Szkolenia Apple

Cel szkolenia

kod: AP-AT

W szybko zmieniającym się świecie każda osoba będzie potrzebowała szerokiego spektrum umiejętności i kompetencji oraz będzie musiała stale je rozwijać przez całe życie. W konsekwencji wydane zostało zalecenie Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku w sprawie kompetencji kluczowych w procesie uczenia się przez całe życie.

W ramach szkolenia położony zostanie nacisk na przygotowanie nauczycieli do rozwijania u swoich uczniów kompetencji kluczowych wskazanych w powyższym zaleceniu:

  • Kompetencje w zakresie rozumienia i tworzenia informacji
    Umiejętność rozumienia i tworzenia informacji to zdolność identyfikowania, rozumienia, wyrażania, tworzenia i interpretowania pojęć, faktów i opinii w mowie i piśmie, przy wykorzystaniu obrazów, dźwięków i materiałów cyfrowych we wszystkich dziedzinach i kontekstach. Zakłada ona zdolność skutecznego komunikowania się i porozumiewania się z innymi osobami, we właściwy i kreatywny sposób.
  • Kompetencje matematyczne oraz kompetencje w zakresie nauk przyrodniczych, technologii i inżynierii.
    Kompetencje cyfrowe obejmują pewne, krytyczne i odpowiedzialne korzystanie z technologii cyfrowych i interesowanie się nimi do celów uczenia się, pracy i udziału w społeczeństwie. Obejmują one umiejętność korzystania z informacji i danych, komunikowanie się i współpracę, umiejętność korzystania z mediów, tworzenie treści cyfrowych (w tym programowanie), bezpieczeństwo (w tym komfort cyfrowy i kompetencje związane z cyberbezpieczeństwem), kwestie dotyczące własności intelektualnej, rozwiązywanie problemów i krytyczne myślenie.
  • Kompetencje osobiste, społeczne i w zakresie umiejętności uczenia się.
  • Kompetencje w zakresie przedsiębiorczości.
    Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak najskuteczniej korzystać z urządzeń cyfrowych do nauki. Poznają podstawowe informacje w zakresie wykorzystywania technologii w nauczaniu, rozbudowane funkcje, ustawienia oraz materiały edukacyjne. Uczestnicy nauczą się pokazywać uczniom, jak technologia pomaga zdobywać wiedzę, planować własne projekty edukacyjne, wypowiadać się na omawiane tematy i udostępniać informacje o swoich postępach w nauce szerszej grupie odbiorców. Uczestnicy nauczą się również praktycznych metod integrowania aplikacji wspierających kreatywność w ramach zajęć międzyprzedmiotowych. Przygotują również twórcze zadania, w których uczeń znajduje się w centrum uwagi oraz które promują krytyczne myślenie, rozwiązywanie problemów, kreatywność i współpracę.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Tablet iPad - podstawy obsługi (2 godz.)

    Na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak przekształć iPada w książkę, aparat fotograficzny, asystenta, szkicownik i wiele innych, aby wspierał pracę nauczyciela przez cały dzień w szkole.

    • Ekran główny
    • Centrum sterowania
    • Aparat
    • Safari - przeglądarka internetowa
    • Wielozadaniowość
    • Notatki
    • Książki
    • Dostępność - edukacja specjalna
    • Mapy
    • Udostępnianie i współpraca
    • Poczta
  2. Praca z dokumentami w Pages (4 godz.)

    Uczestnicy szkolenia dowiedzą się sie? jak tworzyc´ wizualnie atrakcyjne, przejrzys´cie zorganizowane i spersonalizowane dokumenty za pomoca? aplikacji Pages: aporty, newslettery, plakaty, książki i wiele więcej

    • Szablony
    • Tekst
    • Zdjęcia
    • Kształty
    • Rysunki
    • Dźwięki
    • Plakaty
    • Książki
    • Współpraca
  3. Badania i raporty z Numbers (4 godz.)

    Uczestnicy szkolenia dowiedzą się sieę jak wyciągać wnioski dotyczące danych i wyświetlać je w atrakcyjny sposób, korzystając z wbudowanych narzędzi obliczeniowych, interaktywnych wykresów, tabel oraz innych środków wyrazu.

