Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia

kod: PC-I4HVIT | wersja: 4.0

Rozwiń swoją karierę w zarządzaniu usługami IT dzięki oficjalnemu kursowi ITIL® (IT wysokich prędkości), przygotowanemu przez twórców ITIL®: kurs i voucher egzaminacyjny w pakiecie!

Przez podkreślenie różnicy między transformacją IT a transformacją cyfrową, moduł ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) umożliwia identyfikację nowych możliwości inwestycji cyfrowych, prowadzących do znaczącego wzmocnienia biznesu

Celem kwalifikacji ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) jest umożliwienie kandydatowi zrozumienia, jak organizacje cyfrowe i cyfrowe modele operacyjne funkcjonują w środowiskach wysokich prędkości, koncentrując się na szybkim dostarczaniu produktów i usług w celu uzyskania maksymalnej wartości. Kwalifikacja pozwoli kandydatowi zrozumieć praktyki pracy, takie jak Agile i Lean, oraz praktyki techniczne i technologie, takie jak chmura, automatyzacja i testy automatyczne.

Celem egzaminu ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) jest ocena, czy kandydat rozumie i potrafi stosować ITIL® 4 do IT wysokich prędkości, zgodnie z opisem w sylabusie poniżej, w dostatecznym stopniu do zdobycia kwalifikacji ITIL® 4: IT wysokich prędkości. Kwalifikacja ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) to jeden z warunków wstępnych uzyskania tytułu ITIL® 4 Managing Professional, który stanowi ocenę praktycznej i technicznej wiedzy kandydata na temat sposobów skutecznego zarządzania współczesnymi usługami, zespołami i przepływami pracy IT.

Grupa docelowa

  • Osoby kontynuujące swoją karierę w zarządzaniu usługami
  • Menedżerowie ITSM
  • Praktycy ITSM zarządzający operacjami związanymi z IT, produktami cyfrowymi i usługami
  • Posiadacze kwalifikacji ITIL®, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę i rozwijać swoją wiedzę dalej

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Wprowadzenie
    • Odbiorcy i zakres
    • Tło i kontekst
  • Kluczowe koncepcje IT wysokich prędkości
    • IT wysokich prędkości
    • Technologia cyfrowa
    • Organizacje cyfrowe
    • Transformacja cyfrowa
    • Cele i kluczowe cechy IT wysokich prędkości
    • Przyjęcie system wartości usług ITIL w celu umożliwienia IT wysokich prędkości
  • Kultura IT wysokich prędkości
    • Kluczowe wzorce zachowań
    • Modele i koncepcje kultury HVIT
    • Podstawowe zasady ITIL
  • Techniki IT wysokich prędkości
    • Techniki wartościowych inwestycji
    • Techniki szybkiego rozwoju
    • Techniki odpornych operacji
    • Techniki współtworzenia wartości
    • Techniki zapewniające zgodność
  • Wnioski
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Ten kurs jest dedykowany dla osób zajmujących się zawodowo zarządzaniem usługami i które uzyskały już wcześniej certyfikat ITIL® 4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) otrzymuje voucher na egzamin on-line. A po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT).

Informacje o egzaminie:

  • Dozwolone materiały: brak

Na tym egzaminie nie można korzystać z materiałów pomocniczych. Z przewodnika ITIL® 4: IT wysokich prędkości i przewodników praktyk ITIL należy korzystać podczas uczenia się, ale NIE są one dozwolone na egzaminie.

  • Czas trwania egzaminu: 90 minut

W przypadku kandydatów podchodzących do egzaminu w języku innym niż ich język ojczysty lub język, którym posługują się w pracy, czas może zostać przedłużony o 25%, tj. do 113 minut łącznie.

  • Liczba punktów: 40 punktów

Egzamin składa się z 40 pytań, każde warte jest 1 punkt. Nie stosuje się punktów ujemnych.

  • Próg zdawalności: 28 punktów

Należy udzielić poprawnej odpowiedzi na 28 pytań (70%), aby zdać egzamin.

  • Poziom: Poziomy Blooma 2 i 3

„Poziom Blooma” opisuje rodzaj myślenia potrzebny do odpowiedzi na pytanie. W przypadku pytań z zakresu 2. poziomu Blooma należy wykazać zrozumienie koncepcji, metod i zasad HVIT. W przypadku pytań z zakresu 3. poziomu Blooma kandydaci muszą wykazać się umiejętnością zastosowania tych koncepcji, metod i zasad HVIT oraz informacji z powiązanych praktyk.

  • Rodzaje pytań: Standardowe, przeczące i typu lista

Wszystkie pytania mają formę testu wyboru.

W pytaniach „standardowych” występuje jedno pytanie i cztery opcje odpowiedzi.

Pytania „przeczące” to pytania „standardowe”, w których główna część jest sformułowana przy użyciu przeczenia.

W pytaniach typu „lista” pojawia się lista czterech stwierdzeń, z których należy wybrać dwa prawidłowe.

Prowadzący

Autoryzowany trener PeopleCert

Informacje dodatkowe

ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Management

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

  • konspekt szkolenia: ITIL® 4 Foundation

    ITIL® 4 Foundation szkolenie ITIL®

    dostępne terminy szkolenia
    cena od: 2800 PLN
    czas: 2 dni
    poziom trudności: 2 z 6
    kod: PC-I4F
    wersja: 4
    2025-02-13 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-03-13 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-04-10 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-05-15 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-06-12 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
  • konspekt szkolenia: ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI)

    ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) szkolenie ITIL®

    dostępne terminy szkolenia
    cena od: 4700 PLN
    czas: 3 dni
    poziom trudności: 3 z 6
    kod: PC-I4DPI
    wersja: 4.0
    2025-01-29 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-02-26 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-03-26 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-04-23 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-05-28 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
    2025-06-25 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 4700 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

KSIĄŻKA ?

 

EGZAMIN ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

  • szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®