Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia dlearning

kod: ITIL-DPI | wersja: 1.0

Szkolenie zapewnia praktyczne umiejętności niezbędne do stworzenia organizacji informatycznej „uczącej się i doskonalącej” o silnym i skutecznym kierunku strategicznym. Kurs ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve został zaprojektowany, aby zapewnić praktyczną i strategiczną metodę planowania i ciągłego doskonalenia z niezbędną sprawnością. Jest skierowany do menedżerów wszystkich poziomów zaangażowanych w kształtowanie kierunku i strategii lub rozwijanie ciągle ulepszanego zespołu. Obejmie zarówno elementy praktyczne, jak i strategiczne. Z pomocą pojęć
i terminologii ITIL® 4, ćwiczeń i przykładów zawartych w kursie, zdobędziesz odpowiednią wiedzę, aby przystąpić do egzaminu certyfikującego.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie mógł:

  • Zrozumieć kluczowe pojęcia dotyczące kierunku, planowania, doskonalenia.
  • Zrozumieć zakres tego, co ma być kierowane i / lub planowane, oraz umieć korzystać z kluczowych zasad i metod kierowania i planowania w tym kontekście.
  • Zrozumieć rolę GRC i wiedzieć, jak zintegrować zasady i metody z systemem wartości usług.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować kluczowe zasady i metody ciągłego doskonalenia dla wszystkich rodzajów usprawnień.
  • Zrozumieć wykorzystanie kluczowych zasad i metod komunikacji i zarządzania zmianami organizacyjnymi w celu ukierunkowania, planowania i doskonalenia.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak stosować kluczowe zasady i metody pomiaru i raportowania w kierunku, planowaniu i ulepszaniu.
  • Zrozumieć i wiedzieć, jak kierować, planować i ulepszać strumienie wartości i praktyki.

Językiem wykładowym szkolenia jest polski. Materiały oraz egzamin dostępne są w wersji anglojęzycznej.

Grupa docelowa:

  • personel wsparcia IT,
  • konsultanci IT,
  • business Managers,
  • właściciele procesów biznesowych,
  • programiści IT,
  • •usługodawcy,
  • integratorzy systemów,
  • każdy, kto pracuje w zespole Devops.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Course Introduction
    • Let’s Get to Know Each Other
    • Course Overview
    • ITIL® 4Certification Scheme
    • Course Learning Objectives
    • Course Components
    • Course Agenda
    • Module-End Exercises
    • Exam Details
  2. Core Concepts of DPI
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Basics of Direction
    • Basics of Planning
    • Basics of Improvement
    • Other Core Elements
  3. DPI through Service Value Chain and Guiding Principles
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • DPI of the SVS
    • DPI of Guiding Principles
  4. Role of Direction in Strategy Management
    • Key Terms Covered in the Module
    • Introducing Startegy Management
    • Developing Effective Strategies
  5. Implementation of Strategies
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Managing Risks
    • Making Decisions through Portfolio Management
    • Directing via Governance, Risk, and Compliance (GRC)
  6. Introduction to Assessment and Planning
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Core Concepts of Assessment
    • Conducting Effective Assessments
    • Core Concepts of Planning
  7. Assessment and Planning through VSM
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Introducing VSM
    • Developing Value Stream Maps
    • Knowing More About VSM
  8. Measurement, Reporting, and Continual Improvement
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Measurement and Reporting
    • Alignment of Measurements and Metrics
    • Success Factors and Key Performance Indicators
    • Continual Improvement
  9. easurements and Continual Improvement through DImensions and SVS
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Measurements for the Four Dimensions
    • Continual Improvement of the Service Value Chain and Practices
  10. OCM Principles and Methods
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Basics of OCM
    • OCM throughout DPI and Service Value Chain
    • Resistance and Reinforcement
  11. Communication Principles and Methods
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Basics of Effective Communication
    • Communication with Stakeholders
  12. SVS Development Using Four Dimensions
    • Key Terms Covered in the Module
    • Module Learning Objectives
    • Organizations and People in the SVS
    • Partners and Suppliers in the SVS
    • Value Streams and Processes in the SVS
    • Information and Technology in the SVS
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Uzyskanie certyfikatu  ITIL4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Egzamin ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve jest w formie on-line. Podczas jego trwania można korzystać jedynie ze słownika języka angielskiego. Jest egzaminem jednokrotnego wyboru, składającym się z 40 pytań.

Czas trwania egzaminu to maksymalnie 90 minut dla wszystkich kandydatów zdających w ich ojczystym języku. Kandydaci przystępujący do egzaminu w języku, który nie jest ich językiem ojczystym lub językiem, którego nie używają na co dzień, mogą wystąpić o przyznanie im dodatkowego czasu (25%), czyli łączny czas egzaminu w takim przypadku to 113 minut.

Egzamin jest nadzorowany. Próg zdawalności to 70%, czyli należy udzielić prawidłowej odpowiedzi na minimum 28 pytań z 40.

Prowadzący

Autoryzowany trener AXELOS.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Intermediate

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie projektami

Szkolenia Biznesowe

Ład korporacyjny

ITSM

ITIL

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 3900 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

DODAJ DO SZKOLENIA ?

 
zamknij

Książka

Jest to akredytowana przez AXELOS książka wydawnictwa TSO dedykowana metodyce i poziomowi, którego dotyczy kurs TSO/AXELOS


Egzamin

Szkolenie przygotowuje do dodatkowego opcjonalnego egzaminu certyfikacyjnego.


Podczas szkolenia: egzamin w tej formie zdawany jest ostatniego dnia szkolenia w sali szkoleniowej pod nadzorem trenera.


Online w domu: egzamin w tej formie zdawany jest na własnym komputerze w dowolnym miejscu po uprzednim zweryfikowaniu jego wymaganej konfiguracji m.in. dostęp do Internetu, kamerki internetowej, mikrofonu. Egzamin jest realizowany pod nadzorem zdalnego proctora i może on zostać zrealizowany w przeciągu 3 miesięcy od daty zakończenia szkolenia.


Pearson VUE: egzamin w tej formie zdawany jest za pośrednictwem autoryzowanych centrów testowych Pearson VUE na terenie całego kraju. Przy zakupie vouchera na egzamin w tej formie można go zrealizować w przeciągu 1 roku od daty zakończenia szkolenia.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®