Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: MB-910T00 | wersja: A

To szkolenie wprowadza do możliwości zaangażowania klientów Dynamics 365. Uczestnik zapozna się z koncepcją zaangażowania klientów, a także z każdą aplikacją do zaangażowania klientów, w tym z Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service oraz możliwościami zarządzania relacjami z klientami Project Operations Dynamics 365 (CRM).

Po ukończeniu szkolenia, uczestnik będzie potrafił:

  • Opisać możliwości i funkcjonalności Dynamics 365 Marketing
  • Opisać możliwości i funkcjonalności Dynamics 365 Sales
  • Opisać możliwości i funkcjonalności Dynamics 365 Customer Service
  • Opisać możliwości i funkcjonalności Dynamics 365 Field Service
  • Opisać możliwości i funkcjonalności Project Operations Dynamics 365 (CRM)

Grupa docelowa:

Osoby na różnych stanowiskach i na różnych etapach kariery mogą skorzystać z tego kursu od podstaw. Dotyczy to specjalistów IT, interesariuszy biznesowych i innych osób, które chcą być narażone na możliwości zaangażowania klientów Dynamics 365, studentów, absolwentów i osób zmieniających karierę, które chcą wykorzystać Dynamics 365, aby przejść na wyższy poziom działania biznesowego.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Podstawy Dynamics 365 Marketing
    • Wprowadzenie do aplikacji Dynamics 365 na rzecz zaangażowania klientów
    • Dynamics 365 Marketing
    • Opis możliwości marketingowych Dynamics 365
    • Przegląd dodatkowych aplikacji marketingowych
  2. Podstawy Dynamics 365 Sales
    • Poznawanie Dynamics 365 Sales
    • Zarządzanie cyklem życia sprzedaży za pomocą Dynamics 365 Sales
    • Przegląd dodatkowych aplikacji sprzedażowych
  3. Podstawy Dynamics 365 Customer Service
    • Sprawdzanie Dynamics 365 Customer Service
    • Opis możliwości obsługi klienta Dynamics 365
    • Przegląd dodatkowych aplikacji obsługi klienta
  4. Podstawy Dynamics 365 Field Service
    • Sprawdzanie usługi Dynamics 365 Field Service
    • Generowanie zleceń pracy w Dynamics 365 Field Service
    • Opis możliwości planowania Dynamics 365 Field Service
    • Sprawdzanie możliwości zarządzania zapasami Dynamics 365 Field Service
    • Przegląd możliwości zarządzania zasobami Dynamics 365 Field Service
  5. Podstawy Project Operations Dynamics 365 (CRM)
    • Badanie Project Operations Dynamics 365
    • Opis możliwości sprzedaży Project Operations Dynamics 365
    • Planowanie projektów za pomocą Project Operations Dynamics 365
    • Przegląd możliwości wykorzystania zasobów w Project Operations Dynamics 365
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Uczestnicy powinni posiadać podstawową znajomość zasad zaangażowania klientów i działalności biznesowej. Zrozumienie chmury obliczeniowej jest pomocne, ale nie jest konieczne.

Poziom trudności
Czas trwania 2 dni
Certyfikat

Certyfikat ukończenia autoryzowanego szkolenia Microsoft.

Prowadzący

Certyfikowany trener Microsoft.

Pozostałe szkolenia Microsoft | Dynamics 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Szkolenia Biznesowe

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 2250 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

Najbliższe szkolenia Microsoft

Harmonogram szkoleń Microsoft