Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: ITIL-4F

Szkolenie + egzamin w cenie

Szkolenie i wytyczne ITIL® 4 Foundation stawiają sobie jako cel wprowadzenie uczestników w zagadnienia związane z zarządzaniem nowoczesnymi usługami informatycznymi, przedstawienie i wyjaśnienie podstawowych pojęć, definicji i kluczowych koncepcji zawartych w zaleceniach ITIL® 4 oraz pokazanie, w jaki sposób można poprawić swoją pracę i pracę swoich organizacji dzięki wdrożeniu tych zaleceń. Ponadto kurs dostarcza wiedzę na temat pełnej struktury zarządzania usługami ITIL® 4 oraz tego w jaki sposób ona ewoluowała tak aby pozostawać w zgodzie z nowoczesnymi technologiami i sposobami pracy.

Szkolenie ITIL® 4 Foundation:

  • Zapewnienia zrozumienie koncepcji zarządzania usługami ITIL® 4 i jej ewolucji w celu zastosowania nowoczesnych technologii i sposobów pracy
  • Wyjaśnia koncepcje zarządzania usługami wspierając uczestników w przygotowaniach do egzaminu ITIL® 4 Foundation
  • Jest przewodnikiem referencyjnym, który praktycy mogą wykorzystać w swojej pracy, dalszej nauce i rozwoju zawodowym

Egzamin ITIL® 4 Foundation, do którego to szkolenie również przygotowuje ma na celu weryfikację, czy kandydat wykazuje się wystarczającym opanowaniem pojęć i zrozumieniem koncepcji zarządzania usługami ITIL® 4, aby uzyskać oficjalną certyfikację ITIL® 4 Foundation. Certyfikacja ITIL® 4 Foundation jest warunkiem wstępnym i wymaganym w przypadku ubiegania się o wyższe kwalifikacje z zakresu ITIL® 4, które oceniają zdolność kandydatów do zastosowania poszczególnych części zaleceń ITIL® 4 już w praktyce.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Kluczowe koncepcje zarządzania usługami
    • Wartość i współtworzenie wartości
    • Organizacje, dostawcy usług, odbiorcy usług i inne zainteresowane strony
    • Produkty i usługi
    • Relacje usługowe
    • Wartość: wyniki, koszty i ryzyko
  2. Cztery wymiary zarządzania usługami
  3. System wartości usług w ITIL
  4. Praktyki zarządzania w ITIL
    • Ogólne praktyki zarządzania
    • Praktyki zarządzania usługami
    • Techniczne praktyki zarządzania
  5. Sesja egzaminacyjna – realizowana na podstawie vouchera, poza Centrum Edukacyjnym
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne
  • Brak wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia ITIL® 4 Foundation.
Poziom trudności
Czas trwania 2 dni
Certyfikat

Każdy uczestnik szkolenia ITIL® 4 Foundation otrzymuje voucher na egzamin on-line.

Egzamin jest nadzorowany na żywo, składa się z 40 pytań jednokrotnego wyboru. Każde pytanie warte jest 1 punkt, nie występują punkty ujemne, a próg zdawalności to 65%.

Czas trwania egzaminu to 60 minut. W przypadku zdawania egzaminu w języku, który nie jest językiem ojczystym kandydata, istnieje możliwość wydłużenia czasu do maksymalnie 75 minut.

 

Podczas trwania egzaminu nie jest dozwolone korzystanie z materiałów szkoleniowych ani z oficjalnej książki.

Prowadzący

Autoryzowany trener AXELOS.

Informacje dodatkowe

 ITIL® 4 jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do firmy AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

 

Wszystkie szkolenia ITIL®
Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie usługami IT

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 2800 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

KSIĄŻKA ?

 

EGZAMIN ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®