Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia szkolenie zdalne - dlearning

Szkolenie MS-721T00 Collaboration Communications Systems Engineer zostało zaprojektowane w celu przekazania uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do zostania Inżynierem Systemów Współpracy i Komunikacji. Uczestnicy powinni rozumieć podstawy sieci, telekomunikacji, technologii audio/wideo oraz sal konferencyjnych, zarządzania tożsamością i dostępem oraz platformy Microsoft Teams.

Podczas kursu zdobędą praktyczne doświadczenie w konfigurowaniu i wdrażaniu telefonii Microsoft Teams, spotkań oraz certyfikowanych urządzeń, w tym sal konferencyjnych Microsoft Teams Rooms i Surface Hub. Kurs obejmie również zarządzanie i monitorowanie telefonii, spotkań oraz certyfikowanych urządzeń przy użyciu centrum administracyjnego Microsoft Teams, PowerShell, portalu Microsoft Teams Rooms Pro i narzędzia Call Quality Dashboard.

Dodatkowo, kurs obejmie konfigurowanie i wdrażanie telefonii Microsoft Teams z połączeniem PSTN za pośrednictwem planów dzwonienia Microsoft, Operator Connect, Teams Phone Mobile i Direct Routing.

Cele szkolenia:

  • Wprowadzenie do spotkań i rozmów w Teams.
  • Planowanie telefonii w Teams.
  • Planowanie sal konferencyjnych Microsoft Teams Rooms i Surface Hub.
  • Planowanie i optymalizacja wydajności sieci dla mediów w Teams.
  • Konfigurowanie i wdrażanie telefonii w Teams.
  • Konfigurowanie i wdrażanie telefonii w Teams z połączeniem Direct Routing.
  • Rozszerzanie telefonii w Teams o dodatkowe usługi.
  • Zarządzanie doświadczeniami ze spotkań i wydarzeń.
  • Projekt z przewodnikiem - Tworzenie i przypisywanie zasad Teams, aby spełnić wymagania biznesowe w Microsoft Teams.
  • Konfigurowanie i zarządzanie użytkownikami głosowymi.
  • Konfigurowanie automatycznych sekretariatów i kolejkowanie połączeń.
  • Konfigurowanie, wdrażanie i zarządzanie urządzeniami Teams.
  • Projekt z przewodnikiem - Przygotowanie doświadczeń w salach konferencyjnych.
  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów w systemach komunikacji i współpracy w Teams.

 

Certyfikacje

Ten kurs jest częścią następujących certyfikacji:

- Microsoft 365 Certified: Collaboration Communications Systems Engineer Associate

