Szkolenia Microsoft

Cel szkolenia

Szkolenie „MB-910T00: Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)” to kompleksowe wprowadzenie do aplikacji zaangazowania klienta w ramach platformy Dynamics 365. Uczestnicy poznaja podstawowe funkcje systemu, przypadki uzycia, integracje z Microsoft Power Platform oraz role Microsoft Dataverse. Kurs obejmuje równiez Dynamics 365 Customer Insights (zarzadzanie danymi i podrózami klienta), Dynamics 365 Sales (zarzadzanie leadami i procesami sprzedazy), a takze praktyczne zastosowanie narzedzi takich jak Copilot oraz opcje raportowania i integracji.

 

Grupa docelowa:

  • Specjalisci IT
  • Kierownicy projektów
  • Specjalisci ds. sprzedazy

Plan szkolenia Rozwiń listę

  • Podstawy aplikacji Dynamics 365 do zaangazowania klienta
    • Przypadki uzycia Dynamics 365
    • Integracja z Microsoft Power Platform
    • Rola Microsoft Dataverse
    • Przeglad aplikacji Dynamics 365 do zaangazowania klienta
    • Sposoby dostepu do aplikacji
    • Wprowadzenie do Copilot w Dynamics 365
  • Wspólne dzialania i opcje integracji
    • Praca z klientami i zarzadzanie aktywnosciami
    • Opcje raportowania
    • Mozliwosci integracji z innymi systemami
  • Dynamics 365 Customer Insights - Podróze klienta
    • Przypadki uzycia i segmentacja klientów
    • Marketing e-mailowy i zarzadzanie wydarzeniami
    • Tworzenie i zarzadzanie podrózami klienta
    • Generowanie i kwalifikacja leadów
  • Dynamics 365 Customer Insights - Dane
    • Zastosowania danych klienta
    • Zunifikowany profil klienta
    • Miary, segmenty i prognozy
    • Wykorzystanie danych w innych aplikacjach
  • Dynamics 365 Sales - Proces sprzedazy
    • Cykl zycia sprzedazy
    • Narzedzia do zarzadzania leadami i szansami sprzedazowymi
    • Tworzenie ofert, zamówien i faktur
    • Sales Accelerator i Copilot w sprzedazy
    • Laboratorium: Praca z leadami i szansami
  • Rozszerzone mozliwosci Dynamics 365 Sales
    • Inne aplikacje sprzedazowe
    • Pipeline sprzedazowy i prognozowanie
    • Sales Insights i LinkedIn Sales Navigator
    • Aplikacja mobilna i Microsoft Sales Copilot
  • Dynamics 365 Customer Service - Obsluga klienta
    • Przypadki uzycia i cykl zycia zgloszenia
    • Zarzadzanie wiedza i obciazeniem
    • Copilot w obsludze klienta
  • Rozszerzone mozliwosci Customer Service
    • Omnichannel i analityka historyczna
    • Narzedzia produktywnosci i raportowanie
  • Dynamics 365 Field Service - Serwis terenowy
    • Cykl zycia uslugi terenowej
    • Zlecenia pracy i inspekcje
    • Aplikacja mobilna Field Service
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania wstępne
  • Wymagane: Podstawowa znajomosc zasad zaangazowania klienta i procesów biznesowych
  • Zalecane: Ogólne zrozumienie przetwarzania w chmurze
Poziom trudności
Czas trwania 1 dzień
Certyfikat

Certyfikat ukonczenia autoryzowanego kursu Microsoft.

Prowadzący

Microsoft Certified Trainer.

Pozostałe szkolenia Microsoft | Dynamics 365

Szkolenia powiązane tematycznie

Oprogramowanie

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA SZKOLENIA OD 1400 PLN NETTO

Najbliższe szkolenia Microsoft

  • 2025-10-27 | 5 dni | Kraków / Virtual Classroom

    MS-100T00 Microsoft 365 Identity and Services

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Kraków / Virtual Classroom

    MS-55320 Programming with HTML, CSS, and JavaScript

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Kraków / Virtual Classroom

    MS-55344 Identity with Windows Server

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Kraków / Virtual Classroom

    MS-55372 Microsoft Azure Advanced Administration

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 4 dni | Kraków / Wirtualna sala

    AZ-800T00 Administering Windows Server Hybrid Core Infrastructure

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Kraków / Wirtualna sala

    MS-55355 SharePoint 2016 Administration

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Warszawa / Virtual Classroom

    MS-55355 SharePoint 2016 Administration

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Warszawa / Wirtualna sala

    Azure Administrator Bootcamp

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID last minute: -10%
  • 2025-10-27 | 4 dni | Warszawa / Wirtualna sala

    DP-600 Microsoft Fabric Analytics Engineer

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
  • 2025-10-27 | 5 dni | Warszawa / Wirtualna sala

    MS-101T00 Microsoft 365 Mobility and Security

    szkolenie dostępne w wersji stacjonarnej we wskazanej lokalizacji lub w trybie zdalnym, w zależności od preferencji uczestnika: HYBRID
Harmonogram szkoleń Microsoft