Szkolenia Micro Focus

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: SMAN300-94 | wersja: 9.4

Participants in this training learn the skills required to implement, use, and maintain the Smart Analytics module in Service Manager. This training is useful for persons responsible for supporting and configuring Smart Analytics.

Upon successful completion of this course, you should be able to:

  • Describe the components and benefits of Smart Analytics
  • Explain the benefits of Smart Analytics
  • Demonstrate Smart Ticket and Hot Topic Analytics
  • List the steps to install Smart Analytics
  • Conduct training and testing to fine-tune Smart Ticket
  • Conduct data cleansing and tuning, and add stop words and phrases
  • Export and import Smart Analytics intelligence

Audience/Job Roles

Administrators, Configurers

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. What is Smart Analytics?
    • Describe the components of Smart Analytics
    • Explain the benefits of Smart Analytics
    • Demonstrate a Smart Ticket from different personas
    • Demonstrate Hot Topic Analytics
  2. Smart Analytics Installation, Integration, and Configuration
    • Describe Smart Analytics architecture at a high level
    • List the steps to install Smart Analytics
    • Integrate Smart Analytics with Service Manager 9.4x
    • Describe the configuration of Smart Ticket’s category and service fields
    • Describe the purpose of training and testing for Smart Tickets
    • Know when you need to train and test the Smart Ticket configuration
    • Describe Smart Analytics license requirements
  3. Tailoring Smart Analytics
    • Extend Hot Topic Analytics to another module
    • Add an advanced search filter to a new topic map
    • Conduct further configuration of Hot Topic Analytics
  4. Improving the Accuracy and Content of Smart Analytics
    • Recognize the functions of data cleansing, stop words, stop phrases, and tuning
    • Explain why tuning Smart Tickets improves the accuracy of autoclassification
    • Improve tuning results by adding specific interactions that serve to tailor IDOL tuning
    • Improve the data set used by IDOL through data cleansing
    • Add stop phrases to improve Hot Topic Analytics
    • Remove unwanted words from IDOL searching with stop words
    • Describe where to get further information for exporting and importing Intelligence
  5. Transferring Smart Analytics Intelligence between Systems
    • Describe the high level steps involved with transferring intelligence from a source server to a target server
    • Unload Service Manager intelligence data
    • Use the Smart Analytics Assistant to back up the index and category data
    • Load intelligence data into Service Manager
    • Restore intelligence data into Smart Analytics
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

To be successful in this course, you should have the following prerequisites or knowledge.

  • Extensive knowledge of Service Manager
Poziom trudności
Czas trwania 1 dzień
Certyfikat

The participants will obtain certificates signed by Micro Focus (course completion).

Prowadzący

Authorized Micro Focus Trainer.

Pozostałe szkolenia Micro Focus | Service and Portfolio Management

Szkolenia powiązane tematycznie

ITSM

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 1680 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin