Szkolenia Digital Marketing Institute

Cel szkolenia dlearning

The Professional Diploma in Digital Marketing jest idealnym rozwiązaniem dla osób zaangażowanych w planowanie, realizację i wycenę strategii w ramach marketingu internetowego – lub dla każdego kto chciałby rozpocząć karierę w tej dziedzinie. Program The Professional Diploma in Digital Marketing jest odpowiedni dla profesjonalistów na wszystkich poziomach i przygotowuje do podjęcia bardziej wyspecjalizowanej roli w dziedzinie marketingu internetowego.

Panel Digital Marketing Institute posiada specjalnie skonstruowany program nauczania skupiający się na aktualnych trendach i najlepszych praktykach stosowanych w marketingu internetowym. Tworzy również innowacyjne strategie, dzięki którym można zyskać przewagę nad konkurencją.

Akredytacja:

Digital Marketing Institute jest globalnym standardem certyfikacji w dziedzinie marketingu, co roku kształcąc największą liczbę specjalistów z zakresu marketingu internetowego spośród wszystkich instytucji szkoleniowych w tej tematyce.

Program nauczania DMI uczy niezbędnych umiejętności oraz kompetencji wymaganych w obecnym marketingu internetowym, a certyfikaty DMI znane są już na całym świecie.

The Professional Diploma in Digital Marketing jest także zatwierdzony i akredytowany przez  Scottish Qualifications Authority na poziomie 8 w  Scottish Credit and Qualifications Framework (SCQF) oraz jest porównywalny do poziomu 5 w Europejskich Ramach Kwalifikacyjnych.

Plan szkolenia:

Na koniec tego kursu, zrozumiesz różne kanały i czynności niezbędne do planowania, wdrażania i zarządzania planem marketingu internetowego dla twojej firmy.

Nasz kurs Professional Diploma in Digital Marketing pomoże Ci :

  • Zrozumieć wartość marketingu internetowego i dlaczego jest to istotny składnik ogólnej strategii marketingowej
  • Planować, tworzyć i skutecznie zarządzać kampanią marketingową
  • Zintegrować swój plan marketingu internetowego z ogólną strategia marketingowaą
  • Zwiększyć ruch na Twojej witrynie, w tym ruch nowych odwiedzin, poprawiając jednocześnie współczynniki konwersacji
  • Zrozumieć jak marketing internetowy może Ci pomóc w rozwijaniu biznesu na rynku krajowym i międzynarodowym
  • Identyfikacji różnych aplikacji i zasobów online, które mogą pomóc w budowaniu efektywnych i dochodowych stron internetowych
  • Mierzyć i analizować ruch odwiedzających, aby stale rozwijać i doskonalić Twoje działania w ramach marketingu internetowego.

Szkolenie kierowane jest do:

Osoby odpowiedzialne za opracowanie i wdrożenie strategii online w swojej organizacji:

  • Profesjonaliści, którzy potrzebują zrozumieć marketing internetowy, lub chcą wyciągnąć z niego więcej
  • Marketerzy, którzy chcą rozwinąć swoją ścieżkę kariery w tematyce marketingu internetowego lub poprawić swoją pozycję na rynku
  • Właścicieli małych firm, którzy chcą zmaksymalizować kanały online do rozwijania swojego biznesu
  • Studentów, którzy chcą podnieść swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowym

