Szkolenia ITIL®

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

kod: ITIL-CDS | wersja: 1.0

Moduł ITIL® 4 Specialist: Create, Delivery and Support koncentruje się na integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania i wspierania produktów i usług z obsługą IT, a także obejmuje praktyki, metody i narzędzia wspierające.

Kurs ITIL® 4 Specialist: Create, Delivery and Support to 3-dniowy kurs oparty na specyfikacji ITIL® 4 . Za pomocą pojęć i terminologii ITIL® 4, ćwiczeń i przykładów zawartych w kursie uczestnik zdobędzie odpowiednią wiedzę, aby zdać certyfikowany egzamin.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie mógł:

  •  zrozumieć, jak zaplanować i zbudować strumień wartości usług w celu tworzenia, dostarczania
    i wspierania usług
  • dowiedzieć się, w jaki sposób odpowiednie praktyki ITIL przyczyniają się do tworzenia, dostarczania
    i wsparcia w SVS i strumieniach wartości,
  • wiedzieć, jak tworzyć, dostarczać i wspierać usługi.

Językiem wykładowym szkolenia jest polski. Materiały oraz egzamin dostępne są w wersji anglojęzycznej.

Grupa docelowa:

  • Menedżer operacji IT, Menedżer dostępności, Service Desk, Menedżerowie usług, Architekci usług, Menedżer bezpieczeństwa, Zespoły wsparcia technicznego, Projektant UX / UI, Menedżer ds. Rozwoju, Programiści, Testerzy, Inżynier ds. Operacji infrastrukturalnych, Programiści.
  • Właściciele produktów, kierownicy projektów, menedżer ds. Relacji biznesowych.

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Organization and Culture
    • Organizational Structures
    • Team Culture
    • Continuous Improvement
    • Culture Collaborative Culture
    • Customer-Oriented Mindset
    • Positive Communication
  2. Effective Teams
    • Capabilities, Roles and Competencies
    • Workforce Planning
    • Employee Satisfaction Management
    • Results Based Measuring and Reporting
  3. Information Technology to Create, Deliver and Support Service
    • Integration and Data Sharing
    • Reporting and Advanced Analytics
    • Collaboration and Workflow
    • Robotic Process Automation
    • Artificial Intelligence and Machine Learning
    • CI/CD
    • Information Model
  4. Value Stream
    • Anatomy of a Value Stream
    • Designing a Value Stream
    • Value Stream Mapping
  5. Value Stream to Create, Deliver and Support Services
    • Value Stream for Creation of a New Service
  6. Value Stream for User Support
    • Value Stream Model for Restoration of a Live Service
  7. Prioritize and Manage Work
    • Managing Queues and Backlogs
    • Shift-Left Approach
    • Prioritizing Work
  8. Commercial and Sourcing Considerations
    • Build or Buy
    • Sourcing Models
    • Service Integration and Management
  9. Exam
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne

Uzyskanie certyfikatu  ITIL4 Foundation.

Poziom trudności
Czas trwania 3 dni
Certyfikat

Egzamin ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support jest w formie on-line. Podczas jego trwania można korzystać jedynie ze słownika języka angielskiego. Jest egzaminem jednokrotnego wyboru, składającym się z 40 pytań.

Czas trwania egzaminu to maksymalnie 90 minut dla wszystkich kandydatów zdających w ich ojczystym języku. Kandydaci przystępujący do egzaminu w języku, który nie jest ich językiem ojczystym lub językiem, którego nie używają na co dzień, mogą wystąpić o przyznanie im dodatkowego czasu (25%), czyli łączny czas egzaminu w takim przypadku to 113 minut.

Egzamin jest nadzorowany. Próg zdawalności to 70%, czyli należy udzielić prawidłowej odpowiedzi na minimum 28 pytań z 40.

Prowadzący

Autoryzowany trener AXELOS.

Pozostałe szkolenia ITIL® | Intermediate

Szkolenia powiązane tematycznie

Zarządzanie projektami

Szkolenia Biznesowe

Ład korporacyjny

ITSM

ITIL

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 3900 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

KSIĄŻKA ?

 

EGZAMIN ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

Najbliższe szkolenia ITIL®

Harmonogram szkoleń ITIL®