Szkolenia CIW

Cel szkolenia dlearning

Szkolenie Internet Business Associate przygotowuje jego uczestników do efektywnej pracy we współczesnym środowisku biznesowym. W trakcie tego kursu poznasz zagadnienia związane z różnymi technologiami informatycznymi (IT) charakterystycznymi dla poszczególnych stanowisk pracy, a także odkryjesz dalsze możliwości rozwoju zawodowego w branży IT. Nauczysz się również o różnych metodach uzyskania połączenia internetowego, protokołach internetowych, usłudze Domain Name System (DNS) i przetwarzaniu danych w chmurze (cloud computing). Poznasz podstawowe funkcje przeglądarki sieci Web, części składowe domenowych adresów sieciowych, zasady stosowania i kontrolowania plików cookie i jak używać przeglądarki internetowej w świecie biznesu. Dowiesz się, jak wtyczki i dodatki do przeglądarek internetowych mogą poprawić twoją efektywność i komfort przeglądania stron internetowych i jak korzystania z przeglądarek do pobrania i zarządzania plikami.

Poznasz również o zastosowaniu bazy danych i w jaki sposób współdziałają one z mechanizmami wyszukiwania informacji w sieci Web, będziesz używać wyszukiwarki do prowadzenia zarówno podstawowego i zaawansowanego wyszukiwania informacji w sieci. Kurs ten uczy również prawidłowej konfiguracji klientów e-mail i jak korzystać z poczty elektronicznej, przedstawia wytyczne dotyczące skutecznego komunikowania się przez Internet z wykorzystaniem nowoczesnych technologii internetowych i narzędzi społecznościowych. Dowiesz się także: jak Internet jest wykorzystywany w celach badawczych, o narzędziach do współpracy grupowej, o narzędziach programistycznych, praktykach zawiązanych z prawem patentowym i licencyjnym, które towarzyszą wszystkim używanym aplikacją.

Ponadto dowiesz się, jak chronić swoją prywatność i dane osobowe w Internecie. Omawiana tematyka z tego zakresu zawiera również ochronę twojej reputacji przez ograniczanie informacji publikowanych online. Kurs ten również omawia zagrożenia związane z faktem podłączenia się do Internetu, oraz środki bezpieczeństwa, które mogą ochronić twój system komputerowy i dane osobowe. W szczególności dowiesz się jak stosować i kontrolować pliki typu cookies. Wreszcie poznasz podstawowe elementy zarządzania projektem i programem, a także znaczenie zdobywania tych umiejętności dla wszystkich stanowiskach IT.

Szkolenie Internet Business Associate jest dedykowane wszystkim, którzy w swojej pracy korzystają z Internetu i tym, którzy chcieliby się przygotować do egzaminu certyfikacyjnego CIW Internet Business Associate. W szczególności osoby pracujące lub planujące pracować na poniższych stanowiskach powinny rozważyć uczestnictwo w tym kursie:

  • Pracownicy działów IT
  • Pracownicy służby zdrowia
  • Przedstawiciele zawodów prawniczych
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Graficy
  • Pracownicy działów biznesowych