Plan szkolenia Rozwiń listę

  1. Wprowadzenie do marketing internetowego
    • Omówienie metody DMI
    • Struktura DMI
    • Punkty Jakości DMI
    • Główne założenia do marketing internetowego
    • Marketing internetowy a marketing tradycyjny
    • Nowe możliwości marketingu internetowego
    • Market Research vs. Market Reality
  2. Pozycjonowanie, czyli Search Engine Optimisation (SEO)
    • Głowne założenia SEO
    • Pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP)
    • Dlaczego muszę być na 1. Stronie?
    • Kim są internauci którzy mnie szukają?
    • Mechanizmy wyszukiwania
    • Optymalizacja On-site i Off-site
    • Insight konsumencki
    • Jak wybrać odpowiednie słowa kluczowe?
    • Wygląd i kontent
    • Meta Tagi
    • Mapa strony
    • Narzędzie webmastera (Webmaster Tools)
    • Off-page Optimisation
    • Ranking
    • Inbound Links i Link Building
    • Analityka
  3. Pay Per Click Marketing
    • Główne założenia reklamy PPC
    • Planer słów kluczowych
    • Kampanie PPC w wyszukiwarkach
    • Jak tworzyć skuteczną treść reklamy
    • Landing Pages
    • Targetowanie reklam PPC
    • Ustalanie budżetu oraz harmonogramu kampanii
    • Sieci partnerski
    • Zarządzanie kampanią oraz mierzenie konwersji / CPM, CPA, CTR
    • Analityka
  4. Email Marketing
    • Głowne założenia email marketingu
    • Projektowanie kampanii
    • Segmentacja bazy kontaktów
    • Email Design
    • Analiza odbiorców: demograficzna i behawioralna
    • Jak skonstruować poprawny mailing: treść, wygląd, CTA
    • Analityka, czyli badanie skuteczności kampanii, testy A i B
  5. Digital Display Advertising
    • Główne założenia kampanii PPC w sieci display
    • Jak zaprojektować skuteczną reklamę display? Formaty i rodzaje reklam
    • Jak zaplanować skuteczną kampanię w sieci display?
    • Targetowanie kampanii oraz ustalanie budżetu
    • Analityka I optymalizacja
  6. Mobile Marketing
    • Główne założenia do marketing mobilnego
    • Trendy w mobile’u
    • Urzędzenia mobilne
    • SMS Marketing: treść i strategia
    • Reklamy skierowane na urządzanie mobilne
    • Aplikacje mobilne
  7. Analityka intrnetowa
    • Czym jest analityka internetowa?
    • Google Analytics od podstwa
    • Zidentyfikuj swoje KPI
    • Jak poprawnie mierzyć ruch w witrynie
    • Sposoby zwiększenia odwiedzin na www
    • eCommerce
    • Real Time Reporting
  8. Social Media Marketing
    • Główne założenia strategii w Social Media Marketingu
    • Cele w Social Media Marketingu
    • Facebook
    • Twitter
    • LinkedIn
    • Google+
    • Analityka skuteczności działań w Social Media Marketingu
  9. Stwórz swoją kampanię marketingową w Internecie
    • Główna strategia i pomysły
    • Planowanie
    • Analiza sytuacji
    • Zbieranie informacji
    • Grupa docelowa
    • Wyznaczanie celów
    • Dobór narzędzi
    • Ustalanie budżetu
    • Pomiar i analityka
    • Optymalizacja
    • Przykłady i case studies
Pobierz konspekt szkolenia w formacie PDF

Dodatkowe informacje

Wymagania

Aby wziąć udział w kursie Professional Diploma in Digital Marketing nie jest wymagana żadna specjalistyczna wiedza.  Celem szkolenia jest umożliwienie kursantom zdobycia wszelkiej potrzebnej wiedzy z zakresu marketingu internetowego, tak aby mogli oni rozpocząć ekscytującą karierę w tej dziedzinie. 

Możesz być właścicielem firmy chcącym ulepszyć swoje działania w ramach marketingu internetowego lub możesz być kimś chcącym rozpocząć karierę. Jedynym warunkiem jest zainteresowanie marketingiem internetowym.

Poziom trudności
Czas trwania 5 dni
Informacje dodatkowe Syllabus Advisory Council jest grupą programową, która określa i definiuje program kursów DMI. Tym samym przyczynia się do rozwoju międzynarodowych standardów oraz norm wspirających edukację w zakresie marketingu internetowego na odpowiednim poziomie oraz certyfikację sektora marketingu internetowego http://digitalmarketinginstitute.com/syllabus-advisory-council
Zobacz więcej szkoleń Digital Marketing Institute

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza, jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji o powyższym szkoleniu.







Cena szkolenia

  • Forma szkolenia: stacjonarne

  • Forma szkolenia: dlearning

5800 PLN NETTO

Czytaj więcej o ctab

Czas trwania

5 dni

Dostępne terminy