Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: MB-220T01 | wersja: A

Marketing transformation, organization, and growth starts here. With Dynamics 365 for Marketing, prospects can turn into business relationships. Find and nurture more sales-ready leads by moving beyond basic email marketing. Connect sales and marketing, automate processes, and make smarter decisions to maximize marketing ROI.

This course reviews the marketing application configuration needed to get started. It dives into lead creation, management, and scoring. From there, the course covers creating marketing forms and pages. Then, students learn how to break up leads and contacts through segmentation to help focus marketing efforts. Next, students learn how to create email marketing messages using the advanced designer functionality. Then, all the pieces are tied together with the customer journey. Dynamics 365 for Marketing allows for customer journeys to create a model that helps one guide the members of a selected marketing segment through this process by using automated messaging, activity generation, interactive decision points, and more. Finally, students learn how to view, understand, and manage customer insights.

Learn all the settings and core functionality within Dynamics 365 for Marketing through custom demonstrations, check knowledge questions, and hands-on learning labs.

Course objectives:

  • Configure advanced setting
  • Manage marketing content, templates, and integrations
  • Create and manage leads
  • Assess sales readiness through lead scoring models
  • Design and create marketing forms and pages
  • Create and manage segments, subscription centers, lists, and double opt-in
  • Design and create email messages
  • Set up and launch customer journeys
  • View, understand, and mange customer insights

Audience:

This course is designed for IT or marketing professionals who want to learn how to leverage Dynamics 365 for Marketing for businesses.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Marketing Application Configuration
    • Configure advanced settings
    • Manage marketing content and templates
    • Manage LinkedIn and Power BI integrations
  2. Leads
    • Create and manage leads
    • Assess Sales Readiness
  3. Marketing Forms and Pages
    • Create marketing forms
    • Create marketing pages
    • Manage internet marketing
  4. Segments and Lists
    • Configure static and dynamic segments
    • Create a subscription list
    • Set up a subscription center page
    • Set up and enable a double opt-in process
  5. Marketing Emails
    • Create Email Message
  6. Customer Journeys
    • Create customer journeys
  7. Insights
    • Marketing insights
    • Customer insights
    • Marketing execution insights
    • Lead management insights
    • Internet marketing insights
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Before attending this course, students must have:

  • an understanding of the basics of Dynamics 365 and knowledge of marketing principles, strategies, and procedures.
Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

The participants will obtain Microsoft certificates.

This course additionally prepares you for Microsoft certification exam: MB-220: Microsoft Dynamics 365 Marketing available at Pearson VUE test centers.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Pozostałe szkolenia Microsoft | Dynamics 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Cloud Computing

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 3000 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

Brak ustalonych terminów dla tego szkolenia.

Zaproponuj własny termin

Najbliższe szkolenia Microsoft

Harmonogram szkoleń Microsoft