Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

Kurs MS-10997 Office 365 Administration and Troubleshooting to trzydniowe szkolenie ukierunkowane na potrzeby technologii informatycznych specjalistów IT, którzy biorą udział w administrowaniu, konfigurowaniu, rozwiązywaniu problemów oraz obsługi usługi Office 365.
Szkolenie koncentruje się na umiejętnościach wymaganych do administrowania i rozwiązywania problemów dzierżawców Office 365 oraz kluczowych usług Office 365, takich jak Exchange Online, SharePoint Online i Skype dla firm. Obejmuje ono również funkcje zabezpieczeń i zgodności Office 365.

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów IT oraz administratorów systemu, którzy chcą poznać techniki zarządzania i rozwiązywania problemów w pakiecie Office 365 - osoby te powinny posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w pracy w odpowiednich dziedzinach (zazwyczaj w obszarach administracji systemu, administrowania siecią i obsługi wiadomości).

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Office 365 - przegląd usług
    • usługi Office 365
    • licencjonowanie Office 365
    • konfiguracja dzierżawcy Office 365
    • klienci Office 365
  2. Office 365 - Administracja, narzędzia i techniki
    • zarządzanie Office 365 za pomocą portali administracyjnych
    • zarządzanie Office 365 za pomocą Windows PowerShell
    • zarządzanie dostępem administracyjnym Office 365
    • rozwiązywanie problemów z administracją Office 365
  3. Administrowanie i rozwiązywanie problemów z synchronizacją katalogów i obiektami katalogu
    • synchronizacja i federacja katalogu
    • zarządzanie Azure AD Connect
    • zarządzanie użytkownikami i grupami obiektów w Office 365
    • Rozwiązywanie problemów z obiektami i synchronizacją katalogu w Office 365
  4. Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą Microsoft Exchange Online
    • zarządzanie usługą Exchange Online
    • administrowanie odbiorcami usługi Exchange Online
    • administrowanie zasadami dostępu klienta usługi Exchange Online
    • rozwiązywanie problemów z usługą Exchange Online
  5. Administrowanie programem Skype dla firm i rozwiązywanie problemów
    • zarządzanie programem Skype dla firm
    • administrowanie użytkownikami i łącznością w Skypie dla firm
    • rozwiązywanie problemów z programem Skype dla firm
  6. Administrowanie i rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
    • zarządzanie usługą SharePoint Online
    • administrowanie zbiorami witryn usługi SharePoint online
    • administrowanie użytkownikami zewnętrznymi usługi SharePoint Online
    • konfigurowanie OneDrive dla biznesu
    • rozwiązywanie problemów z usługą SharePoint Online
  7. Planowanie i wdrażanie pakietu Office 365 ProPlus
    • omówienie pakietu Office 365 ProPlus
    • zarządzanie wdrożeniami pakietu Office 365 ProPlus
    • rozwiązywanie problemów z wrażaniem pakietu Office 365 ProPlus
  8. Administrowanie i rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i zabezpieczeń Office 365
    • funkcje zgodności dostępne w Office 365
    • administrowanie funkcją Azure Rights Management w Office 365
    • administrowanie funkcjami zgodności w Office 365
    • konfigurowanie i administrowanie zabezpieczeniami poczty e-mail w Office 365
    • rozwiązywanie problemów dotyczących zgodności i ochrony Office 365
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Przed wzięciem udziału w szkoleniu, uczestnicy muszą posiadać:

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w administrowaniu systemem operacyjnym Windows Server, w tym Windows Server 2012 lub nowszy,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z usługami domenowymi w usłudze Active Directory (AD DS).
  • co najmniej roczne doświadczenia w pracy z rozpoznawaniem nazw, w tym DNS,
  • doświadczenie w pracy z certyfikatami, w tym certyfikatami infrastruktury kluczy publicznych (PKI),
  • doświadczenie w pracy z Windows PowerShell.

     

  • zalecane, lecz nie wymagane jest doświadczenie w pracy z programem Exchange Server 2013 lub nowszym, Lync 2013 Server lub Skype dla firm 2015 Server oraz SharePoint Server 2013 lub nowszym

 

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Uczestnicy kursu MS-10997 Office 365 Administration and Troubleshooting otrzymują autoryzowany certyfikat Microsoft.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Informacje dodatkowe

Zajęcia prowadzone są w języku polskim, materiały szkoleniowe oraz oprogramowanie są w języku angielskim.

Pozostałe szkolenia Microsoft | Microsoft 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Oprogramowanie

Cloud Computing

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 2700 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

Najbliższe szkolenia Microsoft

Harmonogram szkoleń Microsoft