Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: MB-230T01 | wersja: A

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up time to dedicate where a greater impact can be made, directly with customers.

Our team of globally recognized experts take students step by step, from creating cases, to interacting with customers, to resolving those cases. Once those cases are resolved, students will learn from data analysis the key details to help resolve similar cases faster or avoid new issues altogether

Course objectives:

  • Install and configure the customer service app
  • Identify common customer service scenarios
  • Complete a case resolution process
  • Analyze customer service data
  • Automate case management record processing
  • Create and use knowledge articles
  • Create and use entitlements and service level agreements

Audience:

A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out-of-the-box capabilities, codeless extensibility, application, and service integrations.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Customer Service Overview
    • Create case records
    • Related service apps
    • Analytics for service
    • AI for service
    • Configuring customer service
    • Module summary
  2. Case Management
    • Case management overview
    • Creating case records
    • Queue management
    • Case routing
    • Resolving cases
    • Module summary
  3. Service Level Agreements and Entitlements
    • SLA and entitlement overview
    • Create and manage entitlements
    • Create and manage SLAs
    • Module summary
  4. Knowledge Management
    • Knowledge management overview
    • Authoring and organizing
    • Use knowledge content
    • Manage knowledge content
    • Module summary
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

This course is designed for persons who are aspiring to the Microsoft 365 Enterprise Admin role and have completed one of the Microsoft 365 workload administrator certification paths.

Poziom trudności
Czas trwania 1 dzień
Certyfikat

The participants will obtain Microsoft certificates.

This course additionally prepares you for Microsoft certification exam: MB-230: Microsoft Dynamics 365 Customer Service available at Pearson VUE test centers.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Pozostałe szkolenia Microsoft | Dynamics 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Cloud Computing

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 2000 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia