Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: PC-I4DPI | wersja: 4.0

Rozwiń swoją karierę w zarządzaniu usługami IT dzięki oficjalnemu kursowi ITIL® (Kierowanie, planowanie i doskonalenie), przygotowanemu przez twórców ITIL®: kurs i voucher egzaminacyjny w pakiecie!

Zwiększ swoje umiejętności w zakresie kształtowania kierunku, strategii i rozwijania stale udoskonalającego się zespołu.

Celem kwalifikacji ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) jest zapewnienie kandydatom praktycznych umiejętności potrzebnych do utworzenia „uczącej i doskonalącej się” organizacji IT z silnym i skutecznym kierowaniem strategicznym. Zapewnia ona również praktyczną i strategiczną metodę planowania i dostarczania ciągłego doskonalenia z konieczną zwinnością.

Celem egzaminu ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve jest ocena, czy kandydat demonstruje dostateczne zrozumienie i umiejętność zastosowania koncepcji opisanych w publikacji ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve, aby móc utworzyć uczącą i doskonalącą się organizację IT. Kwalifikacja ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve to jeden z warunków wstępnych uzyskania tytułu ITIL® 4 Managing Professional, który stanowi ocenę praktycznej i technicznej wiedzy kandydata na temat sposobów skutecznego zarządzania współczesnymi usługami, zespołami i przepływami pracy IT. Jest również warunkiem wstępnym uzyskania tytułu ITIL® 4 Strategic Leader, który stanowi ocenę zdolności kandydata do zbudowania i wdrożenia skutecznej strategii cyfrowej i informatycznej, która poradzi sobie w dobie rewolucji cyfrowej i odniesie sukces.

Grupa docelowa

  • Osoby kontynuujące swoją karierę w zarządzaniu usługami
  • Menedżerowie ITSM
  • Praktycy ITSM zarządzający operacjami związanymi z IT, produktami cyfrowymi i usługami
  • Posiadacze kwalifikacji ITIL®, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę i rozwijać swoją wiedzę dalej

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Wprowadzenie
    • Znaczenie kierowania, planowania i doskonalenia
    • Kierowanie
    • Planowanie
    • Doskonalenie
    • Rola pomiaru i raportowanie
    • Kierowanie, planowanie i doskonalenie ITIL SVS
    • Stosowanie podstawowych zasad
    • Wartość, rezultaty, koszty i ryzyko w ramach kierowania, planowania i doskonalenia
    • Kierowanie, planowanie i doskonalenie dla każdego
  • Strategia i kierowanie
    • Zarządzanie strategią
    • Definiowanie struktur i metod kierowania zrachowaniami i podejmowania decyzji
    • Rola zarządzania ryzykiem w kierowaniu, planowaniu i doskonaleniu
    • Zarządzanie portfelem: kluczowa praktyka podejmowania decyzji
    • Kierowanie poprzez nadzór, zarządzanie ryzykiem i zgodność (GRC)
  • Ocena i planowanie
    • Podstawy oceny
    • Podstawy planowania
    • Wprowadzenie do mapowania strumienia wartości
  • Pomiar i raportowanie
    • Podstawy pomiaru i raportowania
    • Rodzaje pomiarów
    • Pomiar i cztery wymiary
    • Pomiar produktów i usług
  • Ciągłe doskonalenie
    • Tworzenie kultury ciągłego doskonalenia
    • Ciągłe doskonalenie łańcucha wartości usług i praktyk
    • Ciągłe doskonalenie w organizacjach
    • Model ciągłego doskonalenia
    • Wykorzystanie pomiaru i raportowania w ciągłym doskonaleniu
  • Komunikacja i zarządzanie zmianami organizacyjnymi
    • Podstawy skutecznej komunikacji
    • Identyfikowanie interesariuszy i komunikowanie się z nimi
    • Podstawy OCM
  • Opracowanie systemu wartości usług
    • Przyjęcie podstawowych zasada
    • Centrum doskonałości w zakresie zarządzania usługami
    • Cztery wymiary zarządzania usługami w systemie SVS
  • Połączenie
    • Nowoczesne przywództwo
    • Stosowanie podstawowych zasad w kierowaniu, planowaniu i doskonaleniu
  • Wnioski
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Ten kurs jest dedykowany dla osób zajmujących się zawodowo zarządzaniem usługami i które uzyskały już wcześniej certyfikat ITIL® 4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) otrzymuje voucher na egzamin on-line. A po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI).

Informacje o egzaminie:

  • Dozwolone materiały: brak

Na tym egzaminie nie można korzystać z materiałów pomocniczych. Z przewodnika ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve oraz przewodników po praktykach ITIL należy korzystać podczas uczenia się, ale NIE są one dozwolone na egzaminie.

  • Czas trwania egzaminu: 90 minut

W przypadku kandydatów podchodzących do egzaminu w języku innym niż ich język ojczysty lub język, którym posługują się w pracy, czas może zostać przedłużony o 25%, tj. do 113 minut łącznie.

  • Liczba punktów: 40 punktów

Egzamin składa się z 40 pytań, każde warte jest 1 punkt. Nie stosuje się punktów ujemnych.

  • Próg zdawalności: 28 punktów

Należy udzielić poprawnej odpowiedzi na 28 pytań (70%), aby zdać egzamin.

  • Poziom: Poziomy Blooma 2 i 3

„Poziom Blooma” opisuje rodzaj myślenia potrzebny do odpowiedzi na pytanie. W przypadku pytań 2. poziomu Blooma należy wykazać zrozumienie koncepcji, metod i zasad DPI. W przypadku pytań 3. poziomu Blooma należy wykazać zastosowanie tych koncepcji, metod i zasad DPI oraz informacji z powiązanych praktyk.

  • Rodzaje pytań: Standardowe, przeczące i lista

Wszystkie pytania mają formę testu wyboru.

W pytaniach „standardowych” występuje jedno pytanie i cztery opcje odpowiedzi.

Pytania „przeczące” to pytania „standardowe”, w których główna część jest sformułowana przy użyciu przeczenia.

W pytaniach typu „lista” pojawia się lista czterech stwierdzeń, z których należy wybrać dwa prawidłowe.

Prowadzący

Autoryzowany trener PeopleCert

Informacje dodatkowe

ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Managing Professional

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 4700 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

KSIĄŻKA ?

 

EGZAMIN ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®