Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: PC-I4CDS | wersja: 4.0

Rozwiń swoją karierę w zarządzaniu usługami IT dzięki oficjalnemu kursowi ITIL® (Tworzeni, Dostarczanie i Wspieranie), przygotowanemu przez twórców ITIL®: kurs i voucher egzaminacyjny w pakiecie!

Zwiększ swoje umiejętności w projektowaniu, dostarczaniu i wspieraniu cyfrowych produktów i usług. Zaktualizuj swoją strategię, skutecznie zarządzaj problemami i pielęgnuj kulturę ciągłego doskonalenia.

Celem kwalifikacji ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) jest zapewnienie kandydatom zrozumienia sposobów integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług IT oraz odpowiednich praktyk, metod i narzędzi.

Celem egzaminu ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support jest ocena, czy kandydat rozumie i potrafi stosować ITIL® 4 podczas tworzenia, dostarczania i wspierania usług, w dostatecznym stopniu do zdobycia kwalifikacji ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support. Kwalifikacja ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support to jeden z warunków wstępnych uzyskania tytułu ITIL 4 Managing Professional, który stanowi ocenę praktycznej i technicznej wiedzy kandydata na temat sposobów skutecznego zarządzania współczesnymi usługami, zespołami i przepływami pracy IT.

Grupa docelowa

  • Osoby kontynuujące swoją karierę w zarządzaniu usługami
  • Menedżerowie ITSM
  • Praktycy ITSM zarządzający operacjami związanymi z IT, produktami cyfrowymi i usługami
  • Posiadacze kwalifikacji ITIL®, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę i rozwijać swoją wiedzę dalej

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Wprowadzenie
  • Ewolucja profesjonalizmu w IT i zarządzaniu usługami
    • Organizacje, ludzie i kultura
    • Tworzenie efektywnych zespołów
    • Rozwijanie kultury zespołowej
  • Wykorzystanie informacji i technologii do tworzenia, dostarczania i wspierania usług
    • Integracja i udostępnianie danych
    • Raportowanie i zaawansowana analityka
    • Współpraca i przepływ pracy
    • Zrobotyzowana automatyzacja procesów
    • Sztuczna inteligencja
    • Uczenie maszynowe
    • Ciągła integracja, ciągłe dostarczanie i ciągłe wdrażanie
    • Wartość skutecznego modelu informacyjnego
    • Automatyzacja zarządzania usługami
  • Strumienie wartości do tworzenia, dostarczania i wspierania usług
    • Strumienie wartości usług ITIL
    • Modele strumieni wartości na potrzeby tworzenia, dostarczania i wspierania
    • Wykorzystanie strumieni wartości do określenia minimalnej stosowalnej praktyki
  • Ustalenie priorytetów pracy i zarządzania dostawcami
    • Dlaczego trzeba ustalić priorytety pracy?
    • Kwestie komercyjne i dotyczące pozyskiwania zasobów
  • Wnioski
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Ten kurs jest dedykowany dla osób zajmujących się zawodowo zarządzaniem usługami i które uzyskały już wcześniej certyfikat ITIL® 4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS) otrzymuje voucher na egzamin on-line. A po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (CDS).

Informacje o egzaminie:

  • Dozwolone materiały: brak

Na tym egzaminie nie można korzystać z materiałów pomocniczych. Z przewodnika ITIL® 4: Create, Deliver and Support i przewodników praktyk ITIL® należy korzystać podczas uczenia się, ale NIE są one dozwolone na egzaminie.

  • Czas trwania egzaminu: 90 minut

W przypadku kandydatów podchodzących do egzaminu w języku innym niż ich język ojczysty lub język, którym posługują się w pracy, czas może zostać przedłużony o 25%, tj. do 113 minut łącznie.

  • Liczba punktów: 40 punktów

Egzamin składa się z 40 pytań, każde warte jest 1 punkt. Nie stosuje się punktów ujemnych.

  • Próg zdawalności: 28 punktów

Należy udzielić poprawnej odpowiedzi na 28 pytań (70%), aby zdać egzamin.

  • Poziom: Poziomy Blooma 2 i 3

„Poziom Blooma” opisuje rodzaj myślenia potrzebny do odpowiedzi na pytanie. W przypadku pytań 2. poziomu Blooma należy wykazać zrozumienie koncepcji, metod i zasad CDS. W przypadku pytań 3. poziomu Blooma należy wykazać zastosowanie tych koncepcji, metod i zasad CDS oraz informacji z powiązanych praktyk.

  • Rodzaje pytań: Standardowe, przeczące i lista

Wszystkie pytania mają formę testu wyboru.

W pytaniach „standardowych” występuje jedno pytanie i cztery opcje odpowiedzi.

Pytania „przeczące” to pytania „standardowe”, w których główna część jest sformułowana przy użyciu przeczenia.

W pytaniach typu „lista” pojawia się lista czterech stwierdzeń, z których należy wybrać dwa prawidłowe.

Prowadzący

Autoryzowany trener PeopleCert

Informacje dodatkowe

ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Managing Professional

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA OD 4700 PLN NETTO

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®