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Wprowadzenie do spotkań i rozmów w Teams
    • Opisanie spotkań i wydarzeń w Teams
    • Opisanie telefonii w Teams
    • Opisanie automatycznych sekretariatów i kolejek połączeń
    • Opisanie sal konferencyjnych Microsoft Teams, urządzeń do spotkań Teams oraz telefonów Teams
  • Planowanie telefonii w Teams
    • Planowanie podstawowej implementacji telefonii w Teams
    • Planowanie zaawansowanych opcji dzwonienia w Teams
    • Planowanie telefonów i urządzeń Teams
  • Planowanie sal konferencyjnych Microsoft Teams i Surface Hub
    • Zrozumienie głównych różnic między Microsoft Teams Room dla Androida i Microsoft Teams Rooms dla Windows
    • Wyjaśnienie, które akcesoria, komponenty i urządzenia peryferyjne są obowiązkowe
    • Zrozumienie korzyści związanych z urządzeniem Surface Hub
    • Zrozumienie różnicy między opcjami licencjonowania
    • Planowanie i przegląd fizycznego układu sali
  • Planowanie i optymalizacja wydajności sieci dla mediów w Teams
    • Opisanie wymagań dotyczących sieci w Teams
    • Ocena wymagań organizacyjnych dotyczących przepustowości za pomocą narzędzia Teams Network planner
    • Ocenianie sieci za pomocą narzędzia Teams Network Assessment Tool
    • Optymalizacja przepływu mediów w sieci i WiFi
    • Optymalizacja przepływu mediów z wykorzystaniem QoS
  • Konfigurowanie i wdrażanie telefonii w Teams
    • Konfiguracja adresów dla połączeń alarmowych
    • Zarządzanie numerami Microsoft Calling Plan
    • Konfiguracja i zarządzanie Operator Connect i Teams Phone Mobile
    • Zrozumienie zasad i opcji konfiguracji telefonii w Teams
    • Konfiguracja Audio Conferencing i Communication Credits
  • Konfigurowanie i wdrażanie telefonii w Teams z połączeniem Direct Routing
    • Wyjaśnienie, jak skonfigurować i podłączyć kontroler granicznego sesji (SBC)
    • Opisanie procesu konfiguracji prostego i zaawansowanego kierowania głosowego
    • Wyjaśnienie, jak skonfigurować i podłączyć przetrwałą jednostkę odnogi (SBA)
  • Rozszerzanie telefonii w Teams o dodatkowe usługi
    • Opisanie interakcji telefonii Teams z innymi usługami Microsoft
    • Konfiguracja i integracja zewnętrznego nagrywania zgodnie z zasadami polityki
    • Konfiguracja i integracja zewnętrznych rozwiązań centrum kontaktowego
    • Projektowanie i rejestracja Voice Bots dla niestandardowych rozwiązań
  • Zarządzanie doświadczeniami ze spotkań i wydarzeń
    • Zrozumienie spotkań i wydarzeń w Microsoft Teams
    • Konfiguracja mostków konferencyjnych
    • Zarządzanie politykami spotkań
    • Konfiguracja ustawień spotkań
    • Zarządzanie politykami wydarzeń na żywo
    • Konfiguracja ustawień wydarzeń na żywo
    • Wyjaśnienie wydarzeń na żywo w Microsoft 365
  • Projekt z przewodnikiem - Tworzenie i przypisywanie zasad Teams, aby spełnić wymagania biznesowe w Microsoft Teams
    • Tworzenie grupy zabezpieczeń
    • Tworzenie i przypisywanie polityki wiadomości w centrum administracyjnym Teams
    • Tworzenie polityki spotkań w centrum administracyjnym Teams i przypisywanie jej w PowerShell
    • Laboratorium: Tworzenie grupy zabezpieczeń
    • Laboratorium: Tworzenie i przypisywanie polityki wiadomości w centrum administracyjnym Teams
    • Laboratorium: Tworzenie polityki spotkań i przypisywanie jej w PowerShell
  • Konfiguracja i zarządzanie użytkownikami głosowymi
    • Włączanie użytkowników do korzystania z telefonii Teams za pomocą planów dzwonienia, Teams Phone Mobile lub Operator Connect, jeśli jest skonfigurowany dla Twojej organizacji
    • Włączanie użytkowników do korzystania z telefonii w Teams z połączeniem Direct Routing
    • Zarządzanie opcjami na poziomie użytkownika dla telefonii Teams
  • Konfigurowanie automatycznych sekretariatów i kolejek połączeń
    • Opisanie różnic między automatycznymi sekretariatami a kolejkami połączeń
    • Projektowanie automatycznego sekretariatu w celu zbierania informacji od dzwoniących
    • Wyjaśnienie, jak skonfigurować automatyczne sekretariaty, aby wdrożyć swój plan
    • Przedstawienie planowania kolejek połączeń w celu zarządzania wieloma dzwoniącymi
    • Opisanie konfiguracji kolejek połączeń w celu powiadamiania agentów i kierowania połączeń
    • Wyjaśnienie, jak zaplanować licencjonowanie automatycznych sekretariatów i kolejek połączeń
  • Konfiguracja, wdrażanie i zarządzanie urządzeniami Teams
    • Zrozumienie scenariuszy korzystania z telefonów Teams, wyświetlaczy Teams i sal konferencyjnych Microsoft Teams z usługami głosowymi
    • Rozróżnianie różnych opcji wdrażania i zarządzania urządzeniami
    • Wdrażanie telefonów Teams i wyświetlaczy Teams
    • Konfiguracja telefonów Teams dla sal konferencyjnych Microsoft Teams
    • Zarządzanie urządzeniami Teams w centrum administracyjnym Teams oraz w portalu zarządzania Teams Rooms Pro
  • Projekt z przewodnikiem - Przygotowanie doświadczeń w salach konferencyjnych
    • Przygotowanie środowiska Microsoft 365 dla wdrożenia sal konferencyjnych Microsoft Teams
    • Tworzenie dynamicznych grup zgodnie z najlepszymi praktykami
    • Wyłączanie uwierzytelniania wieloskładnikowego dla kont zasobów sal konferencyjnych Microsoft Teams
    • Konfiguracja właściwości skrzynek pocztowych dla sal konferencyjnych
    • Laboratorium: Tworzenie dynamicznej grupy zabezpieczeń
    • Laboratorium: Konfiguracja ustawień zabezpieczeń
    • Laboratorium: Tworzenie kont zasobów sal konferencyjnych
    • Laboratorium: Konfiguracja właściwości skrzynek pocztowych
  • Monitorowanie i rozwiązywanie problemów w systemach komunikacji i współpracy w Teams
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z przypisaniem numerów telefonów
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów Microsoft Teams
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieudanymi połączeniami i jakością połączeń
    • Raportowanie i rozwiązywanie problemów z połączeniami Teams przy użyciu narzędzia Call Quality Dashboard (CQD)
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z połączeniami Direct Routing
    • Rozwiązywanie problemów i monitorowanie urządzeń Teams przy użyciu portalu Teams Rooms Pro.
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne
  • Podstawy Microsoft 365 i Microsoft Teams
  • Podstawy sieci, telekomunikacji oraz technologii audio/wideo
  • Podstawy zarządzania tożsamością i dostępem
Poziom trudności
Czas trwania 4 dni
Certyfikat

Certyfikat ukończenia autoryzowanego kursu Microsoft.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer

Pozostałe szkolenia Microsoft | Microsoft 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Oprogramowanie

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 3500 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie hybrydowe: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

Najbliższe szkolenia Microsoft

Harmonogram szkoleń Microsoft