Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia

Szkolenie „MB-910T00: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)” to kompleksowe wprowadzenie do aplikacji zaangazowania klienta w ramach platformy Dynamics 365. Uczestnicy poznaja podstawowe funkcje systemu, przypadki uzycia, integracje z Microsoft Power Platform oraz role Microsoft Dataverse. Kurs obejmuje równiez Dynamics 365 Customer Insights (zarzadzanie danymi i podrózami klienta), Dynamics 365 Sales (zarzadzanie leadami i procesami sprzedazy), a takze praktyczne zastosowanie narzedzi takich jak Copilot oraz opcje raportowania i integracji.

 

Grupa docelowa:

  • Specjalisci IT
  • Kierownicy projektów
  • Specjalisci ds. sprzedazy

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Podstawy aplikacji Dynamics 365 do zaangazowania klienta
    • Przypadki uzycia Dynamics 365
    • Integracja z Microsoft Power Platform
    • Rola Microsoft Dataverse
    • Przeglad aplikacji Dynamics 365 do zaangazowania klienta
    • Sposoby dostepu do aplikacji
    • Wprowadzenie do Copilot w Dynamics 365
  • Wspólne dzialania i opcje integracji
    • Praca z klientami i zarzadzanie aktywnosciami
    • Opcje raportowania
    • Mozliwosci integracji z innymi systemami
  • Dynamics 365 Customer Insights - Podróze klienta
    • Przypadki uzycia i segmentacja klientów
    • Marketing e-mailowy i zarzadzanie wydarzeniami
    • Tworzenie i zarzadzanie podrózami klienta
    • Generowanie i kwalifikacja leadów
  • Dynamics 365 Customer Insights - Dane
    • Zastosowania danych klienta
    • Zunifikowany profil klienta
    • Miary, segmenty i prognozy
    • Wykorzystanie danych w innych aplikacjach
  • Dynamics 365 Sales - Proces sprzedazy
    • Cykl zycia sprzedazy
    • Narzedzia do zarzadzania leadami i szansami sprzedazowymi
    • Tworzenie ofert, zamówien i faktur
    • Sales Accelerator i Copilot w sprzedazy
    • Laboratorium: Praca z leadami i szansami
  • Rozszerzone mozliwosci Dynamics 365 Sales
    • Inne aplikacje sprzedazowe
    • Pipeline sprzedazowy i prognozowanie
    • Sales Insights i LinkedIn Sales Navigator
    • Aplikacja mobilna i Microsoft Sales Copilot
  • Dynamics 365 Customer Service - Obsluga klienta
    • Przypadki uzycia i cykl zycia zgloszenia
    • Zarzadzanie wiedza i obciazeniem
    • Copilot w obsludze klienta
  • Rozszerzone mozliwosci Customer Service
    • Omnichannel i analityka historyczna
    • Narzedzia produktywnosci i raportowanie
  • Dynamics 365 Field Service - Serwis terenowy
    • Cykl zycia uslugi terenowej
    • Zlecenia pracy i inspekcje
    • Aplikacja mobilna Field Service
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne
  • Wymagane: Podstawowa znajomosc zasad zaangazowania klienta i procesów biznesowych
  • Zalecane: Ogólne zrozumienie przetwarzania w chmurze
Poziom trudności
Czas trwania 1 dzień
Certyfikat

Certyfikat ukonczenia autoryzowanego kursu Microsoft.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Pozostałe szkolenia Microsoft | Dynamics 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Oprogramowanie

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 1400 PLN NETTO

FORMA SZKOLENIA ?

 

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

  • szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
  • szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Polski
Zarezerwuj termin szkolenia
zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

zamknij

Materiały papierowe

Materiały tradycyjne: cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych, drukowanych lub innej, w zależności od ustaleń z producentem.

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

Najbliższe szkolenia Microsoft

Harmonogram szkoleń Microsoft