Nowości w programie partnerskim Fortinet

czwartek, 31 styczeń 2008

Fortinet, światowy lider rynku zintegrowanych rozwiązań zabezpieczających (Unified Threat Management - UTM), wprowadza nowości do programu partnerskiego obowiązującego w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Program partnerski Fortinet adresowany jest do resellerów z wartością dodaną (VAR - Value Added Reseller) z branży informatycznej i telekomunikacyjnej, w tym dla integratorów systemów IT oraz dostawców usług internetowych.

Program zakłada cztery stopnie partnerstwa: złoty, srebrny i brązowy. Specjalne warunku współpracy przygotowano dla dostawców usług zarządzania bezpieczeństwem (Managed Security Services Providers - MSSP). Statusy przyznawane są na podstawie zobowiązań odnośnie poziomu sprzedaży produktów Fortinet oraz zaangażowania w promowanie technologii Fortinet na lokalnym rynku. Firmy, które przystąpią do programu otrzymują informacje o planowanych projektach, a także bieżące wsparcie przed i po sprzedaży. Korzystają też z indywidualnych rabatów i upustów cenowych.

Teraz, aby przystąpić do programu niezbędne będzie przejście specjalistycznych szkoleń i uzyskanie statusu Fortinet Certified Network Services Professional (FCNSP). Na tej podstawie partnerzy otrzymają bezpłatny dostęp do centrum pomocy technicznej oraz możliwości indywidualnego kontaktu telefonicznego z inżynierami serwisu producenta. Ponadto, Fortinet wprowadził uproszczony proces rejestracji w Internecie i dodał do programu atrakcyjne możliwości przedłużenia kontraktów na usługi serwisowe. Wszyscy partnerzy zyskali też dostęp do serwisu internetowego zawierającego narzędzia marketingowe i handlowe oraz centrum wiedzy technicznej. Raz na dwa tygodnie będą otrzymywać biuletyn informacyjny.

"W Polsce współpracujemy z ponad 50 firmami, status partnerski Silver/MSSP posiada obecnie 16 firm. To wysokiej klasy specjaliści w zakresie sprzedaży i obsługi systemów bezpieczeństwa UTM. W czołówce firm sprzedających nasze rozwiązania UTM znajdują się zarówno duże firmy giełdowe takie, jak Asseco, ATM, B3System, Betacom, ale również mniejsze, wyspecjalizowane firmy takie, jak NetSecure, Nbit, PointAs, Prosystem Warszawa czy szczeciński X-COMP. Wszyscy zatrudniają specjalnie przeszkolonych konsultantów i certyfikowanych inżynierów bezpieczeństwa - systemy bezpieczeństwa wymagają profesjonalnej obsługi handlowej i technicznej." - mówi Mariusz Rzepka, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży Fortinet w Polsce. - "Dużą rolę w kreowaniu biznesu w Polsce odgrywają dwie firmy tj. Veracomp – autoryzowany dystrybutor oraz Compendiumautoryzowane centrum szkoleniowe."

Rozwój sieci partnerskiej jest strategicznym celem producenta na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. W 2007 roku Fortinet podpisał umowy z 10 nowymi dystrybutorami w regionie. Tylko w ciągu ostatnich trzech miesięcy współpracę z producentem rozpoczęło ponad 300 nowych certyfikowanych partnerów. Producent podwoił też liczbę swoich pracowników odpowiedzialnych za budowę kanałów sprzedaży w regionie.

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym temacie.





* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.