Również szkolenie Internet Business Associate jak i towarzysząca mu certyfikacja jest polecana wszystkim studentom przygotowujący się do wejścia lub rozwijających się na rynku pracy.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do zagadnień związanych z branżą IT i możliwościami kariery w tej branży
    • Technologie informatyczne
    • Stanowiska w IT
    • Możliwości kariery w branży IT
    • Koncepcje techniczne i szkolenia
    • Modele adaptacyjne
    • Modele biznesowe
    • Modelowania danych
    • Znaczenie norm i standardów
  2. Komunikacja Internetowa
    • Komunikowanie się w Internecie
    • Nowoczesne technologie internetowe
    • Sieci społecznościowe
    • Komunikatory
    • Blogi
    • Skuteczna komunikacja w Internecie
    • Konwergencja i Unified Communications Technologies
    • Przewodnik po Web 2.0
  3. Wprowadzenie do technologii internetowych
    • Technologie internetowe
    • Wprowadzenie do zagadnień sieciowych
    • Wprowadzenie do sieci Internet
    • Połączenie z siecią Internet
    • Protokoły internetowe
    • Domain Name System (DNS)
    • Cloud Computing (chmura)
    • Obliczenia w chmurze
  4. Przeglądanie sieci Web
    • Wprowadzenie do przeglądania sieci WWW
    • Podstawowe funkcje przeglądarki internetowej
    • Instalacja przeglądarki internetowej
    • Adresy internetowe
    • Działanie przeglądarki
    • Wybór przeglądarki
    • Techniki przeglądania
    • Elementy przeglądarki
    • Konfigurowanie ustawień przeglądarki
    • Serwery Proxy
    • Rozwiązywanie problemów dotyczących przeglądarki internetowej
    • Praca w Help Desk
  5. Multimedia w sieci
    • Wprowadzenie do multimediów w sieci
    • Obiekty, aktywna zawartość stron i języki
    • Obiekty i kwestie bezpieczeństwa
    • HTML5 vs Plug-ins
    • Wprowadzenie do technologii wtyczek (Plug-in)
    • Kompresja i dekompresja danych
    • Instalacja wtyczek
    • Rodzaje wtyczek
    • Dodatki do Firefox
    • Rodzaje widoków
    • Różne formaty plików
    • Pobieranie plików za pomocą przeglądarki
    • Odpowiednie narzędzia do pracy
  6. Bazy danych i wyszukiwarki internetowe
    • Wprowadzenie do narzędzi pozwalających wyszukiwać informacje
    • Przegląd baz danych
    • Wprowadzenie do wyszukiwarek
    • Rejestracja witryny sieci Web w wyszukiwarkach
    • Rodzaje wyszukiwarek internetowych
    • Podstawowe techniki wyszukiwania w sieci
    • Operatory logiczne
    • Zaawansowane techniki przeszukiwania sieci
    • Korzystanie z wyszukiwarek internetowych w celu realizacji zadań związanych z posiadanym stanowiskiem pracy
    • Nieoczekiwane wyniki wyszukiwania
    • Strategie wyszukiwania
    • Ocena wyników
    • Organizacja badań przy wykorzystaniu Internetu
    • Przytaczanie chronionych prawem autorskim zasobów online
  7. Poczta elektroniczna oraz zarządzanie informacjami osobistymi
    • Wprowadzenie do poczty elektronicznej
    • Jak działa poczta elektroniczna
    • Wymagania dotyczące konfiguracji
    • Elementy składowe wiadomość
    • Tworzenie i wysyłanie wiadomości pocztowych
    • Odbieranie i przeglądanie wiadomości
    • Poczta elektroniczna w pracy
    • Typowe problemy z pocztą elektroniczną i ich rozwiązywanie
    • Zarządzanie informacjami osobistymi (Personal Information Management(PIM))
  8. Ochrona będąc Online
    • Wprowadzenie do zagadnień zabezpieczania się w sieci
    • Spam
    • Ciasteczka (Cookies)
    • Konfigurowanie zabezpieczeń przeglądarki
    • Uwierzytelnianie
    • Szyfrowanie
    • Malware (złośliwe oprogramowanie)
    • Wykrywanie wirusów i zapobieganie
    • Spyware i usuwanie wirusów
    • Aktualizacje i poprawki
    • Blokowanie komputera
    • Typosquatting http://pl.wikipedia.org/wiki/Typosquatting
    • Ochrona zasobów firmy
    • Zapory sieciowe (Firewall)
    • Problemy etyczne i prawne
    • Ochrona prawna
  9. Usługi Internetowe i narzędzia biznesowe
    • Narzędzia w zasobach Internetu
    • Usługi masowej poczty email i wiadomości tekstowych SMS
    • Lista serwerów
    • File Transfer Protocol (FTP)
    • Zarządzanie pobieraniem plików
    • Virtual Network Computing (VNC)
    • Połączenie typu zdalny desktop (Remote Desktop)
    • Sieci Peer-to-Peer
    • Rozwiązywanie problemów korzystając z narzędzi TCP IP
    • Oprogramowanie Open Source
    • Własność oprogramowania i EULA http://pl.wikipedia.org/wiki/EULA
    • Patenty na oprogramowanie
  10. Zarzadzanie projektem i programem IT
    • Wprowadzenie do zarzadzanie projektem i programem IT
    • Zasoby dla danych technicznych
    • Podstawy zarzadzania projektem
    • Umiejętności zarządzania projektem
    • Fazy zarządzania projektem
    • Trójkąt zarządzania projektem (The Project Triangle)
    • Oprogramowanie do zarządzania projektami
    • Tworzenie harmonogramów projektów
    • Dokumentowanie projektów
    • Planowanie harmonogramu spotkań
    • Przegląd projektów
    • Zapewnienie jakości
    • Zależność projektów IT od procesów biznesowych
    • Project Management Institute (PMI)
    • Pojęcie zarządzanie programem
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania
Nie są wymagane wcześniejsze doświadczenie i umiejętności z zakresu wykorzystania sieci Internet, tworzenie stron WWW czy też konfiguracji sieci. Zaleca się jednak, aby uczestnicy przed przystąpieniem do tego kursy byli biegli w użytkowaniu desktopowego system operacyjnego, takiego jak np. Microsoft Windows XP, OpenSUSE itd.
Poziom trudności
Czas trwania 2 dni
Certyfikat

Uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia kursu podpisany przez CIW. Ponadto kurs ten przygotowuje również kandydatów do certyfikowanego egzaminu CIW Internet Business Associate (1D0-51A), który jest dostępny w ośrodkach testowych Pearson VUE lub Prometric.

Prowadzący

Autoryzowany wykładowca CIW (CIW Certified Instructor).

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 2400 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin

Najbliższe szkolenia CIW

Harmonogram szkoleń CIW