Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

Professional Diploma in Digital Marketing jest idealnym rozwiązaniem dla osób zaangażowanych w planowanie, realizację i wycenę strategii w ramach marketingu internetowego – lub dla każdego kto chciałby rozpocząć karierę w tej dziedzinie. Program The Professional Diploma in Digital Marketing jest odpowiedni dla profesjonalistów na wszystkich poziomach i przygotowuje do podjęcia bardziej wyspecjalizowanej roli w dziedzinie marketingu internetowego.

Panel Digital Marketing Institute posiada specjalnie skonstruowany program nauczania skupiający się na aktualnych trendach i najlepszych praktykach stosowanych w marketingu internetowym. Tworzy również innowacyjne strategie, dzięki którym można zyskać przewagę nad konkurencją.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych w tej tematyce.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

The Professional Diploma in Digital Marketing jest także zatwierdzony i akredytowany przez  Scottish Qualifications Authority na poziomie 8 w  Scottish Credit and Qualifications Framework (SCQF) oraz jest porównywalny do poziomu 5 w Europejskich Ramach Kwalifikacyjnych.

Plan szkolenia:

Na koniec tego kursu, zrozumiesz różne kanały i czynności niezbędne do planowania, wdrażania i zarządzania planem marketingu internetowego dla twojej firmy.

Nasz kurs Professional Diploma in Digital Marketing pomoże Ci :

  • Zrozumieć wartość marketingu internetowego i dlaczego jest to istotny składnik ogólnej strategii marketingowej
  • Planować, tworzyć i skutecznie zarządzać kampanią marketingową
  • Zintegrować swój plan marketingu internetowego z ogólną strategia marketingowaą
  • Zwiększyć ruch na Twojej witrynie, w tym ruch nowych odwiedzin, poprawiając jednocześnie współczynniki konwersji
  • Zrozumieć jak marketing internetowy może Ci pomóc w rozwijaniu biznesu na rynku krajowym i międzynarodowym
  • Identyfikacji różnych aplikacji i zasobów online, które mogą pomóc w budowaniu efektywnych i dochodowych stron internetowych
  • Mierzyć i analizować ruch odwiedzających, aby stale rozwijać i doskonalić Twoje działania w ramach marketingu internetowego.

Szkolenie kierowane jest do:

Osoby odpowiedzialne za opracowanie i wdrożenie strategii online w swojej organizacji:

  • Profesjonaliści, którzy potrzebują zrozumieć marketing internetowy lub chcą wyciągnąć z niego więcej
  • Marketerzy, którzy chcą rozwinąć swoją ścieżkę kariery w tematyce marketingu internetowego lub poprawić swoją pozycję na rynku
  • Właścicieli małych firm, którzy chcą zmaksymalizować kanały online do rozwijania swojego biznesu
  • Studentów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do marketing internetowego
    • Omówienie metody DMI
    • Zasady i cele marketingu internetowego
    • Główne założenia do marketing internetowego
    • Marketing internetowy a marketing tradycyjny
    • Nowe możliwości marketingu internetowego
  2. Content Marketing
    • Planowanie strategii content marketingowej
    • Rodzaje kontentu
    • Jak tworzyć kontent
    • Kontent a SEO
  3. Website Optimization
    • Projekt i budowa strony internetowej dostosowanej do SEO i UX
    • Rodzaje hostingów
    • Optymalizacja techniczna i on-site
  4. Pozycjonowanie, czyli Search Engine Optimisation (SEO)
    • Głowne założenia SEO
    • Pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP)
    • Dlaczego muszę być na 1. stronie?
    • Kim są internauci którzy mnie szukają?
    • Mechanizmy wyszukiwania
    • Optymalizacja On-site i Off-site
    • Insight konsumencki
    • Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe?
    • Wygląd i kontent
    • Meta Tagi
    • Mapa strony
    • Narzędzie webmastera (Google Search Console)
    • Off-page Optimisation
    • Ranking
    • Inbound Links i Link Building
    • Analityka
  5. Pay Per Click Marketing
    • Główne założenia reklamy PPC
    • Planer słów kluczowych
    • Kampanie PPC w wyszukiwarkach
    • Jak tworzyć skuteczną treść reklamy
    • Landing Pages
    • Targetowanie reklam PPC
    • Ustalanie budżetu oraz harmonogramu kampanii
    • Sieci partnerskie
    • Zarządzanie kampanią oraz mierzenie konwersji / CPM, CPA, CTR
    • Analityka
  6. Email Marketing
    • Głowne założenia email marketingu
    • Projektowanie kampanii
    • Segmentacja bazy kontaktów
    • Email Design
    • Analiza odbiorców: demograficzna i behawioralna
    • Jak skonstruować poprawny mailing: treść, wygląd, CTA
    • Analityka, czyli badanie skuteczności kampanii, testy A i B
  7. Digital Display Advertising
    • Główne założenia kampanii PPC w sieci display
    • Jak zaprojektować skuteczną reklamę display? Formaty i rodzaje reklam
    • Jak zaplanować skuteczną kampanię w sieci display?
    • Targetowanie kampanii oraz ustalanie budżetu
    • Analityka i optymalizacja
    • Remarketing
  8. Analityka intrnetowa
    • Czym jest analityka internetowa?
    • Google Analytics od podstwa - instalacja i omówienie podstawowych funkcjonalności
    • Zidentyfikuj swoje KPI
    • Jak poprawnie mierzyć ruch w witrynie
    • Sposoby zwiększenia odwiedzin na www
    • Konwersje i cele
    • Real Time Reporting
    • Łączenie Analytics z Google Ads i Google Search Console
    • Remarketing
  9. Social Media Marketing
    • Główne założenia strategii w Social Media Marketingu
    • Cele w Social Media Marketingu
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Google+
    • Analityka skuteczności działań w Social Media Marketingu
  10. SDigital Marketing Strategy
    • Główna strategia i pomysły
    • Planowanie
    • Analiza sytuacji
    • Zbieranie informacji
    • Grupa docelowa
    • Wyznaczanie celów
    • Dobór narzędzi
    • Ustalanie budżetu
    • Pomiar i analityka
    • Optymalizacja
    • Przykłady i case studies
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Aby wziąć udział w kursie Professional Diploma in Digital Marketing nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza.  Celem szkolenia jest umożliwienie kursantom zdobycia wszelkiej potrzebnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, tak aby mogli oni rozpocząć ekscytującą karierę w tej dziedzinie. 

