Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: PC-I4DSV | wersja: 4.0

Rozwiń swoją karierę w zarządzaniu usługami IT dzięki oficjalnemu kursowi ITIL® (Zwiększanie wartości dla interesariuszy), przygotowanemu przez twórców ITIL®: kurs i voucher egzaminacyjny w pakiecie!

Rozwijaj swoje umiejętności, aby dostarczać wyjątkową wartość, koncentrując się na przekształcaniu zapotrzebowania w namacalne korzyści za pomocą usług z wykorzystaniem technologii informatycznych.

Kwalifikacja ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) (Zwiększanie wartości dla interesariuszy) ma na celu dokładne zapoznanie kandydata ze wszystkimi formami angażowania i interakcji między dostawcą usług a jego klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami, w tym kluczowymi koncepcjami z zakresu doświadczeń klienta (CX), doświadczeń użytkownika (UX) i tworzenia mapy ich podróży.

Egzamin ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) ma na celu sprawdzenie, czy kandydat potrafi wykazać się dostateczną wiedzą teoretyczną i praktyczną na temat ITIL 4 w aspekcie wszystkich form angażowania i interakcji między dostawcą usług a jego klientami, użytkownikami, dostawcami i partnerami. Kwalifikacja ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) to jeden z warunków wstępnych uzyskania tytułu ITIL 4 Managing Professional, który stanowi ocenę praktycznej i technicznej wiedzy kandydata na temat sposobów skutecznego zarządzania współczesnymi usługami, zespołami i przepływami pracy IT.

Grupa docelowa

  • Osoby kontynuujące swoją karierę w zarządzaniu usługami
  • Menedżerowie ITSM
  • Praktycy ITSM zarządzający operacjami związanymi z IT, produktami cyfrowymi i usługami
  • Posiadacze kwalifikacji ITIL®, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę i rozwijać swoją wiedzę dalej

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Wprowadzenie
    • Znaczenie zaangażowania
    • Kluczowe zasady
  • Podróż klienta
    • Aspiracje interesariuszy
    • Punkty styku
    • Mapowanie podróży klienta
    • Projektowanie podroży klienta
    • Pomiar i doskonalenie podróży klienta
  • Krok 1: Eksploracja
    • Zrozumienie korzystających z usług i ich potrzeb
    • Zrozumienie dostawców usług I ich ofert
    • Zrozumienie rynków
    • Rynki docelowe
  • Krok 2: Angażowanie
    • Komunikacja i współpraca
    • Zrozumienie typów relacji usługowych
    • Tworzenie relacji usługowych
    • Zarządzanie dostawcami i partnerami
  • Krok 3: Oferta
    • Zarządzanie zapotrzebowaniem i szansami
    • Określanie wymagań klientów i zarządzanie nimi
    • Projektowanie ofert usług I doświadczeń użytkowników
    • Sprzedaż i pozyskiwanie ofert usług
  • Krok 4: Uzgodnienie
    • Uzgadnianie i planowanie współtworzenia wartości
    • Negocjowanie i uzgadnianie usługi
  • Krok 5: Wprowadzanie
    • Planowanie wprowadzenia
    • Odnoszenie się do użytkowników i pielęgnowanie relacji
    • Zapewnienie zaangażowania użytkowników i kanałów dostarczania
    • Umożliwienie użytkownikom korzystania z usług
    • Rozwijanie wspólnych umiejętności
    • Wycofywanie klientów i użytkowników
  • Krok 6: Współtworzenie
    • Promowanie nastawienia na usługi
    • Bieżące interakcje w ramach usług
    • Pielęgnowanie społeczności użytkowników
  • Krok 7: Realizacja
    • Realizacja wartości usług w różnych okolicznościach
    • Śledzenie realizacji wartości
    • Ocena i raportowanie realizacji wartości
    • Ocena realizacji wartości i doskonalenie podroży klientów
    • Realizacja wartości dla dostawców usług
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Ten kurs jest dedykowany dla osób zajmujących się zawodowo zarządzaniem usługami i które uzyskały już wcześniej certyfikat ITIL® 4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) otrzymuje voucher na egzamin on-line. A po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV).

Informacje o egzaminie:

  • Dozwolone materiały: brak

Na tym egzaminie nie można korzystać z materiałów pomocniczych. Podczas uczenia się należy korzystać z publikacji ITIL® 4: Zwiększanie wartości dla interesariuszy i przewodników praktyk ITIL®, ale NIE są one dozwolone na egzaminie.

  • Czas trwania egzaminu: 90 minut

W przypadku kandydatów podchodzących do egzaminu w języku innym niż ich język ojczysty lub język, którym posługują się w pracy, czas może zostać przedłużony o 25%, tj. do 113 minut łącznie.

  • Liczba punktów: 40 punktów

Egzamin składa się z 40 pytań, każde warte jest 1 punkt. Nie stosuje się punktów ujemnych.

  • Próg zdawalności: 28 punktów

Należy udzielić poprawnej odpowiedzi na 28 pytań (70%), aby zdać egzamin.

  • Poziom: Poziomy Blooma 2 i 3

„Poziom Blooma” opisuje rodzaj myślenia potrzebny do odpowiedzi na pytanie. W przypadku pytań 2. poziomu Blooma kandydaci muszą wykazać zrozumienie koncepcji, metod i zasad DSV. W przypadku pytań 3. poziomu Blooma kandydaci muszą wykazać zastosowanie tych koncepcji, metod i zasad DSV oraz informacji z powiązanych praktyk.

  • Rodzaje pytań: Standardowe, przeczące i lista

Wszystkie pytania mają formę „testu wyboru”.

W pytaniach „standardowych” występuje jedno pytanie i cztery opcje odpowiedzi.

Pytania „przeczące” to pytania „standardowe”, w których główna część jest sformułowana przy użyciu przeczenia.

W pytaniach typu „lista” pojawia się lista czterech stwierdzeń, z których należy wybrać dwa prawidłowe.

Prowadzący

Autoryzowany trener PeopleCert

Informacje dodatkowe

ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Management

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

  • konspekt szkolenia: ITIL® 4 Foundation

    ITIL® 4 Foundation szkolenie ITIL®

    dostępne terminy szkolenia
    cena od: 2800 PLN
    czas: 2 dni
    poziom trudności: 2 z 6
    kod: PC-I4F
    wersja: 4
    forma szkolenia: distance learning
    2024-10-07 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika TG: termin gwarantowany LM -10%: last minute zarezerwuj
    2024-11-28 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika MTG: możliwy termin gwarantowany zarezerwuj
Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA OD 4700 PLN NETTO

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

  • 2024-10-07 | 2 dni | Kraków / Wirtualna sala

    ITIL® 4 Foundation

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID last minute: -10%
  • 2024-10-07 | 2 dni | Virtual Classroom

    ITIL® 4 Foundation

  • 2024-11-28 | 2 dni | Warszawa / Wirtualna sala

    ITIL® 4 Foundation

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2024-12-02 | 2 dni | Virtual Classroom

    ITIL® 4 Foundation

Harmonogram szkoleń ITIL®