Opinie uczestników szkolenia (13)
2024-10-07 | | Alicja
Opinia dotycząca trenera: Pan Dariusz to wykatkowy specjalista, jednak jedynym minusem było zarzadzanie czasem i prowadzenie szkolenia w równym tempie.
Ogólna ocena szkolenia: Pierwszy dzien przebiegł w tempie swobodnym, 2 dnia musielismy bardzo przyspieszyc poniewaz zostało bardzo duzo materiału. Szkolenie zostało przedłuozne drugiego dnia o 1h, a wieksza cześć przykładów Axcel car hire pominięta (te historia była bardzo przydatnym elementem szkolania w ramach przykładów).
2024-10-07 | | Piotr
Opinia dotycząca trenera: Wszystko ok ale brakowało mi takiego podejścia do egzaminu na co zwrócić uwagę jakie mogą być pytania czego się spodziewać brakowało mi przerobienia tych pytań.
Ogólna ocena szkolenia: 4
Dodatkowe informacje
Wymagania wstępne | Nie ma żadnych formalnych wymagań wstępnych przed kursem ITIL® 4 Foundation. Jednakże doświadczenie w pracy w IT lub we współpracy z IT z pewnością będzie pomocne. |
---|---|
Poziom trudności | |
Czas trwania | 2 dni |
Certyfikat | Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia. Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Foundation otrzymuje voucher na egzamin on-line. A po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Foundation. Informacje o egzaminie:
Na tym egzaminie nie można korzystać z materiałów pomocniczych. Publikacja ITIL® Foundation, wydanie ITIL® 4, powinna być wykorzystywana do nauki, ale NIE wolno z niej korzystać na egzaminie.
W przypadku kandydatów podchodzących do egzaminu w języku innym niż ich język ojczysty lub język, którym posługują się w pracy, czas może zostać przedłużony o 25%, tj. do 75 minut łącznie.
Egzamin składa się z 40 pytań, każde warte jest 1 punkt. Nie stosuje się punktów ujemnych.
Należy udzielić poprawnej odpowiedzi na 26 pytań (65%), aby zdać egzamin.
„Poziom Blooma” opisuje rodzaj myślenia potrzebny do odpowiedzi na pytanie. W przypadku pytań z 1. poziomu Blooma należy przypomnieć informacje na temat metodyki zarządzania usługami ITIL 4. W przypadku pytań z 2. poziomu Blooma, należy wykazać się zrozumieniem tych koncepcji.
Wszystkie pytania mają formę „testu wyboru”. W pytaniach „standardowych” występuje jedno pytanie i cztery opcje odpowiedzi. Pytania „przeczące” to pytania „standardowe”, w których główna część jest sformułowana przy użyciu przeczenia. W pytaniach typu „brakujące słowo” występuje zdanie z brakującym słowem, które należy wybrać spośród czterech opcji. W pytaniach typu „lista” pojawia się lista czterech stwierdzeń, z których należy wybrać dwa prawidłowe. |
Prowadzący | Autoryzowany trener PeopleCert |
Informacje dodatkowe | ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. |
Zarządzanie usługami IT
MarsLander | GamingWorks
-
GamingWorks MarsLander® - an ITIL®4 simulation szkolenie GamingWorks
2025-06-20 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
Management | ITIL®
-
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) szkolenie ITIL®
2025-06-11 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj -
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) szkolenie ITIL®
2025-06-18 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj -
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT) szkolenie ITIL®
2025-06-04 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
Strategy | ITIL®
-
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI) szkolenie ITIL®
2025-05-28 | Kraków / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj2025-06-25 | Warszawa / Wirtualna sala HYBRID: szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika zarezerwuj
Najbliższe szkolenia ITIL®
-
2025-05-15 | 2 dni | Kraków / Wirtualna sala
ITIL® 4 Foundation
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-05-21 | 3 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Specialist: Plan, Implement, and Control (PIC)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-05-28 | 3 dni | Kraków / Wirtualna sala
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-05-28 | 3 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Specialist: Monitor, Support, Fulfil (MSF)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-06-04 | 3 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Specialist: High Velocity IT (HVIT)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-06-11 | 3 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-06-12 | 2 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Foundation
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-06-18 | 3 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID -
2025-06-25 | 3 dni | Virtual Classroom
ITIL® 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (DPI)
-
2025-06-25 | 3 dni | Warszawa / Wirtualna sala
ITIL® 4 Specialist: Collaborate, Assure, and Improve (CAI)
szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID