Professional Diploma nauczy Cię wszystkiego o social media marketing – od podstaw do wiedzy eksperckiej.

Poziom trudności
Czas trwania 5 dni
Informacje dodatkowe Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin