Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

Szkolenie i wytyczne ITIL® 4 Foundation stawiają sobie jako cel wprowadzenie uczestników w zagadnienia związane z zarządzaniem nowoczesnymi usługami informatycznymi, przedstawienie i wyjaśnienie podstawowych pojęć, definicji i kluczowych koncepcji zawartych w zaleceniach ITIL® 4 oraz pokazanie, w jaki sposób można poprawić swoją pracę i pracę swoich organizacji dzięki wdrożeniu tych zaleceń. Ponadto kurs dostarcza wiedzę na temat pełnej struktury zarządzania usługami ITIL® 4 oraz tego w jaki sposób ona ewoluowała tak aby pozostawać w zgodzie z nowoczesnymi technologiami i sposobami pracy.

Szkolenie ITIL® 4 Foundation:

  • Zapewnienia zrozumienie koncepcji zarządzania usługami ITIL® 4 i jej ewolucji w celu zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy
  • Wyjaśnia koncepcje zarządzania usługami wspierając uczestników w przygotowaniach do egzaminu ITIL® 4 Foundation
  • Jest przewodnikiem referencyjnym, który praktycy mogą wykorzystać w swojej pracy, dalszej nauce i rozwoju zawodowym

Egzamin ITIL® 4 Foundation, do którego to szkolenie również przygotowuje ma na celu weryfikację, czy kandydat wykazuje się wystarczającym opanowaniem pojęć i zrozumieniem koncepcji zarządzania usługami ITIL® 4, aby uzyskać oficjalną certyfikację ITIL® 4 Foundation. Certyfikacja ITIL® 4 Foundation jest warunkiem wstępnym i wymaganym w przypadku ubiegania się o wyższe kwalifikacje z zakresu ITIL® 4, które oceniają zdolność kandydatów do zastosowania poszczególnych części zaleceń ITIL® 4 już w praktyce.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
    • Wartość i współtworzenie wartości
    • Organizacje, dostawcy usług, odbiorcy usług i inne zainteresowane strony
    • Produkty i usługi
    • Relacje usługowe
    • Wartość: wyniki, koszty i ryzyko
  2. Cztery wymiary zarządzania usługami
  3. System wartości usług w ITIL
  4. Praktyki zarządzania w ITIL
    • Ogólne praktyki zarządzania
    • Praktyki zarządzania usługami
    • Techniczne praktyki zarządzania
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne
  • Brak wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia ITIL® 4 Foundation.
Poziom trudności
Czas trwania 2 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Foundation otrzymuje voucher na egzamin on-line.

Egzamin jest nadzorowany na żywo, składa się z 40 pytań jednokrotnego wyboru. Każde pytanie warte jest 1 punkt, nie występują punkty ujemne, a próg zdawalności to 65%.

Czas trwania egzaminu to 60 minut. W przypadku zdawania egzaminu w języku, który nie jest językiem ojczystym kandydata, istnieje możliwość wydłużenia czasu do maksymalnie 75 minut.

 

Podczas trwania egzaminu nie jest dozwolone korzystanie z materiałów szkoleniowych ani z oficjalnej książki.

Prowadzący

Autoryzowany trener AXELOS.

Informacje dodatkowe

 ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

 

Pozostałe szkolenia ITIL® | ITIL®4 Foundation

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA OD 2100 PLN NETTO

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®