Masz firmę, jesteś marketingowcem, sprzedajesz w sieci - te szkolenia są dla Ciebie!
czwartek, 29 sierpień 2013
Do naszej oferty szkoleń wprowadzamy trzy kursy IT, które są niezbędne każdemu przedsiębiorcy, który prowadzi swój biznes w sieci, a także każdej osobie, która chce zajmować się marketingiem, pozycjonowaniem czy projektowaniem stron.
Pierwszym z nowych szkoleń jest kurs Search Engine Optymization (SEO), czyli po prostu kurs dotyczący pozycjonowania stron w najpopularniejszej w Polsce wyszukiwarce internetowej, czyli w Google.pl. Według najbardziej opiniotwórczych badań polskiej sieci (Megapanel PBI/Gemius) co miesiąc z wyszukiwarki google.pl w naszym kraju korzysta 85% polskich internautów, czyli ponad 17,3 mln użytkowników miesięcznie (dane z czerwca 2013r.). Na podstawie powyższych statystyk można wysnuć wniosek, że co najmniej 8 na 10 potencjalnych klientów danej firmy będzie szukało jej usług właśnie w wyszukiwarce Google.pl - dlatego tak istotnym jest „wypchnięcie” swojej witryny na pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google. Kurs ten przeznaczony jest dla osób zainteresowanych marketingiem internetowym, w szczególności osób zajmujących się rozwojem serwisów internetowych, a także dla developerów front-end i redaktorów. W czasie szkolenia omawiany jest pełny przekrój tematów związanych z SEO, zarówno dotyczących budowy serwisu, jego treści oraz czynników zewnętrznych. Duży nacisk kładziony jest także na sposób weryfikacji skuteczności działań SEO. Kurs IT oparty jest na praktycznej wiedzy, dlatego omawiane zagadnienia poparte są konkretnymi przykładami.
Kurs SEO warto połączyć z drugim, nowym kursem wprowadzonym do naszej oferty, czyli szkoleniem z Google Analytics. Jest to darmowe narzędzie udostępnione przez giganta z Mountain View do analizy statystyk serwisów WWW. Dzięki Google Analytics będziemy mogli w stanie ocenić skuteczność przeprowadzonych działań reklamowych, wybrać najbardziej efektywne słowa kluczowe np. do pozycjonowania, które przynoszą nam największą sprzedaż, sprawdzić ruch na stronie, ustawić kluczowe dla nas rodzaje konwersji, a dzięki temu obliczyć ROI, czyli zwrot z inwestycji. Google Analitics jest kluczowym narzędziem do oceny działań w Internecie oraz do planowania dalszych akcji marketingowych.
Ostatnim nowym kursem IT, który uzupełnia wiedze dwóch powyższych jest szkolenie Web Usability. Kurs jest niezbędny dla osób, które projektują strony www, zalecany też osobom, które posiadają już swoje własne witryny w sieci bądź takowe obsługują. Web Usability to użyteczność serwisu internetowego dla przeciętnego użytkownika. Na kursie uczestnicy dowiedzą się jak zaprojektować swoją witrynę w taki sposób, aby była ona użyteczna i przejrzysta dla internautów. Dobrze zaprojektowane witryny mają zdecydowanie mniejszy Bounce Rate, czyli tzw. współczynnik odrzuceń – znaczy to tyle, że internauta wchodząc na stronę bez problemu potrafi zorientować się w nawigacji i znaleźć potrzebne mu informacje. Niski bogunce rate ściśle przekłada się na konwersję, większą sprzedaż i co za tym idzie większe ROI. Na szkoleniu dowiecie się jak powinna wyglądać architektura informacji oraz poprawna nawigacja na witrynie www, gdzie i w jaki sposób rozmieścić istotne elementy strony, jak zaprezentować dane i formularze, w taki sposób, aby były atrakcyjne i łatwo dostępne.
Powyższe trzy kursy IT są polecane przedsiębiorcom, których działalność jest powiązana z Internetem, a także wszystkim, którzy w swojej pracy są odpowiedzialni za zarządzanie serwisem www, reklamą w Internecie lub po prostu posiadają swoją witrynę lub bloga.