"Small Business Check Point Partner Program" - rozpoczęty!
wtorek, 24 luty 2004
199 osób z 94 firm integracyjnych wzięło udział w szkoleniach inaugurujących program partnerski "Small Business Check Point Partner".
Firmy, które wzięły udział w szkoleniu, uzyskały tytuł "Small Business Check Point Partner" oraz wynikające z niego przywileje. Każdy Partner Check Point może kupić demonstracyjny pakiet, czyli urządzenie Safe@Office 105 z oprogramowaniem "Security Management Portal" dla 3 użytkowników oraz jego roczną subskrypcją, w promocyjnej cenie. Ponadto, zakup zestawu upoważnia do zniżek na zakup autoryzowanego szkolenia Check Point w Compendium - Check Point Authorized Training Center. Nazwy firm partnerskich zostaną również umieszczone w serwisie internetowym firmy Check Point.
Program Partnerski "Small Business Check Point Partner" został stworzony z myślą o zwiększeniu bezpieczeństwa systemów informatycznych małych i średnich przedsiębiorstw. Do momentu pojawienia się rozwiązania Safe@Office, produkty firmy Check Point były przeznaczone głównie do obsługi dużych firm i korporacji. Safe@Office jest pierwszym rozwiązaniem Check Point dedykowanym dla rynku małych i średnich firm. Pozwala zarówno na indywidualną ochronę systemów informatycznych, jak również umożliwia bezpieczną komunikację na potrzeby rozwiązań B2B czy B2C. Znany z rozwiązań korporacyjnych moduł firewall/VPN zapewnia pełną ochronę przesyłanych danych.
Organizatorami programu były Veracomp, Compendium - Centrum Edukacyjne Veracomp oraz Check Point Software Technologies Ltd.