Szkolenia Compendium CE

Cel szkolenia

CZY TE WYZWANIA NIE SĄ CI OBCE?

  • Jak zwiększyć szybkość i jakość?
  • Jak wnieść większą wartość do swojej działalności biznesowej?
  • Jak zbudować zespół realizujący usługi w myśl Agile & Lean?
  • Jak rewolucja cyfrowa wpływa na biznes i IT?

I IDĄC DALEJ CZY MASZ MOŻE PODOBNE WĄTPLIWOŚCI?

  • ITIL4® jest bardzo teoretyczny. Jak przełożyć teorię na praktykę? Wysłaliśmy wszystkich na szkolenia ITIL3®/2011 i nie widzimy korzyści, jak możemy temu zapobiec w przypadku ITIL4®?
  • Jedną z głównych zasad przewodnich jest „współpracuj i promuj transparentność” - współpraca od początku do końca! Ale czym jest skuteczna współpraca? Z jakim typem zachowań możemy tak naprawdę się spotkać? Jak skłonić interesariuszy e-2-e do zaakceptowania takich zachowań? Od lat stosujemy zasadę „zrobiłem swoje puszczam dalej” - współpraca jest trudna!
  • Poziom Foundation nie jest dla wszystkich, to może być za wysoki poziom, w jak sposób przekazać wiedzę technikom, co to dla nich znaczy?
  • Poziom Foundation jest dla ludzi z ITSM, inni interesariusze e-2-e prawdopodobnie nie będą swobodnie podążać za tymi wytycznymi. W jaki sposób zachęcić ich mimo wszystko do ich stosowania i w jak sposób zapewnić im wiedzę o niezbędnych elementach ITIL4®?
  • Wewnątrz organizacji występuje duży opór wśród interesariuszy Agile/DevOps. „Pozbądźmy się ITIL”, to nas spowalnia. Czy to wciąż jest aktualne? Jak wykazać tym interesariuszom i decydentom, że ITIL jest wart inwestycji w niego.
  • ITIL polega na „współtworzeniu” wartości. Jak zebrać interesariuszy e-2-e, aby podejmowali konkretne działania usprawniające, do których wszyscy się zobowiązują?

Na te pytania i wątpliwości, a także inne, które z pewnością pojawią się na żywo, znajdziesz odpowiedzi podczas naszego jednodniowego spotkania ITIL4® + MarsLander® Meetup - 12 marca 2020 r. w Krakowie.

Plan szkolenia Rozwiń listę

W szczególności poznasz:

  • MarsLander®
    • Dawno, dawno temu zastosowaliśmy ITIL®, aby sprowadzić naszą misję Apollo 13 szczęśliwie na Księżyc. Sprowadzenie MarsLandera na Marsa wymaga zapewnienie znacznie wyższego poziomu świadczonych usług. W grę wchodzi znacznie więcej oprogramowania. Aby skutecznie zarządzać świadczeniem usług, musimy być bardziej zwinni i „szczupli” oraz musimy pracować jako zespoły, zapewniając synchronizację oprogramowania, sprzętu i usług oraz możliwość szybkiego reagowania na zmiany. Możliwości ITIL®są nadal aktualne, ale muszą być bardziej wrażliwe na szybkie zmiany – mówimy o Agile Service Management. Ale co to znaczy?... 
      Zobacz broszurę informacyjną >>>
  • Pełny schemat ITL4® i jak powinno wyglądać zarządzanie usługami w myśl 4 rewolucji przemysłowej
  • Umiejętności rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i analizy ryzyka w erze cyfrowej. Co według Światowego Forum Ekonomicznego jest jedną z kluczowych umiejętności na nadchodzące lata. (Kepner-Fourie).
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Na nasze spotkanie zapraszamy wszystkich zainteresowanych poznaniem pragmatycznych wskazówek dotyczących wdrażnia ITIL4!

Z próbką tych wskazówek można zapoznać się w artykule jednego z naszych prelegentów ITIL or Until? The choice is yours | itSMF UK.

Poziom trudności
Czas trwania 1 dzień
Prowadzący

 

 

Paul Wilkinson

Director & Owner at GamingWorks

 

Paul jest związany z branżą IT od ponad 25 lat i ma szerokie doświadczenie w zakresie działania i zarządzania zespołami IT oraz wprowadzania innowacji i rozwoju produktów. Był kierownikiem zespołu projektowego w BITE (Business & IT Excellence) wprowadzając modelowanie procesów ITIL, jest współautorem ITIL V2 i członkiem grupy doradczej ITIL V3. Jest współwłaścicielem GamingWorks i współtwórcą szeregu symulacji biznesowych koncentrujących się na zarządzaniu usługami informatycznymi, zarządzaniu projektami, zarządzaniu procesami biznesowymi, współdziałaniem biznesu i IT, zarządzaniem sojuszami oraz współautorem publikacji „ABC of ICT”.

 

 

Marcel Foederer

Master Trainer at ITpreneurs

 

Główny trener, konsultant i kierownik z ponad 25 letnim doświadczeniem w branży IT. Realizował strategiczne i taktyczne zadania w wielu obszarach. Jego doświadczenie obejmuje zarządzanie projektami, programami i produktami, analizę wymagań i dostarczania szkoleń związanych z zarządzaniem, DevOps, zaawansowanymi metodami rozwiązywania problemów i najlepszymi praktykami CCC Cloud, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym w skali międzynarodowej. Jako główny architekt w zespole architektów w AXELOS był zaangażowany w projektowanie i rozwój ITIL 4 Foundation jest również autorem publikacji ITIL 4 - Direct, Plan and Improvement.

Informacje dodatkowe

Czas trwania: 10:00 – 16:00

Warsztaty w języku angielskim.

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie projektami

Szkolenia Biznesowe

Ład korporacyjny

ITSM

ITIL

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA

  • Szkolenie bezpłatne!

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
Terminy szkolenia dla angielskiej wersji językowej

Najbliższe szkolenia Compendium CE

Harmonogram szkoleń
Compendium CE