Możesz być właścicielem firmy chcącym ulepszyć swoje działania w ramach marketingu internetowego lub możesz być kimś chcącym rozpocząć karierę. Jedynym warunkiem jest zainteresowanie marketingiem internetowym.

Poziom trudności
Czas trwania 5 dni
Certyfikat

Wszyscy uczestnicy szkolenia ostatniego dnia kursu otrzymają certyfikaty ukończenia kursu podpisane przez autoryzowanego trenera Digital Marketing Institute.

Kurs ten pomaga również w przygotowaniu się do podejścia do egzaminu Certified Digital Marketing Professional dostępnego poprzez centra testowe Pearson VUE https://home.pearsonvue.com/dmi

Prowadzący

Authorized Digital Marketing Institute.

Informacje dodatkowe

Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council

Szkolenia powiązane tematycznie

Szkolenia Biznesowe

Marketing Internetowy

Formularz kontaktowy

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.






* pola oznaczone (*) są wymagane

Informacje o przetwarzaniu danych przez Compendium – Centrum Edukacyjne Spółka z o.o.

CENA 5800 PLN NETTO Czy wiesz, że możesz uzyskać do 100% dofinansowania na ten kurs?   Sprawdź jak »

zamknij

Kody rabatowe

Kod rabatowy, może dotyczyć (szkolenia, producenta, terminu). Jeżeli posiadasz kod rabatowy, to wpisz go w odpowiednie pole.
(kolor zielony oznacza wpisanie prawidłowego kodu | kolor czerwony oznacza, że wpisany kod jest nieprawidłowy)

FORMA SZKOLENIA ?

zamknij

Szkolenie stacjonarne

Szkolenia stacjonarne w Compendium CE odbywają się najczęściej w naszych lokalizacjach w Krakowie i Warszawie, ale także w miejscu ustalonym przez klienta. Grupa uczestnicząca w szkoleniu spotyka się w danym miejscu o określonym czasie i wraz z trenerem aktywnie uczestniczy w laboratoriach.

Szkolenie dlearning

W szkoleniach Compendium Distance Learning możesz uczestniczyć z dowolnego miejsca na świecie. Kursanci, dzięki zaawansowanej technologii, którą dostarcza Compendium CE, stale widzą i słyszą trenera, mogą mu zadawać pytania poprzez chat i mikrofon, a także uczestniczą w ćwiczeniach i laboratoriach, które rozwiązują wraz z prowadzącym. Po więcej informacji zajrzyj na stronę dlearning.eu

MATERIAŁY SZKOLENIOWE ?

zamknij

Materiały elektroniczne

Materiały elektroniczne: są to materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, które w zależności od dostawcy udostępniane są za pomocą dedykowanych aplikacji: Skillpipe, eVantage itd. lub w postaci dokumentów PDF.

Materiały ctab

Materiały ctab: cena zawiera tablet ctab oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej bądź tradycyjne materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe dostarczone w wersji elektronicznej w zależności od ustaleń z producentem (w postaci dokumentów PDF lub EPUB). Tak dostarczone materiały są przystosowane pod kątem wyświetlania ich na tablecie ctab. Po więcej informacji zajrzyj na stronę ctab.

 

WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA

    • Termin objęty promocją -2000 PLN
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
    • Informacje ogólne
    • Termin gwarantowany
    • Last minute (-10%)
    • Język obowiązujący na szkoleniu
    • Język polski
    • Język angielski
Zarezerwuj termin szkolenia
 

Najbliższe szkolenia Digital Marketing Institute

Harmonogram szkoleń
Digital Marketing Institute