    • Formatowanie
    • Formuły
    • Funkcje
    • Wykresy
    • Kształty
    • Rysunki
    • Nagrywanie
    • Arkusze
    • Współpraca
  4. Prezentacje multimedialne w Keynote (4 godz.)

    Uczestnicy nauczą się korzystać z intuicyjnych wbudowanych funkcji aplikacji Keynote do projektowania zabawnych, dynamicznych i interaktywnych prezentacji. Dowiedzą się jak ożywiać historie zdjęciami, ilustrować pojęcia za pomocą kształtów i rysunków oraz animować procesy

    • Slajdy
    • Zdjęcia
    • Kształty
    • Rysunki
    • Tabele
    • Wykresy
    • Animacje
    • Magic Movie
    • Prezentacja
    • Video prezentacja
  5. Tworzenie filmów z iMovie i Clips (4 godz.)

    Uczestnicy kursu nauczą się jak tworzyć i udostępniać filmy zawierające tytuły, muzykę i efekty - wszystko za pomocą filmów i zdjęć zrobionych na iPadzie. Zapoznająsię z zaawansowanymi funkcjami aplikacji iMovie, takimi jak cyfrowe opowiadanie historii, kreatywna współpraca lub udostępnianie własnych przemyśleń.

    • Tworzenie filmów
    • Przycinanie filmów
    • Przejścia
    • Dodawanie zdjęć
    • Dodawanie tytułów
    • Dźwięki
    • Efekty
    • Dodawanie nakładek
    • Tworzenie zwiastunów filmowych
    • Udostępnianie
  6. Produktywność i praca projektowa z iPadem (3 godz.)

    Za pomocą rozbudowanych aplikacji w swoich urządzeniach uczestnicy uczą się podnosić własną produktywnosść (w zakresie zarządzania czasem, dokumentowania zdarzeń, udostępniania i komunikacji). Uczestnicy poznają narzędzia dla nauczyciela do zarządzania pracą uczniów w klasie - aplikacje Klasa oraz Zadane. Dowiedzą się jak pracować z różnymi monitorami, skrzynką pocztową, komunikatorami, dzienniki elektronicznymi i innymi narzędziami zwiększającymi produktywność.

    • Dodawanie i zarządzanie kontaktami
    • Zarządzanie czasem i zadaniami
    • Komentowanie i adnotacje w PDF
    • Poszukiwanie informacji
    • Współpraca
    • Prezentowanie
    • Zarządzanie i nadzór nad uczniami w aplikacji Klasa
    • Udostępnianie materiałów w aplikacji Zadane
    • Skróty
  7. Kreatywność w programie nauczania (5 godz.)

    Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak poprzez pracę z muzyką, rysunkiem, fotografią i film kształtować i pobudzać w uczniach kreatywność.

    • Zbieranie inspirujących zasobów
    • Tworzenie nagrań i dźwięków
    • Tworzenie graficznych map myśli
    • Budowanie storyboardów
    • Tworzenie interaktywnych książek
    • Praca z filmem
  8. Programowanie i nauka logicznego myślenia - jak stworzyć interdyscyplinarny projekt? (4 godz.)

    Celem warsztatu jest zdobycie wiedzy w zakresie wprowadzania elementów algorytmiki na różnych przedmiotach. Uczestnicy poznają narzędzia do nauki programowania bazujące na języku Swift, zapoznają się ze scenariuszami zajęć, akcesoriami jakie można do nich wykorzystać (np. roboty) i wspólnie przygotowują założenia projektu interdyscyplinarnego dla uczniów.

    • wstęp - czym jest programowanie i w jakich dziedzinach życia się z nim spotykamy
    • jak rozmawiamy z maszynami czyli języki programowania i wprowadzenie do języka Swift
    • zapoznanie się z narzędziami i materiałami do nauki logicznego myślenia z użyciem Swift’a
    • analiza scenariuszy zajęć (best practice)
    • stworzenie atrakcyjnego projektu
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Poziom trudności
Czas trwania 4 dni
Certyfikat

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę sygnowany przez Compendium Centrum Edukacyjne.

Prowadzący

Akredytowany trener dla programu Apple Professional Learning.

Informacje dodatkowe

Czas trwania: 4 dni / 30h

Wszystkie szkolenia Apple
Szkolenia powiązane tematycznie

Systemy operacyjne

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 4500 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin

Najbliższe szkolenia Apple

Harmonogram szkoleń Apple