Szkolenia CIW

Cel szkolenia

Wersja kursu v1.0

Data Analyst jest jednym z kursów CIW należących do grupy Web And Mobile Design. Kurs ten uczy, jak wykorzystywać dane w celu analizy wszystkie aspektów funkcjonowania firmy i na tej podstawie podejmować odpowiednie decyzje biznesowe. Koncentruje się na danych pochodzących ze źródła jakim jest sieć www i metodach analizy tych danych w celu stworzenia odpowiednich pulpitów, raportów i rozwiązań.

Kurs Data Analyst uczy też jak rozpoznawać typowe źródła wiedzy dla firm, w tym: aplikacje zarządzania relacjami z klientami (CRM), systemów zarządzania magazynem, dane transakcyjne, media społecznościowe, źródła marketingowe, systemów branżowych. Uczestnicy szkolenia porównują i segmentują dane strukturalne i nieustrukturyzowane, w celu podsumowania w jaki sposób dane mogą wpływać na decyzje biznesowe. Kurs obejmuje również szczegółowe metody pracy z danymi w chmurze, w tym dane natywne w chmurze, migrowanie danych do chmury lub z chmury, procedury tworzenia kopii zapasowych, kwestie bezpieczeństwa i szkolenie użytkowników.

Uczestnicy poznają sposoby określania relacji między wysiłkami organizacyjnymi a wynikami biznesowymi, ekstrapolują informacje, wykorzystując dane uzyskane z nowych i tradycyjnych źródeł danych oraz poznają sposoby analizowania i przedstawiania danych. Dowiedzą się również dlaczego etyka i bezpieczeństwo stanowią istotny element obowiązków analityka danych. Analityk danych może opracować dane pochodzące z wielu źródeł, przygotować i dostarczyć obiektywną i bezstronną ich prezentację.

Grupa docelowa

Osoby przygotowujące się do wejścia na rynek pracy lub kształcące się w kierunku pracy w działach: rozwoju i projektowania aplikacji i systemów internetowych, analizy i przetwarzania danych:  

  • studenci ostatnich lat
  • absolwenci uczelni
  • uczniowie szkół technicznych / zawodowych

Specjaliści zajmujący się marketingiem, merchandisingiem i dziedzinami opartymi na danych:

  • Specjaliści ds. analizy danych (analitycy danych)
  • Specjaliści ds. rozwoju produktów
  • Specjaliści od merchandisingu
  • Specjaliści od marketingu internetowego
  • Specjaliści od reklamy
  • Przedsiębiorcy

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Podstawy analizy danych
    • Pytania wstępne
    • Znaczenie dobrych danych
    • Korzyści wynikające z centralizacji danych
    • Dane strukturalne a niestrukturalne
    • Typowe źródła danych biznesowych
    • Optymalizacja wyszukiwarki
    • Decyzje biznesowe w branży non-profit
  2. Wprowadzenie do Big Data
    • Big Data
    • Znaczenie zarządzania danymi IT
    • Środowiska biznesowe IT
    • Cloud-Based Data
    • Cloud-Native Data
    • In-House Data
    • Kiedy migrować dane wewnętrzne do chmury
    • Rodzaje systemów chmurowych
    • Typowe bazy danych używane do analizy danych
    • Decyzje biznesowe oparte na danych
  3. Praca ze źródłami danych
    • Data E-Harmony: praca z różnymi działami w celu wspólnego gromadzenia danych
    • Cel stosowanie systemów do zarządzania relacjami z klientami (CRM)
    • Integracja z CRM: scenariusz bankowy
    • Pozyskiwanie danych z wiadomości e-mail i forów użytkowników
    • Pozyskiwanie danych z innych baz wiedzy
    • Pozyskiwanie danych z systemów CRM i systemów Business-to-Business
    • Dane transakcji, płatności i inwentaryzacyjne
    • Używanie Multiple Data Sources InStyle Publishing
  4. Narzędzia do zdobywania i analizowania danych
    • Zdobywanie danych: Tableau Public
    • Zdobywanie danych: Google Fusion Tables
    • Zdobywanie danych: OpenRefine
    • Przegląd: środowiska oparte na Hadoop
    • Zdobywanie i analizowanie danych w Hadoop
    • Projekt R
    • Dodatkowe oprogramowanie do zdobywania danych
    • Działając z Big Data
  5. Analizowanie i raportowanie danych
    • Ruch sieciowy
    • Wysiłki organizacyjne i wyniki biznesowe
    • Najlepsze metody zdobywania i raportowania konkretnych danych
    • Pulpity analizy i raportowania danych
    • Tworzenie raportów i wykresów
    • Tworzenie prezentacji przedstawiających analizę i raporty danych
    • Często zadawane pytania dotyczące prezentacji
    • Lepsze prowadzenie biznesu poprzez dane
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Udział w szkoleniu Data Analyst wymaga wcześniejszej wiedzy i umiejętności związanych z arkuszami kalkulacyjnymi, bazami danych, procesami biznesowym oraz projektowaniem i programowaniem stron internetowych. Sugerowane wymagania wstępne to wcześniejszy udział w szkoleniach Internet Business Associate, Site Development Associate, Advanced HTML5 & CSS3 Specialist i User Interface Designer lub adekwatna wiedza.

Poziom trudności
Czas trwania 2 dni
Certyfikat

Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia kursu podpisany przez CIW. Ponadto kurs ten przygotowuje również kandydatów do certyfikowanego egzaminu CIW Data Analyst, który jest dostępny w ośrodkach testowych Pearson VUE a którego zaliczenie nadaje tytułu CIW Data Analyst

Prowadzący

Autoryzowany wykładowca CIW (CIW Certified Instructor)

Pozostałe szkolenia CIW | Web and Mobile Design

Wszystkie szkolenia CIW

Szkolenia powiązane tematycznieRozwiń listę

Web Design i Programowanie


Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA

Najbliższe szkolenia CIW

Harmonogram szkoleń CIW