Szkolenia Micro Focus

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: SMAX-USE | wersja: 2019.03

This introductory training provides attendees with the knowledge and technical skills to use SMAX. This three-day training contains less theory and more practice to give the attendees a quick start to use their SMAX installation: User Interfaces, Service Portal and Service Management.

Upon successful completion of this course, you should be able to:

  • navigate the SMAX User Interfaces and know selected „Out-of-the-Box“ processes,
  • use the Service Portal for typical tasks,
  • use the Service Management User Interface for selected processes, e.g. „Incident“ and „Change“.

Audience/Job Roles

Solution Architects, Project Managers, Technical Managers, Process Designers, Process Owners, Administrators, Service Engineers (sometimes called „Users“ or „Agents“).

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. SMAX Architecture
    • What is SMAX?
    • Understand SMAX capabilities and licensing
  2. Preparation
    • Terminology
    • Understand personas, tenants, customers and accounts
    • Know the purpose of the User Interfaces
    • How to login to Service Portal and to Service Management
  3. Selected processes as implemented in SMAX
    • People: Users, Contacts, Roles, Groups, Permissions
    • Plan: Service Catalog, Service Level Management
    • Build: Change Management, Knowledge Management, Service Asset and Configuration Management
    • Run: Service Request Management, Incident Management, Problem Management
  4. References
    • Direct links
  5. Support
    • Using the Micro Focus websites and selected original documents (PDF)
  6. Summary
    • Questions and Answers
    • Course Review and Summary
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

To understand and use an ITIL-centric tool, prior ITIL know-how is necessary. That includes some ITIL Service Management processes, like:

  • Change Management, Event Management, Incident Management, Problem Management,
  • Request Fulfllment, Service Asset and Configuration Management,
  • Service Catalogue Management, Service Level Management.
  • Some of the functions need to be known:
  • Service Desk (at least),
  • IT Operations Management would be helpful.
Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

The participants will obtain certificates signed by Micro Focus (course completion). 

Prowadzący

Authorized Micro Focus Trainer.

Pozostałe szkolenia Micro Focus | Service and Portfolio Management

Szkolenia powiązane tematycznie

ITSM

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 5040 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin