Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: PC-I4F | wersja: 4

Rozwiń swoją karierę w zarządzaniu usługami IT dzięki oficjalnemu kursowi ITIL, przygotowanemu przez twórców ITIL®: kurs i voucher egzaminacyjny w pakiecie!

Celem kwalifikacji ITIL® 4 Foundation jest przedstawienie kandydatom procesu zarządzania nowoczesnymi usługami opartymi na technologii informatycznej, wyjaśnienie im popularnej terminologii i kluczowych koncepcji oraz pokazanie, jak mogą udoskonalić pracę indywidualnych pracowników oraz całej organizacji dzięki wytycznym ITIL® 4. Co więcej, wspomniana wyżej kwalifikacja zapewni kandydatowi zrozumienie metodyki zarządzania usługami ITIL® 4 oraz sposobu, w jaki się rozwinęła, aby objąć nowoczesne technologie i sposoby pracy.

Egzamin ITIL® 4 Foundation ma na celu ocenę, czy kandydat posiada wiedzę o metodyce zarządzania usługami ITIL® 4 oraz wykazuje jej zrozumienie w stopniu wystarczającym (zgodnie z opisem w poniższym sylabusie) do otrzymania certyfikatu ITIL® 4 Foundation. Certyfikat ITIL® 4 Foundation jest niezbędny do uzyskania wyższych kwalifikacji ITIL® 4 i stanowi ocenę zdolności kandydata do zastosowania znajomości odpowiednich elementów metody ITIL® w praktyce.

Dlaczego wybrać ITIL®?

  • ITIL® jest uznanym w branży standardem - pokaż swoją zdolność do doskonałego zarządzania usługami IT oraz wykonywania kluczowych zadań w tej dziedzinie.
  • Pierwszy wybór pracodawców - certyfikuj się w zakresie zarządzania usługami IT, co sprawi, że staniesz się preferowanym kandydatem do ról związanych z zarządzaniem i wsparciem IT.
  • Nowe możliwości kariery - rozwijaj swoją karierę w dziedzinie IT dzięki certyfikacji ITIL®, otwierając sobie drzwi do nowych stanowisk i innowacyjnych możliwości w dynamicznym środowisku technologicznym

Grupa docelowa

  • Osoby na początku swojej drogi w zarządzaniu usługami
  • Menedżerowie ITSM oraz przyszli menedżerowie ITSM
  • Osoby pracujące w innych obszarach IT z silnym powiązaniem z dostarczaniem usług
  • Posiadacze kwalifikacji ITIL®, którzy chcą zaktualizować swoją wiedzę

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Wprowadzenie
    • Zarządzanie usługami IT w nowoczesnym świecie
    • ITIL® 4
    • Struktura korzyści z metody ITIL® 4
  • Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
    • Wartość i współtworzenie wartości
    • Organizacje, dostawcy usług, korzystający z usług i inni interesariusze
    • Produkty i usługi
    • Relacje usługowe
    • Wartość: rezultaty, koszty i ryzyko
  • Cztery wymiary zarządzania usługami
    • Organizacje i ludzie
    • Informacje i technologie
    • Partnerzy i dostawcy
    • Strumienie wartości i procesy
    • Czynniki zewnętrzne
  • System wartości usług ITIL®
    • Omówienie systemu wartości usług
    • Szansa, zapotrzebowanie i wartość
    • Podstawowe zasady ITIL®
    • Nadzór
    • Łańcuch wartości usług
    • Ciągłe doskonalenie
    • Praktyki
  • Praktyki zarządzania ITIL®
    • Ogólne praktyki zarządzania
    • Praktyki zarządzania usługami
    • Praktyki zarządzania technologią
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Nie ma żadnych formalnych wymagań wstępnych przed kursem ITIL® 4 Foundation. Jednakże doświadczenie w pracy w IT lub we współpracy z IT z pewnością będzie pomocne.

Poziom trudności
Czas trwania 2 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu akredytowanego szkolenia.

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Foundation otrzymuje voucher na egzamin on-line. A po uzyskaniu pozytywnego wyniku na egzaminie, uczestnik otrzymuje również międzynarodowej certyfikat ITIL® 4 Foundation.

Informacje o egzaminie:

  • Dozwolone materiały: brak

Na tym egzaminie nie można korzystać z materiałów pomocniczych. Publikacja ITIL® Foundation, wydanie ITIL® 4, powinna być wykorzystywana do nauki, ale NIE wolno z niej korzystać na egzaminie.

  • Czas trwania egzaminu: 60 minut

W przypadku kandydatów podchodzących do egzaminu w języku innym niż ich język ojczysty lub język, którym posługują się w pracy, czas może zostać przedłużony o 25%, tj. do 75 minut łącznie.

  • Liczba punktów: 40 punktów

Egzamin składa się z 40 pytań, każde warte jest 1 punkt. Nie stosuje się punktów ujemnych.

  • Próg zdawalności: 26 punktów

Należy udzielić poprawnej odpowiedzi na 26 pytań (65%), aby zdać egzamin.

  • Poziom: Poziomy Blooma 1 i 2

„Poziom Blooma” opisuje rodzaj myślenia potrzebny do odpowiedzi na pytanie. W przypadku pytań z 1. poziomu Blooma należy przypomnieć informacje na temat metodyki zarządzania usługami ITIL 4. W przypadku pytań z 2. poziomu Blooma, należy wykazać się zrozumieniem tych koncepcji.

  • Rodzaje pytań: Standardow, przeczące, brakujące słowo i lista

Wszystkie pytania mają formę „testu wyboru”.

W pytaniach „standardowych” występuje jedno pytanie i cztery opcje odpowiedzi.

Pytania „przeczące” to pytania „standardowe”, w których główna część jest sformułowana przy użyciu przeczenia.

W pytaniach typu „brakujące słowo” występuje zdanie z brakującym słowem, które należy wybrać spośród czterech opcji.

W pytaniach typu „lista” pojawia się lista czterech stwierdzeń, z których należy wybrać dwa prawidłowe.

Prowadzący

Autoryzowany trener PeopleCert

Informacje dodatkowe

ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Wszystkie szkolenia ITIL®
Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 2800 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

KSIĄŻKA ?

 

EGZAMIN ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®